To Panda Sport και το Tipo Cross.
Η οικογένεια του Tipo αποκτά ένα νέο μέλος, το οποίο έρχεται να συμπληρώσει τις εκδόσεις sedan, hatchback και station wagon. Το νέο Tipo Cross έχει μεγαλύτερο πλάτος και ύψος, ενώ χάρη στη νέα μάσκα αποκτά ένα πιο επιβλητικό στιλ. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 4εκ. και οι νέοι μεγαλύτεροι τροχοί ενισχύουν τη στιβαρή εικόνα, ενώ προσφέρουν και μια ψηλότερη και με καλύτερη ορατότητα θέση οδήγησης. Χάρη και στις ενσωματωμένες μπάρες οροφής, συνολικά σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου, το Tipo Cross έχει μεγαλύτερο ύψος κατά 7εκ., ενώ οι σχεδιαστικές "cross" λεπτομέρειες, όπως τα προστατευτικά καλύμματα των φτερών και τα μαρσπιε, προσφέρουν αισθητικά, αλλά και πρακτικά οφέλη.
Η εφαρμογή νέων χαρακτηριστικών συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου το νέο Tipo Cross διαθέτει ένα νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων με μια οθόνη TFT 7 ιντσών που ρυθμίζεται σύμφωνα με τις επιθυμίες του οδηγού και προσφέρει πλήθος πληροφοριών. Για πρώτη φορά επίσης διαθέσιμο είναι το σύστημα πολυμέσων Uconnect 5, το οποίο παρουσιάστηκε με το νέο ηλεκτρικό 500.
Οι νέες επιλογές συνεχίζουν και στον τομέα των κινητήρων προδιαγραφών Euro6D-Final, όπου το νέο Tipo Cross εφοδιάζεται με δύο κινητήρες diesel απόδοσης 95 και 130 ίππων αντίστοιχα, αλλά και με τον πρωτοεμφανιζόμενο turbo κινητήρα 1.0 GSE T3 των 100 ίππων.
Η γκάμα του δημοφιλούς Panda εμπλουτίζεται με την έκδοση Panda Sport, αλλά και με ένα νέο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών. Εξωτερικά η έκδοση Sport ξεχωρίζει χάρη στις δίχρωμες ζάντες ελαφρού κράματος διαμέτρου 16 ιντσών, το λογότυπο "Sport" στα εμπρός φτερά και το αποκλειστικό ματ χρώμα Matt Gray. Για όσους επιθυμούν μια ακόμα πιο δυναμική έκφραση του Panda Sport, το πακέτο Pandemonio Pack προσφέρει δαγκάνες φρένων κόκκινου χρώματος και σκούρα τζάμια, ενώ στο εσωτερικό τα νέα καθίσματα με τις κόκκινες ραφές και οι αποκλειστικοί για τη συγκεκριμένη έκδοση χρωματισμοί συμπληρώνουν την εικόνα του σπορτιφ Panda. Για πρώτη φορά, το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο και με ένα νέο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών, το οποίο θα προσφέρει πλήρη συμβατότητα λειτουργίας mirroring Μέσω των εφαρμογών Apple CarPlay™ και Android Auto™.
Κίνηση στο νέο Panda Sport, αλλά και στις urban ή cross υπάρχουσες εκδόσεις του μοντέλου, δίνει το γνωστό υβριδικό σύστημα προδιαγραφών Euro 6D-Final. Ο βενζινοκινητήρας με τον κινητήρα του ενός λίτρου συνδυάζεται με τον ηλεκτροκινητήρα BSG, με το σύνολο να έχει απόδοση 51,5 Kw (70 ίππους), προσφέροντας υψηλή ροπή από τις χαμηλές στροφές και εξαιρετική οικονομία καυσίμου.
Για να λύσω την απορία του σχολιαστή, μάλλον δεν έχει συμβιώσει με ένα fiat panda όπως χιλιάδες οδηγοί στην Ελλάδα (και αλλού) για να εκτιμήσει την πρακτικότητα, την (ειδικά) μηχανική αξιοπιστία-είτε βενζίνη, είτε πετρέλαιο, την 4κίνηση (για όσα έχουνε) πραγματικό εργαλείο και την τεράστια διαφορά κόστους χρήσης σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα πόλης. Το ίδιο πάνω κάτω ισχύει και για τα punto, sedici κλπ. Ο χαρακτηρισμός "τίμιο" τα ακολουθεί πιστά για όσα προσφέρουν. Και μιλάω από μέσα από το χορό.
Για να λυθεί η απορία, τα προτιμάει κάποιος που θέλει ένα ευρύχωρο, φτηνό και τίμιο αυτοκίνητο. Δεν είναι τυχαίο, ότι είναι τα πιο ευρύχωρα στην κατηγορία του.
Αποτώ ποιός θα αγοράσει αυτοκίνητα της Fiat εκτός σπο τους ιτσλούς; Απορώ επίσης πως μπορεί και επιβιώνει ακόμα αυτή η εταιρεία.