Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά είναι πλέον το Ford Explorer, με την ελληνική αντιπροσωπεία της Ford να ανακοινώνει τις τιμές για το plug-in υβριδικό και επταθέσιο SUV.
Πριν από λίγους μήνες το Ford Explorer έφτανε στη «Γηραιά Ήπειρο» και από σήμερα είναι επίσημα διαθέσιμο και στη χώρα μας. Το Plug-In υβριδικό και επταθέσιο SUV θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ST-Line και Platinum. Αμφότερες θα είναι εξοπλισμένες με το κινητήριο σύνολό που αποτελείται από τον V6 3,0 λίτρων EcoBoost κινητήρα απόδοσης 350 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 100 ίππων. Η συνολική ισχύ θα ανέρχεται στα 457 άλογα και 825 Νm ροπής μέσω συνεργασίας με το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της μάρκας και σύστημα τετρακίνησης.
Το κόστος απόκτησης για την έκδοση ST-Line ξεκινά από τις 84.885 ευρώ, ενώ για την υψηλότερη Platinum από τις 85.576 ευρώ. Στις τιμές συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ, ενώ να σημειωθεί πως ξεκινούν να ισχύουν από την Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020.
Να σημειώσουμε πως το Explorer προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 42 χιλιομέτρων που στηρίζεται στην 13,6 kWh μπαταρία λιθίου με την Ford να ανακοινώνει κατανάλωση καυσίμου 3,1 λτ./100 χλμ και εκπομπές ρύπων στα 71 γρμ./χλμ.
Από κει και πέρα το κοινό σημείο και στις δύο εκδόσεις είναι ο πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, ωστόσο στην Platinum ο οδηγός θα έχει στην διάθεση του και μια 10,1 ιντσών οθόνη αφής για το σύστημα infotainment αντί της βασικής, μεγέθους 8 ιντσών. Μέρος του βασικού εξοπλισμού είναι επίσης η σουίτα ασφαλείας Co-Pilot360. ΄
Κλείνοντας να θυμίσουμε πως το Explorer πρόκειται για ένα SUV μεγαλύτερο των 5 μέτρων σε μήκος (5.049 χλστ.) και 2 μέτρων σε πλάτος (2.004 χλστ.) που μπορεί να μεταφέρει έως και 2.274 λίτρα αποσκευών (ξεκινά από 515 λίτρα). Το μεταξόνιό του μετράται στα 3.025 χλστ και όπως προαναφέραμε το εσωτερικό του μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και επτά άτομα.
....Παρολο που το Explorer θα εχει ενα πολυ περιορισμενο, σχεδον ανυπαρκτο αγοραστικο κοινο, ειναι θετικο που η ελληνικη αντιπροσωπεια το εισηγαγε στην Ελλαδα. Ανεβαζει το image της Ford, και τετοιες κινησεις επιδρουν θετικα και στις πωλησεις των αλλων μοντελων της εταιρειας.
V6 τρίλιτρο μοτέρ + plug-In, 460 άλογα, +80 κιλά ροπή!
Προφανώς είναι για άλλες αγορές, κ όχι για τη δική μας, ίσως ούτε καν για την Ευρωπαϊκή, όποτε το αν αξίζει, ή δεν αξίζει τόσα χρήματα το συγκεκριμένο Ford, μετατρέπεται σε φιλοσοφική κουβέντα.
Διαφορετικό πολύ στο μάτι από τις Χ5, Q5, GLE (εύκολα μπορεί να κοστίσουν μέχρι κ τα διπλάσια χρήματα), όμως σε τέτοια βαλάντια, η πολυτέλεια κ το image παίζει τον πρώτο λόγο, κ καμία Ford δεν αγγίζει.
Με το καλό λοιπόν autotriti, να διαβάσουμε το τεστ επί Ελληνικού εδάφους!
....Παρολο που το Explorer θα εχει ενα πολυ περιορισμενο, σχεδον ανυπαρκτο αγοραστικο κοινο, ειναι θετικο που η ελληνικη αντιπροσωπεια το εισηγαγε στην Ελλαδα. Ανεβαζει το image της Ford, και τετοιες κινησεις επιδρουν θετικα και στις πωλησεις των αλλων μοντελων της εταιρειας.
80-φέυγα χιλιάδες... για φορντ... μάλιστα...
V6 τρίλιτρο μοτέρ + plug-In, 460 άλογα, +80 κιλά ροπή! Προφανώς είναι για άλλες αγορές, κ όχι για τη δική μας, ίσως ούτε καν για την Ευρωπαϊκή, όποτε το αν αξίζει, ή δεν αξίζει τόσα χρήματα το συγκεκριμένο Ford, μετατρέπεται σε φιλοσοφική κουβέντα. Διαφορετικό πολύ στο μάτι από τις Χ5, Q5, GLE (εύκολα μπορεί να κοστίσουν μέχρι κ τα διπλάσια χρήματα), όμως σε τέτοια βαλάντια, η πολυτέλεια κ το image παίζει τον πρώτο λόγο, κ καμία Ford δεν αγγίζει. Με το καλό λοιπόν autotriti, να διαβάσουμε το τεστ επί Ελληνικού εδάφους!