Μοναδικό είναι το Opel Rocks E-Xtreme που έκανε το ντεμπούτο του, όντας σχεδιασμένο από σπουδαστή και διαθέτοντας μία αεροτομή που προέρχεται από ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο DTM!
Το Opel Rocks-e κυκλοφόρησε για πρώτη φορά τον Αύγουστο του 2021, όντας εμπνευσμένο από το Citroen Ami και αποτελώντας επί της ουσίας την πρόταση της Opel για την αστική μικροκινητικότητα χωρίς ρύπους. Μετά από περίπου ένα χρόνο είδαμε και μία έκδοση Κargo, ενώ στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε και στην γερμανική πυροσβεστική υπηρεσία.
Σήμερα ήρθε η ώρα να δούμε μία νέα εκδοχή του μικροσκοπικού ηλεκτρικού, ωστόσο αυτή τη φορά δεν μιλάμε για κανονικό όχημα παραγωγής. Ο λόγος για το Rocks e-Xtreme, ένα μοναδικό πρωτότυπο, το οποίο δεν θα βγει στην παραγωγή. Το εντυπωσιακό concept δημιουργήθηκε από την Opel με βάση το σχέδιο του φοιτητή σχεδιασμού, Lukas Wenzhöfer, ο οποίος κέρδισε τον διαγωνισμό #OpelDesignHack. Η γερμανική μάρκα είχε υποσχεθεί να κατασκευάσει το έργο του νικητή, έτσι και έκανε.
Με αεροτομή από αγωνιστικό του DTM και όχι μόνο
Όπως φαίνεται και από το όνομα, ο Lukas Wenzhöfer έδωσε στο μοντέλο μία Xtreme έκδοση και επί της ουσίας το έχει μετατρέψει σε ένα buggy όχημα παντός εδάφους. Το Rocks e-Xtreme σε σύγκριση με το κανονικό τετράκυκλο διαθέτει ευρύτερους θόλους στους τροχούς, σωληνωτό πλαίσιο που περιβάλλει την καμπίνα και κατάλληλα ελαστικά. Η ανάρτηση έχει τροποποιηθεί με αποτέλεσμα η απόσταση από το έδαφος να έχει αυξηθεί. Η μάσκα ενσωματώνει τώρα μια νέα ερμηνεία του Opel Vizor με διαφορετικούς προβολείς LED και το λογότυπο της Opel τονισμένο σε τιρκουάζ. Ολόκληρο το μπροστινό πάνελ και οι λασπωτήρες έχουν κατασκευαστεί με χρήση τρισδιάστατης εκτύπωσης, ενώ υπάρχει πρόσθετος φωτισμός LED τοποθετημένος στο πλαίσιο της οροφής, καθώς και νέα πίσω φώτα. Σε κάθε περίπτωση το highlight όμως του Rocks e-Xtreme είναι η αεροτομή στο πίσω μέρος, που προέρχεται από ένα αγωνιστικό Opel Vectra GTS, το οποίο αγωνίζεται στο DTM με κινητήρα V8 4,0 λίτρων.
Καμία αλλαγή στον κινητήρα
Πληροφορίες για μηχανικές αναβαθμίσεις δεν αναφέρθηκαν, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει μια μπαταρία 5,5 κιλοβατώρων που παρέχει αυτονομία 75 χιλιομέτρων. Το μοντέλο εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, απόδοσης 8 ίππων.