Το Οpel Insignia Country Tourer είναι υπερυψωμένη έκδοση του στέισον βάγκον Opel Insignia (Sports Tourer) με ψιλο-crossover εμφάνιση.
Δοκιμή: Opel Insignia Country Tourer 2,0 CDTI 4X4
35.395 Επισκέψεις στο άρθρο (9/10/2014)
To Οpen Insignia Country Tourer συνδυάζει στοιχεία
από τα πρακτικά μεσαία στέισον με την τετρακίνηση και κάποιες ικανότητες από τα crossover σε ένα πακέτο
για «ανήσυχους» οικογενειάρχες.
- Τιμή, θόρυβος και κραδασμοί κινητήρα, Aίσθηση τιμονιού
Το Οpel Insignia Country Tourer είναι υπερυψωμένη έκδοση του στέισον βάγκον Opel Insignia (Sports Tourer) με ψιλο-crossover εμφάνιση γεννημένη για να αντιμετωπίσει μοντέλα, όπως τα Audi A4 Allroad, VW Passat
Alltrack και Skoda Octavia Scout.
Απευθύνεται σε οικογενειάρχες, αλλά και χομπίστες, που δεν είναι οπαδοί του… καναπέ, αλλά αρέσκονται στο κυνήγι της light περιπέτειας. Ειδικά στην τετρακίνητη έκδοση, που δοκιμάσαμε με τον 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα…
Εντυπωσιακό
Η καλλίγραμμη και αεροδυναμική σιλουέτα του ανανεωμένου στέισον Οpel Insignia διαθέτει αυξημένη απόσταση από το έδαφος (+20 χλστ.), αλλά κυρίως χαρακτηριστικές «ποδιές» στους δύο προφυλακτήρες και πλαστικά προστατευτικά στο πλάι και στους θόλους των τροχών. Σε συνδυασμό με το μεγάλο μήκος των σχεδόν 5 μέτρων και τους μεγάλους τροχούς δημιουργείται ένα εντυπωσιακό και αρκετά αθλητικό στην όψη σύνολο, που δεν περνά απαρατήρητο. Αλίμονο άλλωστε… Από την άλλη όμως η τιμή του αυτοκινήτου είναι αρκετά υψηλή. Με 35.700 ευρώ (38.500 ευρώ χωρίς απόσυρση) έχει όλα τα φορολογικά βάρη που συνεπάγεται ο 2λιτρος κινητήρας, αλλά ταυτόχρονα μπαίνει και σε χωράφια των κλασικών SUV μοντέλων, από τα οποία όμως είναι αρκετά πιο γοητευτικό και, σε πολλές περιπτώσεις, πιο πρακτικό.
Το Οpel Insignia Country Tourer συνδυάζει την κομψότητα ενός καλοσχεδιασμένου station wagon με το δυναμισμό ενός crossover.