Το Focus, το πιο δημοφιλές μοντέλο της Ford, αλλάζει σελίδα μπαίνοντας στη νέα τέταρτή του γενιά και εμείς σας παρουσιάζουμε αναλυτικά όλα όσα εντάσσει στο δυναμικό του.
Παρουσίαση: Νέο Ford Focus
Το πιο καινοτόμο, δυναμικό και συναρπαστικό Ford όλων των εποχών. Έτσι χαρακτηρίζουν οι άνθρωποι της Ford το νέο Ford Focus. Πόσο ισχύει ο παραπάνω χαρακτηρισμός; Ας δούμε το νέο τους μοντέλο σπιθαμή προς σπιθαμή.
Αισθητικά αλλαγμένο εμφανίζεται το νέο Ford Focus, όντας παράλληλα μεγαλύτερο σε διαστάσεις με το μεγαλύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Τέταρτη γενιά Focus- Με 1.000άρη Ecoboost και νέο 1.500άρη κινητήρα
- Το μεγαλύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία
- Το πιο προηγμένο τεχνολογικά Focus
- Στην Ελλάδα το καλοκαίρι
«Το νέο Focus είναι το κορυφαίο τεχνολογικά και πιο ποθητό οδηγικά αυτοκίνητο της κατηγορίας του», δήλωσε ο αντιπρόεδρος προϊοντικής εξέλιξης της Ford Ευρώπης, Joe Bakaj. Και συνέχισε: «Δεν μας δίνεται συχνά η ευκαιρία να φτιάξουμε ένα νέο αυτοκίνητο από λευκό χαρτί. Την αρπάξαμε και με τα δύο χέρια, για να φτιάξουμε το καλύτερο μικρομεσαίο οικογενειακό που μπορείς να αγοράσεις».
Τέτοιες δηλώσεις όπως καταλαβαίνετε ανεβάζουν πολύ ψηλά το πήχη και μας κάνουν από την πλευρά μας να είμαστε ακόμη πιο αυστηροί. Ταυτόχρονα, όμως, δείχνουν την πίστη των ανθρώπων για το νέο τους προϊόν, και συνήθως -η πείρα μας λέει ότι- δεν είναι λόγια του αέρα… Ας δούμε, λοιπόν, πιο αναλυτικά την τέταρτη γενιά Ford Focus, η οποία τον Αύγουστο, όταν και θα λανσαριστεί επίσημα στις αγορές θα κλείνει τα 20 χρόνια ζωής.
Εμφάνιση: Δυναμικό και αεροδυναμικό
Το 4ης γενιάς Focus βασίζεται στη νέα πλατφόρμα C2 της Ford, είναι 20% πιο άκαμπτο στρεπτικά, έως 88 κιλά ελαφρύτερο και αναφορικά με τις διαστάσεις μακρύτερο (4.378 χλστ.), φαρδύτερο (1.825 χλστ.) και πιο κοντό (1.454 χλστ.). Ωστόσο, εκεί που πρέπει να σταθούμε είναι στο μεγαλύτερο κατά 53 χλστ. μεταξόνιο, το οποίο φτάνει τα 2.701 χλστ. και είναι το μεγαλύτερο της κατηγορίας! Όπως καταλαβαίνετε αυτό και μόνο υπόσχεται πολύ καλούς χώρους για τους πίσω επιβάτες. Επίσης, σημειώστε πως είναι το πιο αεροδυναμικό μοντέλο της κατηγορίας του (Cd: 0.273 το χάτσμπακ και Cd: 0.25 το σεντάν), γεγονός που υπόσχεται ησυχία στην καμπίνα και οικονομία καυσίμου στον αυτοκινητόδρομο.
@ "Εδώ να σημειώσουμε πως οι ισχυρές εκδόσεις θα έρχονται με πολλαπλούς συνδέσμους, ενώ οι απλές με ημιάκαμπτο άξονα ο οποίος έχει εξελιχθεί έτσι ώστε να ππροσφέρει τον χαρακτήρα και τη δυναμική συμπεριφορά που περιμένει κάποιος από ένα Focus, σύμφωναα και με τους ανθρώπους της Ford" ......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Προσωπικά θα κοιτάξω από Χιουντάι μεριά, που και στις οικονομικές εκδόσεις ..προσφέρει πολλαπλούς πίσω ..και δεν έχει "βελτιωμένους" ημιάκαμπτους
Ο 1.5 βενζίνης δυστυχώς τρικύλινδρος... και με την απενεργοποίηση του ενός κυλύνδρου θα δουλεύει με δύο .... μηχανάκι είναι?
Αμάξι με τα όλα του,θα είναι βασιλιάς οδηγικά υποθέτω,απλα στη εξωτερική σχεδιαση λιγο η ford το έχασε,το πίσω μέρος ίδιο με το fiat tipo είναι,ειδικα τα φανάρια.
..για μένα είναι οπισθοδρόμηση να αντικαταστήσουν την πισω ανάρτηση με ημιάκαμπτους..σε ότι δηλαδή ξεχώριζε το Φόκους... Το Χιουντάι i30 δυστυχώς έχει λιγάκι τσιμπημένη την τιμή του..
Κάτοχος παλιού Focus και θέλω να αγοράσω το Μκ4. Με ημιάκαμπτο πίσω μας στέλνουν στον 1.5. Αν ακολουθηθεί η τωρινή πολιτική τιμών για τον 1.5 ... αντίο Focus.
Μοιάζει με i30 πράγματι, περιμένουμε τιμές και εξοπλισμό για να δούμε αν συμφέρει.