Στις ρίζες του θα παραμείνει και μελλοντικά το Fiat 500. Με επίσημη ανακοίνωση του Ομίλου Stellantis, έγινε γνωστό πως το δημοφιλές μοντέλο θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στο εργοστασιακό συγκρότημα Mirafiori στο Τορίνο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες των ξένων Μέσων, η Stellantis σκοπεύει να αυξήσει την παραγωγή του μοντέλου. Το πλάνο της για φέτος αναφέρει πως θα κατασκευαστούν 90.000 νέες μονάδες, ενώ το 2023 η παραγωγή του θα αυξηθεί στις 120.000 μονάδες. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους όπου αναμένεται να χρειαστεί μία επιπλέον βάρδια στο εργοστάσιο.
7ο σε πωλήσεις ηλεκτρικό το 500
Το 500αράκι που κυκλοφόρησε στα τέλη του 2020, ήταν το έβδομο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη το 2021, με 44.371 παραδόσεις, σύμφωνα με στοιχεία της Dataforce. Σε ότι αφορά τον διάδοχο του 500, υπολογίζεται πως θα κάνει το ντεμπούτο του περίπου το 2027. Κατά πάσα πιθανότητα θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική STLA Small και φυσικά θα συνεχίσει να πωλείται στην Ευρώπη, ενώ η Stellantis δεν σχολίασε κάτι για πιθανό άνοιγμα και στην αγορά των ΗΠΑ.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Stellantis είχε ανακοινώσει πέρυσι ότι το συγκρότημα Mirafiori θα γίνει κόμβος για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτός είναι και ο λόγος που στη συγκεκριμένη εγκατάσταση πέραν του ηλεκτρικού 500 θα κατασκευαστούν και μοντέλα της Maserati. Τέλος, η Stellantis με δελτίο Τύπου επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε συνομιλίες με τις τοπικές αρχές στο Τορίνο για να ανοίξει μία μονάδα αποσυναρμολόγησης μπαταριών στο Mirafiori, όντας μία ακόμα κίνηση προς τον εξηλεκτρισμό των μαρκών της.
Πιστό στις ρίζες του το 500.
-Θα συνεχίσει την παραγωγή του στο ιστορικό εργοστάσιο του Mirafiori στο Τορίνο.
-Αναμένεται αύξηση της παραγωγής φέτος και το 2023.
-7ο σε πωλήσεις ηλεκτρικό το 500 το 2021.
-Σε επαφές για μονάδα αποσυναρμολόγησης μπαταριών στο Mirafiori η Stellantis.
Θα ήταν «ιεροσυλία» αν έπαυε να κατασκευάζεται στην Ιταλία το 500;