Τέλος στα σενάρια που ήθελαν το Typer-R να χρησιμοποιεί κιβώτιο ταχυτήτων CVT, βάζουν οι υπεύθυνοι της Honda, οι οποίοι συνεχίζουν να πιστεύουν στη «γνήσια» μετάδοση της δύναμης.
Αρκετά έντονες ήταν οι αρχικές φήμες περί του νέου κιβωτίου που θα τοποθετούνταν στο HondaCivicType-R. Είχε ειπωθεί πως το «καυτό» Hatchback, θα χρησιμοποιούσε ένα CVT κιβώτιο, το οποίο εφαρμόζεται στα μικρότερα Civic και οι πρώτες αντιδράσεις μιας μερίδας των απανταχού φίλων της Ιαπωνικής φίρμας, ήταν πολύ θετικές καθώς αυτό θα βοηθούσε στον ανταγωνισμό της κατηγορίας, όπου βρίσκεται το GolfR.
Παρόλα αυτά, η πλειοψηφία προτίμησε το «καθαρόαιμο» ύφος του αυτοκινήτου με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Σύμφωνα λοιπόν με δυο εκπροσώπους της Honda, τα αρχικά δημοσιεύματα αναιρούνται, καθώς υποστήριξαν πως το Type-R θα παραδίδεται μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο, όπως ακριβώς θα συμβεί και με το CivicSi. Xωρίς αμφιβολία, αυτό το γεγονός αποτελεί μια ευχάριστη είδηση, για όλους όσους παραμένουν πιστοί στην «γνήσια» οδηγική αίσθηση και δεν δελεάζονται από τα σύγχρονα υποβοηθήματα.
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΠΑΛΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ, ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΓΕΝΙΑ. ΣΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 310 ΙΠΠΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ AUDI RS3, BMW M2, MERCEDES A 45 AMG, FORD FOCUS RS.
Νομίζω πως ένα αυτόματο κιβώτιο θα ήταν μία άριστη επιλογή. Όχι cvt, αλλά ένα ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη ή με μετατροπέα ροπής, αμφότερα με paddles στο τιμόνι θα άρμοζε καλύτερα.
Με ή χωρις CVT θα σκοτωνει στο δρομο τον ανταγωνισμο!
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΠΑΛΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ, ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΓΕΝΙΑ. ΣΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 310 ΙΠΠΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ AUDI RS3, BMW M2, MERCEDES A 45 AMG, FORD FOCUS RS.
Νομίζω πως ένα αυτόματο κιβώτιο θα ήταν μία άριστη επιλογή. Όχι cvt, αλλά ένα ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη ή με μετατροπέα ροπής, αμφότερα με paddles στο τιμόνι θα άρμοζε καλύτερα.