Αν στη δεκαετία που όλα γίνονται ηλεκτρικά, θες ένα λόγο να παραμείνεις με βενζινοκίνητο, δεν υπάρχει καλύτερο από το να προτιμήσεις μια μάρκα που όχι μόνο επιμένει, αλλά το κάνει και καλά. Η Alfa πρέπει να είναι η τελευταία που θα αλλάξει σε ηλεκτρικά. Γιατί;
Η Fiat ανακοίνωσε ήδη πως θα είναι πλήρως ηλεκτρική μετά το 2030. Δεν είναι μόνη, αφού όλες οι μάρκες λίγο πολύ τα ίδια θα κάνουν. Και έτσι στα επόμενα 10 χρόνια η ηλεκτροκίνηση σιγά σιγά θα σπρώχνει τα βενζινοκίνητα από την αγορά μέχρι να επικρατήσει.
Όμως για τα επόμενα δέκα χρόνια υπάρχει ένα παράθυρο ευκαιρίας. Όχι για όλες τις μάρκες, αλλά για κάποιες, πολύ λίγες, που έχουν αυτό που πουλάνε δεν είναι τέσσερις ρόδες, τέσσερις πόρτες και μετακίνηση από το Α στο Β, αλλά κάτι που ο κόσμος φαίνεται να θέλει ακόμη: αυτοκίνητο. Και η Alfa έχει το σήμα, την παράδοση και το στιλ να το κάνει καλά.
Να εξαργυρώσει δηλαδή αυτό το συναίσθημα, στην πιο συναισθηματικά φορτισμένη περίοδο της αυτοκίνησης. Μέσα στην πόλωση του ηλεκτρικό Vs βενζινοκίνητο, υπάρχει και θα υπάρχει μια μεγάλη μερίδα αγοραστών που θα επιμείνουν στο δεύτερο. Και αυτοί είναι αγοραστές συνειδητοποιημένοι. Αγοραστές που μπορούν να εκτιμήσουν αυτό που έχει να τους προσφέρει μια Alfa Romeo.
Ανοίγεται λοιπόν αυτή η ευκαιρία για την ιταλική μάρκα. Στα επόμενα δέκα χρόνια, αντί να ακολουθήσει αμέσως τον ανταγωνισμό στα ηλεκτρικά ώστε να μείνει επίκαιρη, να επενδύσει για δέκα χρόνια ακόμη στα βενζινοκίνητα, και να πάρει στα χέρια της όλη την αγορά που θα την υποστηρίξει.
Η Alfa, όπως και οι άλλες μάρκες του ομίλου Stallantis έχουν 10 χρόνια διορία να αποδείξουν την αξία τους στον όμιλο και την εμπορική τους βιωσιμότητα. Η λογική θα έλεγε πως για την Alfa το να μπει γρήγορα στα ηλεκτρικά και να πάρει μερίδιο της πίτας γρήγορα, είναι η προφανής επιλογή. Όμως πόσο θα πουλούσε ένα σουβλατζίδικο αν το γύριζε σήμερα στη χορτοφαγία; Ειδικά όταν μπορεί να μείνει το τελευταίο οχυρό κρέατος απέναντι στην «πρασινάδα»;
Αν η Alfa λανσάριζε ένα μικρομεσαίο και ένα ρόουντστερ και τα διατηρούσε για τα επόμενα 10 χρόνια επίκαιρα και φρέσκα με μοτέρ γεμάτα χαρακτήρα, και σε κάθε αφίσα με ένα ηλεκτρικό να φορτίζει έβαζε απέναντι μια 159 να καίει λάστιχο, δεν θα είχε τίποτε να χάσει.
Ή όχι; Ή μήπως είναι αργά για συναίσθημα; Μήπως τα ηλεκτρικά θα σαρώσουν και δεν υπάρχει χώρος ούτε για ένα μοντέλο βενζίνης της προκοπής; Τι λέτε, μήπως είναι καλύτερα η Alfa να παραμείνει βενζινοκίνη μέχρι τέλους;