Το νέο Mazda3 παρουσιάστηκε και επίσημα την προηγούμενη εβδομάδα με νέο SkyActiv κινητήρα αλλά και με προαιρετικό σύστημα τετρακίνησης. Δεν άργησαν όμως σε σύντομο χρονικό διάστημα να φουντώσουν οι φήμες ότι η ιαπωνική εταιρεία ήταν ανοιχτή στο ενδεχόμενο να κατασκευάσει κάποια πιο ισχυρή έκδοση του μοντέλου για να ανταγωνιστεί τους μεγάλους του αντιπάλους VW Golf και Kia Ceed και στην κατηγορία των hot-hatch.
Δυστυχώς όμως για τους περισσότερους φίλους τέτοιων γρήγορων εκδόσεων, το αφεντικό της μάρκας Akira Marumoto ξεκαθάρισε πως η Mazda «δεν είναι σημαντικός παίχτης στην αγορά» και ότι η κατασκευή ενός τέτοιου μοντέλου υψηλών επιδόσεων είναι «χαμηλά στις προτεραιότητες της μάρκας». Πληροφορίες αναφέρουν πως στόχος της μάρκας είναι να αναδειχθεί η εταιρεία σαν μια εναλλακτική επιλογή στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές φίρμες και να γίνει γνωστή για τα ποιοτικά της αυτοκίνητα στον τομέα της κατασκευής και της οδηγικής εμπειρίας.
Ακόμα, πηγές από το στρατόπεδο της μάρκας κάνουν λόγο πως η Mazda δεν έχει στα πλάνα να λανσάρει κάποιο σπορ μοντέλο με μοτέρ wankel, ωστόσο επιβεβαιώνεται πως κάποια από τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας θα εξοπλίζονται με ροτοράτο μοτέρ που θα αναλαμβάνουν το ρόλο της γεννήτριας και της υποστήριξης του ηλεκτρικού τους συστήματος.
Τέλος, ο Marumoto ξεκαθάρισε πως η Mazda δεν θα προχωρήσει μέσα στα επόμενα χρόνια τουλάχιστον, στην ανάπτυξη κάποιου αμιγώς ηλεκτρικού σπορ αυτοκινήτου με τον ίδιο να δηλώνει μεταξύ σοβαρού και αστείου: «Δεν θέλω να φτιάξουμε τέτοιο αυτοκίνητο. Μου αρέσει η μυρωδιά της βενζίνης.»
...μια χαρά τα λέει το αφεντικό...