ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η αντικατάσταση ή η επισκευή κρυστάλλων απαιτεί τεχνική γνώση και εμπειρία που διαθέτει η GlassFit.

Οι παροχές της GlassFit

20.837 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/3/2015

• Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλισμένος οδηγός στην περίπτωση που του συμβεί μία ζημιά στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου του;
Η θραύση κρυστάλλων σε ένα όχημα δεν είναι κάτι που συμβαίνει συχνά. Αρκετοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων δεν θα βιώσουν ποτέ αυτή την εμπειρία. Όταν όμως συμβεί, ο ιδιοκτήτης του οχήματος θα πρέπει να βεβαιωθεί ότι υπάρχει η κάλυψη της θραύσης κρυστάλλων στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό του και το ασφαλιστήριό του είναι ενεργό (δεν έχει λήξει). Το επόμενο βήμα είναι να επισκεφθεί κάποιο, συνεργαζόμενο με την ασφαλιστική του εταιρία, κατάστημα επισκευής – αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων που μπορεί να διαχειριστεί ολοκληρωτικά την ζημιά του οχήματος. Από την δήλωση της ζημιάς στην ασφαλιστική του εταιρία και την έγκριση της αποκατάστασής της, μέχρι και την φυσική επισκευή ή αντικατάσταση του κρυστάλλου που έχει υποστεί ζημιά.
Εναλλακτικά, μπορεί να επικοινωνήσει με την ασφαλιστική του εταιρία ώστε να τον ενημερώσει για τα συνεργαζόμενα δίκτυα καταστημάτων. Το δίκτυο καταστημάτων GlassFit συνεργάζεται σχεδόν με όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες και διαθέτει τηλεφωνικό κέντρο (800-11-800-20) όπου ο ασφαλισμένος μπορεί να μας καλέσει και να αναλάβουμε συνολικά την διεκπεραίωση της ζημιάς του. 


 
• Πώς η εταιρεία σας θα τον βοηθήσει να αποκαταστήσει τη ζημιά άμεσα, οικονομικά και αποτελεσματικά;
Στόχος του δικτύου καταστημάτων GlassFit είναι η άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη που έχει υποστεί ζημιά σε κρύσταλλο του οχήματός του είτε καλύπτεται από την ασφαλιστική του εταιρία είτε όχι. Απόδειξη της άμεσης ανταπόκρισης είναι ότι ένα μεγάλο μέρος (κοντά στο 50%) των ζημιών που διαχειριζόμαστε εξυπηρετείται αυθημερόν ! Πίσω από αυτή την αμεσότητα υπάρχει ένας ευέλικτος μηχανισμός με πανελλαδική εμβέλεια που εγγυάται ταχύτατη παράδοση προϊόντων στις πλέον ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς. Σε περιπτώσεις κάλυψης της ζημιάς από ασφαλιστική εταιρία ο πελάτης δεν συμμετέχει οικονομικά ενώ παράλληλα η εταιρία μας αναλαμβάνει όλη την επικοινωνία με την ασφαλιστική εταιρία. 
 
• Τα κινητά συνεργεία τι δυνατότητες έχουν;
Τα κινητά συνεργεία της GlassFit έχουν δυνατότητες επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων στον χώρο του πελάτη. Είναι μια παροχή που εξασφαλίζει την αποκατάσταση της ζημιάς του οχήματος επί τόπου, χωρίς να μετακινηθεί σε κάποιο εξειδικευμένο κατάστημα. Είναι μια ευέλικτη επιλογή για τους ιδιοκτήτες που δεν έχουν χρόνο να επισκεφθούν το κατάστημα, αρκεί να εξασφαλίζονται τρεις συνθήκες : Να υπάρχει άνετος και ασφαλής χώρος στάθμευσης, στέγαστρο (αν υπάρχει κίνδυνος βροχής) και ανεκτή θερμοκρασία (οι ακραίες θερμοκρασίες είναι καλό να αποφεύγονται, ιδίως ο συνδυασμός με υγρασία). 
 
Η αποκατάσταση της ζημιάς είναι μία χρονοβόρα και επίπονη διαδικασία;
Ο μέσος χρόνος που θα πρέπει να υπολογίσει ένας πελάτης ότι χρειάζεται για την αποκατάσταση μιας ζημιάς θραύσης κρυστάλλου είναι περίπου μιάμιση (1,5) ώρα. Αυτό ισχύει για τις περιπτώσεις αλλαγής παρμπρίζ ή οπίσθιου κρυστάλλου όπου και μεσολαβεί ο χρόνος που το όχημα δεν πρέπει να μετακινηθεί για να ‘στεγνώσει’ η κόλα συγκόλλησης.
Ο απαιτούμενος χρόνος αλλαγής για τα πλαϊνά κρύσταλλα είναι μικρότερος (δεν χρειάζεται κόλλα) ενώ για την επισκευή παρμπρίζ χρειάζονται περίπου τριάντα (30) λεπτά. Στην GlassFit, καθ’όλη την διάρκεια αποκατάστασης της ζημιάς, ο πελάτης μπορεί να απολαμβάνει την φιλοξενία του καταστήματος στον χώρο αναμονής.
Η αντικατάσταση κρυστάλλων ή η επισκευή ενός παρμπρίζ απαιτεί τεχνική γνώση και εμπειρία. Τα κρύσταλλα συμβάλουν στην σταθερότητα και την παθητική ασφάλεια του οχήματος και γι αυτό τον λόγο δεν επιτρέπονται λάθη. Στο δίκτυο καταστημάτων GlassFit κάθε αλλαγή ή επισκευή κρυστάλλου συνοδεύεται με εγγύηση εργασίας εφ όρου ζωής. 
 
• Αν το τζάμι δεν είναι διαθέσιμο, υπάρχει περίπτωση αποθήκευσης του οχήματος και αντικατάστασης του από κάποιο εφεδρικό για τον πελάτη;
Όπως είπα και παραπάνω, σχεδόν τα μισά περιστατικά ζημιών που διαχειριζόμαστε στην GlassFit, εξυπηρετούνται αυθημερόν. Σε αυτά τα περιστατικά, ο χρόνος αναμονής κατά μέσο όρο είναι μιάμιση (1,5) ώρα ο οποίος πιστεύω ότι κυλά ευχάριστα στον χώρο αναμονής πελατών.
Στις περιπτώσεις που το κρύσταλλο δεν είναι διαθέσιμο αυθημερόν, ο πελάτης μπορεί :
- Να κλείσει ραντεβού με το τηλεφωνικό κέντρο της GlassFit ώστε να εξυπηρετηθεί χωρίς καθυστέρηση την επόμενη μέρα
- Να ζητήσει τοποθέτηση προσωρινής λύσης για το κρύσταλλο (plexiglass – ισχύει μόνο για κρύσταλλο πόρτας)
- Να αφήσει το όχημά του στο κατάστημα GlassFit (εφ όσον υπάρχει χώρος)

• Aν η απαίτηση του πελάτη είναι να χρησιμοποιήσετε γνήσια κρύσταλλα όπως αυτά που τοποθετούν οι αντιπροσωπείες, υπάρχει η δυνατότητα;
Όλα τα κρύσταλλα που τοποθετούμε στο δίκτυο της GlassFit είναι γνήσια OEM (Original Equipment Manufacturer) από καταξιωμένα εργοστάσια του εξωτερικού. Τηρούν όλες τις διεθνείς προδιαγραφές και είναι εφάμιλλα των εργοστασιακών. Η διαφορά τους με τα εργοστασιακά κρύσταλλα των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι η απουσία του λογότυπου της μάρκας του αυτοκινήτου, δικαίωμα χρήσης του οποίου έχουν μόνο οι κατασκευαστές των οχημάτων. Συνοδεύονται πάντα με Πιστοποιητικό Γνησιότητας.
Αν ο πελάτης απαιτήσει κρύσταλλο με λογότυπο της μάρκας του οχήματος, μπορούμε να εξυπηρετήσουμε τη ζημιά τοποθετώντας κρύσταλλο από την επίσημη αντιπροσωπεία. Αν η ζημιά όμως καλύπτεται από ασφαλιστική εταιρία, θα πρέπει να μας δώσει έγκριση. 
 
• Υπάρχουν καταγγελίες ή διαμαρτυρίες για χρήση ελαττωματικού κρυστάλλου και πως το αντιμετωπίζετε;
Στην Ελλάδα απ’ όσο γνωρίζω, όλα τα κρύσταλλα που τοποθετούνται στα εξειδικευμένα καταστήματα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων, είναι γνήσια και συνοδεύονται με αντίστοιχη πιστοποίηση. Συνεπώς, υποθέτω ότι δεν υπάρχουν καταγγελίες ή διαμαρτυρίες για ελλαττωματικά κρύσταλλα. Στο δίκτυό μας δεν έχει φτάσει κάποια τέτοια επικοινωνία. 

• Τι πρέπει να προσέξουμε στην επιλογή της εταιρείας για θραύση κρυστάλλων;
Σήμερα στην ελληνική αγορά δραστηριοποιούνται αρκετά δίκτυα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων. Αν θεωρήσουμε δεδομένο ότι τοποθετούνται πάντα γνήσια κρύσταλλα τότε η διαφοροποίηση των εταιριών βασίζεται στην διαχείριση της ζημιάς και την συνολικότερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Σημαντικά σημεία θεωρώ τα παρακάτω:
- Την άμεση ανταπόκριση στην επικοινωνία
- Τη φιλική αντιμετώπιση και καθοδήγηση
- Την ταχύτητα στην αποκατάσταση της ζημιάς
- Την ελάχιστη ενασχόληση του πελάτη με την γραφειοκρατική διαδικασία
- Τη δυνατότητα αποστολής κινητής μονάδας
Τα καταστήματα του δικτύου GlassFit είναι μέλη της διεθνούς αλυσίδας δικτύου καταστημάτων επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων ‘Automotive Glass Europe’ με παρουσία σε 13 χώρες, 1.200 καταστήματα, 1.600 κινητές μονάδες και 7.000 εξειδικευμένους τεχνίτες, εξυπηρετώντας πάνω από 4.000 ζημιές την ημέρα. Η αποτελεσματική εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί προτεραιότητα για την Automotive Glass Europe διεθνώς. 
 
Τι άλλες υπηρεσίες προσφέρετε πέραν της αντικατάστασης ή επισκευής κρυστάλλων αυτοκινήτου;
Εκτός από την επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων οχημάτων, τα καταστήματα GlassFit προσφέρουν και τις παρακάτω υπηρεσίες :
- Επισκευή / αντικατάσταση γρύλων πλαϊνών θυρών
- Επισκευή / αντικατάσταση καθρεπτών και κρυστάλλων καθρεπτών
- Καθαρισμός φανών (φαναριών)
- Προστασία κρυστάλλων από την βροχή (anti-rain)
- Τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών
- Αντικατάσταση υαλοκαθαριστήρων
- Αντικατάσταση αμορτισέρ ανοιγόμενων κρυστάλλων
- Αντικατάσταση ελαστικών παρεμβυσμάτων του αμαξώματος (στεγανοποίηση οχήματος)
Επιπλέον, το δίκτυο καταστημάτων GlassFit είναι το μόνο στην Ελλάδα που εξυπηρετεί φορτηγά, λεωφορεία, μηχανήματα έργων, τρακτέρ, τραίνα ακόμα και σκάφη μέχρι και αεροπλάνα. 
 
Είστε συμβεβλημένοι με ασφαλιστικές, αν ναι με ποιες; Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης δεν θα πληρώσει καθόλου;
Το δίκτυο καταστημάτων GlassFit συνεργάζεται σχεδόν με όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες. Στην συντριπτική τους πλειοψηφία, οι ασφαλιστικές εταιρίες δεν ζητούν συμμετοχή του πελάτη στην αποκατάσταση της ζημιάς. Όμως, ενδέχεται να υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί όπως αποκατάσταση ζημιάς σε συγκεκριμένο δίκτυο/α καταστημάτων, ποσότητα θραύσεων ανά χρόνο, ορισμένο ποσό ανά έτος, συμμετοχή του πελάτη σε περίπτωση κρυστάλλου αντιπροσωπίας (ιδίως για οχήματα με ηλικία άνω των πέντε (5) ετών).