Λειτουργία «σωφέρ» Ας είμαστε ειλικρινείς: Η θέση που θα γνωρίσουν οι περισσότεροι αγοραστές δε θα είναι αυτή του οδηγού, αλλά μία στα First Class πίσω καθίσματα. Έτσι η Maybach εισήγαγε ένα νέο πρόγραμμα λειτουργίας του οχήματος: το «Chauffeur». Μεταξύ άλλων, αυτή η λειτουργία «μαλακώνει» το γκάζι έτσι ώστε η κτηνώδης ροπή να μην ενοχλεί τους επιβάτες, ξεκινά στα φανάρια με 2η σχέση και ελαχιστοποιεί τις αλλαγές ταχυτήτων συνολικά.
Το στάνταρ πακέτο αερανάρτησης, διαβάζει το ανάγλυφο του δρόμου προσαρμόζοντας άμεσα την ανάρτηση κάθε τροχού ξεχωριστά.
Σου δείχνει το δρόμο Η Maybach S-Class διαθέτει λειτουργία επαυξημένης πραγματικότητας για την οθόνη πλοήγησης στο ταμπλό, αλλά και στο Head Up Display, την προβολή δηλαδή μέσα στο παρπρίζ, όπως στα μαχητικά αεροσκάφη. Αυτό σημαίνει πως μέσα στο οπτικό σου πεδίο θα δεις 3D βέλη και ονόματα δρόμων καθώς το σύστημα πλοήγησης σε καθοδηγεί στον προορισμό σου.
Διαβάζει τις λακούβες Το στάνταρ πακέτο αερανάρτησης Airmatic με σύστημα προσαρμοζόμενης απόσβεσης κραδασμών ADS + διαβάζει το ανάγλυφο του δρόμου προσαρμόζοντας άμεσα την ανάρτηση κάθε τροχού ξεχωριστά για την κατάλληλη υποδοχή κάθε κακοτεχνίας. Επιπλέον διατίθεται σύστημα τετραδιεύθυνσης το οποίο επιτρέπει στους πίσω τροχούς να στρίψουν μαζί με τους μπροστινούς έως 100 για να μειωθεί ο κύκλος στροφής κατά δύο μέτρα.
150.000 ευρώ μόνο για φόρους Η top έκδοση Mercedes-Maybach S 680 4MATIC με τον εξάλιτρο V12 bi-turbo κινητήρα των 612 ίππων και των 900 Nm ροπής κοστίζει 348.500 ευρώ. Από αυτά τα 150.000 ευρώ (146.423 ευρώ για την ακρίβεια) είναι φόροι: 48.498 ευρώ για ΦΠΑ και 97.925 ευρώ για τέλος ταξινόμησης. Στην περίπτωση της Mercedes-Maybach S 580 4MATIC με τον τετράλιτρο V8 bi-turbo κινητήρα των 503 ίππων (+22 ίππους από τον ηλεκτροκινητήρα του EQ Boost) η τιμή είναι 233.100 ευρώ. Εδώ ο ΦΠΑ είναι 38.515 ευρώ και το τέλος ταξινόμησης μόνο…34.107 ευρώ λόγω υβριδικής τεχνολογίας.