- Στην ελληνική αγορά το ανανεωμένο Hyundai i20.
- Σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις.
- 84 ή 100 άλογα.
- Με το «έξυπνο» κιβώτιο που βοηθά στην εξοικονόμηση καυσίμου
Τον περασμένο Μάιο η Hyundai αποκάλυψε το ανανεωμένο i20 και πλέον το φρεσκαρισμένο κορεατικό μικρό είναι διαθέσιμο στη χώρα μας, με την ελληνική αντιπροσωπεία να ανακοινώνει τις τιμές και τις εκδόσεις στις οποίες προσφέρεται.
Το ανανεωμένο Hyundai i20 θα προσφέρεται σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις και συγκεκριμένα τις Exclusive, Premium και Distinctive. Όλες μπορούν να συνδυαστούν με τις τρεις επιλογές κινητήρων που υπάρχουν. Στη βάση βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός 1.200άρης με 84 ίππους, ενώ στη συνέχεια υπάρχει ο 1.000άρης turbo T-GDi των 100 ίππων, που διατίθεται και με σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V, με ίδια ιπποδύναμη.
Κατά την ανανέωσή του, το Hyundai i20 έλαβε ανασχεδιασμένους αεραγωγούς, μάσκα και προφυλακτήρα στο μπροστά μέρος, ενώ πίσω πέραν του επίσης διαφορετικού προφυλακτήρα παρατηρούμε και τη νέα υπογραφή σχήματος «Ζ» στα φώτα.
Πλουσιότερος στάνταρ εξοπλισμός
Διακριτικές είναι και οι αλλαγές στην καμπίνα του ανανεωμένου Hyundai i20, εκεί όπου ξεχωρίζουν σε κάθε περίπτωση οι προαιρετικές επιλογές για δύο οθόνες 10,25 ιντσών, μία για τον πίνακα οργάνων και μία ως πύλη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Στάνταρ από τη βασική έκδοση υπάρχουν: οθόνη 4,2 ιντσών LCD στο καντράν, θύρα USB Type-C, δεύτερη γενιά κλήση έκτακτης ανάγκης eCall και, τέλος, οι ενημερώσεις over-the-air μέσω ίντερνετ για του χάρτες του συστήματος πλοήγησης.
Από 18.390 ευρώ
Το ανανεωμένο Hyundai i20 ξεκινά στη χώρα μας από τις 18.390 ευρώ για όσους επιλέξουν τον 1.200άρη κινητήρα με τα 84 άλογα. Από 19.390 ευρώ ξεκινά η επιλογή του 1.000άρη turbo T-GDi των 100 ίππων με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο, τιμή που αυξάνεται στα 20.790 ευρώ για εκείνους που θα επιλέξουν το αυτόματο 7άρι DCT.
Οι ήπια υβριδικές επιλογές (100 άλογα) ξεκινούν από τις 20.390 ευρώ και συνδυάζονται με το έξυπνο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσων με τεχνολογία iMT (Intelligent Manual Transmission) που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά τον συμπλέκτη κατά τη διάρκεια της ελεύθερης κύλισης (coasting) και σβήνει το μοτέρ. Όσοι θελήσουν το ήπια υβριδικό μοτέρ συνδυαστικά με το αυτόματο 7άρι DCT, τότε θα πρέπει να ανέβουν στις 21.790 ευρώ.