ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πάρκαρες σε απότομη κατηφόρα και δεν παίρνει μπροστά. Γιατί;

 Σχολιάστε 
7.042 Επισκέψεις στο άρθρο (30/10/2024)
Πάρκαρες σε απότομη κατηφόρα και δεν παίρνει μπροστά. Γιατί;

- Μπορεί να συμβεί αν έχεις λίγο καύσιμο στο ντεπόζιτο
- Η τρόμπα καυσίμου ίσως δεν «πιάνει» καύσιμο σε μεγάλη κλίση
- Συμβαίνει κυρίως σε παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα ή αν μείνει για πολύ καιρό παρκαρισμένο

Μπορεί να συμβεί αν έχεις λίγο καύσιμο στο ντεπόζιτο

Ίσως σε κάποιους από εσάς να έχει τύχει να παρκάρουν σε μια μεγάλη ανηφόρα ή κατηφόρα και όταν επιστρέφουν να πάρουν το αυτοκίνητό τους αυτό να μην…. παίρνει μπροστά με τίποτα. Αν είχες λίγο καύσιμο στο ντεπόζιτο όταν πάρκαρες, τότε μάλλον ξέρουμε ποια είναι η πιθανότερη αιτία.

Η τρόμπα καυσίμου ίσως δεν «πιάνει» καύσιμο σε μεγάλη κλίση

Πιο συγκεκριμένα, όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε μεγάλες κλίσεις και η στάθμη του καυσίμου είναι χαμηλά, τότε η πιθανότερη αιτία είναι να «ξεμείνει» η τρόμπα από καύσιμο. Συνήθως η τρόμπα καυσίμου, που δουλειά της είναι να ρουφά το καύσιμο για να το στείλει στον κινητήρα, βρίσκεται στο κέντρο του ντεπόζιτου για αυτό το λόγο, δηλαδή να μην επηρεάζεται από τις κλίσεις του αυτοκινήτου. Όμως ακόμα και στο κέντρο του ντεπόζιτου, αν η ποσότητα καυσίμου είναι μικρή, τότε μπορεί και πάλι να «στεγνώσει» από καύσιμο και να τραβάει αέρα, με αποτέλεσμα να μην καταλήγει καθόλου καύσιμο στον κινητήρα.

Συμβαίνει κυρίως σε παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα ή αν μείνει για πολύ καιρό παρκαρισμένο

Το παραπάνω φαινόμενο ήταν αρκετά σύνηθες, κυρίως στα παλιότερα αυτοκίνητα, που χρησιμοποιούσαν καρμπυρατέρ και το κύκλωμα καυσίμου αποτελούταν από απλά σωληνάκια που περιείχαν καύσιμο χωρίς μεγάλη πίεση. Μάλιστα σε περίπτωση που η τρόμπα καυσίμου δεν μπορούσε να τροφοδοτήσει με καύσιμο, τότε το μόνο που έμενε για να πάρει μπροστά και να κινηθεί για τα πρώτα μέτρα  το αυτοκίνητο, ήταν το ελάχιστο καύσιμο εντός του καρμπυρατέρ. Για αυτό το λόγο μάλιστα, τα παλιά αυτοκίνητα αν έμεναν μέρες ακίνητα αργούσαν να πάρουν μπρος, γιατί η βενζίνη μέσα στο καρμπυρατέρ είχε εξατμιστεί.
Στα σύγχρονα οχήματα με μηχανικό ή ηλεκτρονικό ψεκασμό, το κύκλωμα καυσίμου αποτελείται από σωληνάκια υψηλής πίεσης και συσσωρευτές καυσίμου, με αποτέλεσμα να μπορεί να κρατήσει το καύσιμο για πολύ καιρό, ακόμα και μήνες, χωρίς αυτό να εξατμιστεί.
 

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR