Το Corsa με το Easytronic 3.0 καταφέρνει να είναι οικονομικό και ευκολοδήγητο.
Test: Opel Corsa 1,3 DTE Easytronic
35.914 Επισκέψεις στο άρθρο (25/9/2016)
Το 5τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Easytronic δεν χαρίζει στο πετρελαιοκίνητο Opel Corsa μόνο περισσότερη ευκολία και άνεση στην πόλη, αλλά όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας και ακόμη καλύτερη οικονομία!
What is new
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο Easytronic 3.0
Χαμηλότερη κατανάλωση από το 5άρι χειροκίνητο
1,3 Diesel με 95 άλογα
Με 589,73 ευρώ επιπλέον σε σχέση με το 5άρι χειροκίνητο
Για όσους θέλουν την ευκολία και την άνεση, που εξασφαλίζει ειδικά μέσα στην πόλη ένα κιβώτιο χωρίς κλασικό συμπλέκτη, η Opel προσφέρει το νέας γενιάς αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων Easytronic 3.0 για την diesel έκδοση του Corsa, (για την βενζινοκίνητη έκδοση 1,4 Ecotec προσφέρει κλασικό αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων).
Όπως επισημαίνουν οι Γερμανοί το Easytronic 3.0 είναι ελαφρύτερο και πιο συμπαγές από ένα τυπικό αυτόματο κιβώτιο, προσφέρει μειωμένες εσωτερικές τριβές, ενώ είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες ενός μικρού κινητήρα. Στην αυτόματη λειτουργία και με τη συνδρομή ενός ηλεκτροϋδραυλικού συστήματος για την ρομποτική διαδικασία σύμπλεξης / αποσύμπλεξης, το μηχανικό κιβώτιο μπορεί να εκτελεί αυτόματα τις αλλαγές σχέσεων, με τα ηλεκτρονικά συστήματά του να υποδεικνύουν την πιο αποδοτική σχέση αναλόγως με τις εκάστοτε συνθήκες.
Ωστόσο, σε περίπτωση που το επιθυμεί, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει να αλλάζει ο ίδιος σειριακά τις σχέσεις χάρη στο ημιαυτόματο πρόγραμμα λειτουργίας και μετακινώντας εμπρός-πίσω τον επιλογέα. Ανεξαρτήτως του προγράμματος λειτουργίας, όπως σημειώνει η Opel «η τελευταία γενιά Easytronic προσφέρει μειωμένους χρόνους αντίδρασης που επιτρέπουν ταχύτερες και πιο ομαλές αλλαγές σχέσεων». Επίσης θεωρητικά μειώνει την μέση κατανάλωση σε σχέση με το αντίστοιχο Corsa με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο από τα 3,3 στα 3,1 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές CO2 από τα 87 στα 83 γρ./χλμ. Το νέο κιβώτιο Easytronic 3.0 διαθέτει και λειτουργίες Creep (για ελιγμούς με χαμηλή ταχύτητα όντας παρόμοιο με ένα κλασικό αυτόματο κιβώτιο) και launch για πιο αποδοτικές εκκινήσεις από στάση.
Με 589,72 ευρώ επιπλέον
Το κιβώτιο Easytronic χρεώνεται 589,72 ευρώ επιπλέον, μια ιδιαίτερη χαμηλή τιμή για αυτόματο κιβώτιο, ειδικά απέναντι στα διπλού συμπλέκτη κιβώτια του ανταγωνισμού. Έτσι η βασική τιμή του 5θυρου Opel Corsa με τον 1,3 diesel κινητήρα διαμορφώνεται στην έκδοση Enjoy στις 16.156,57 ευρώ 15.566,85 η αντίστοιχη έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων). Η έκδοση Enjoy χαρακτηρίζεται από τον πλήρη εξοπλισμό ανέσεων και ασφαλείας, στον οποίο περιλαμβάνονται ESP, 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί καθρέπτες, ράδιο CD, air condition κ.λπ.
Πως έχουν ξεφτιλιστεί τα λεφτά σήμερα? 16000 ευρώ για αυτό το πράγμα?
Όταν μιλάτε για ευρυχωρία,φροντίστε, τουλάχιστον να βάζετε στο πίσω κάθισμα άνθρωπο, τέτοιο ώστε να αποδεικνύεται αυτο, γιατι η εικόνα δείχνει το αντίθετο...
Ο επιβατης πισω πρεπει να κανει γιογκα για να χωρεσει.Που τη βλέπετε την άνεση? Και με αυτά τα χρήματα τιθεται αυτοματως εκτος ελληνικής πραγματικοτητας.Τα 16000 euro ειναι παρα πολλα για ενα super mini όταν υπρχει τοση ανεργία και οι μισθοι είναι στα 500 euro.
Τελικά το ντίζελ πέθανε ή όχι?
Αν όντως οι μετρήσεις έδειξαν 4,9lt /100 km. καίει πολύ, γιατί το Astra ( μεγαλύτερο σασί και βάρος ) με 1.600cc μοτέρ και 136 hp, 320 Nm, πετρέλαιο πάνω 4,5 lt/ 100km δεν καίει με την καμία....