ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση: VW ID.Every1 | Το ηλεκτρικό μίνι των 20.000 ευρώ

 Σχολιάστε 
3.107 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2025)
Το ID.Every1 είναι ο προπομπός του ID.1, το οποίο θα είναι και το εισαγωγικό μοντέλο της VW στην ηλεκτροκίνηση.
11 Φωτογραφίες »

Το ID.Every1 είναι ο προπομπός του ID.1, το οποίο θα είναι και το εισαγωγικό μοντέλο της VW στην ηλεκτροκίνηση.

Αποστολή στη Γερμανία για το ID.Every1:
Πρωτότυπο πάνω στο οποίο θα βασιστεί το ηλεκτρικό πόλης της VW.
Σχεδιαστικά έχει μια ρετρό και δυναμική αίσθηση.
Με τιμή κοντά στα 20.000 ευρώ, θα βγει στην αγορά το 2027.
θα ανταγωνιστεί τα Hyundai Inster, Citroen C3, Fiat Grande Panda.

autotriti team

Αποστολή στη Γερμανία για το ID.Every1

Το AutoΤρίτη βρέθηκε στο Ντύσελντορφ της Γερμανίας για να δει από κοντά την πρώτη παγκόσμια παρουσίαση του πρωτότυπου VW ID.Every1, ενός ηλεκτρικού μοντέλου πόλης. Με τους κατασκευαστές εξ’ ανατολής (Κίνα) να λανσάρουν διαρκώς νέα και οικονομικά ηλεκτρικά μοντέλα στην αγορά και αρκετούς Ευρωπαίους να ακολουθούν, η VW σύμπραξε με την αμερικάνικη start-up τεχνολογίας Rivian, ώστε να μη μείνει θεατής των εξελίξεων, αλλά να γίνει πρωταγωνιστής στις ηλεκτρικές μετακινήσεις. Μάλιστα θα μπορούσαμε να πούμε ότι άργησε κιόλας, καθώς ήδη οι ανταγωνιστές της το έχουν πράξει, η Citroen με το C3, η Hyundai με το Inster και εσχάτως η Fiat με το Grande Panda.

Πρωτότυπο πάνω στο οποίο θα βασιστεί το ηλεκτρικό πόλης της VW

Το πρώτο μοντέλο που θα δούμε λοιπόν από τη σύμπραξη της VW με το Rivian έρχεται να ανταγωνιστεί ακριβώς τα μοντέλα που αναφέραμε παραπάνω και θα είναι το VW ID.1, το οποίο θα είναι και το εισαγωγικό μοντέλο της γερμανικής μάρκας στην ηλεκτροκίνηση. Το ID.1 θα είναι ένα μοντέλο πόλης με διαστάσεις μικρότερες του Polo, αλλά και πιο άνετους εσωτερικούς χώρους, που θα στοχεύει στις άνετες ενδοαστικές και περιαστικές μετακινήσεις. Μια πρώτη ιδέα λοιπόν για αυτό το μοντέλο πήραμε ιδίοις όμμασι κατά την παγκόσμια παρουσίαση του ID.Every1, του πρωτότυπου που αποτελεί τον προπομπό για το ID.1.


Το ID.1 θα είναι ένα μοντέλο πόλης με διαστάσεις μικρότερες του Polo, αλλά και πιο άνετους εσωτερικούς χώρους, που θα στοχεύει στις άνετες ενδοαστικές και περιαστικές μετακινήσεις.
11 Φωτογραφίες »

Το ID.1 θα είναι ένα μοντέλο πόλης με διαστάσεις μικρότερες του Polo, αλλά και πιο άνετους εσωτερικούς χώρους, που θα στοχεύει στις άνετες ενδοαστικές και περιαστικές μετακινήσεις.

Σχεδιαστικά έχει μια ρετρό και δυναμική αίσθηση

Το ID.Every1 λοιπόν, είναι ευχάριστο στο μάτι και ξεφεύγει από τη στρογγυλεμένη σχεδίαση της σειράς ηλεκτρικών ID καθώς εδώ έχουμε μια πιο τετραγωνισμένη σχεδίαση με λιτές γραμμές.

Οι ρετρό αναφορές στη σχεδίαση -που είναι και της μόδας, όπως η μπροστινή μάσκα και τα LED φώτα, που θυμίζουν το VW Jetta (για τους παλιότερους) ή το Lupo για τους πιο νέους, βγάζουν αυτή την τσαχπινιά που έχουν και χρειάζονται όλα τα compact μοντέλα για να αρέσουν στους νέους. Όπως φυσικά και τα σύγχρονα σχεδιαστικά εφέ, που εφάρμοσαν οι σχεδιαστές, όπως το φωτιζόμενο σήμα και οι επιγραφές στο αμάξωμα και τις ζάντες «Your Volkswagen» και «ID. EVERY1» αντίστοιχα.

Από την άλλη υπάρχουν και αρκετά δυναμικά στοιχεία στη σχεδίαση, όπως τα φουσκωμένα φτερά, οι μεγάλοι προφυλαχτήρες και η αεροτομή πίσω, αν και γι’ αυτά θα χρειαστεί να έχουμε λίγο παραπάνω υπομονή, καθώς δύσκολα θα τα δούμε αυτούσια στο μοντέλο παραγωγής. Το ίδιο ισχύει και για το χαμηλωμένο στήσιμο με τους μεγάλους τροχούς και τα στενά παράθυρα που σχεδόν σίγουρα θα διαφοροποιηθούν στο μοντέλο παραγωγής. Δεν παύουν ωστόσο να δίνουν τον τόνο και τους σκοπούς των σχεδιαστών. Από την άλλη πολύ πιθανό βρίσκουμε η πίσω θύρα να παραμείνει γυάλινη και στο ID.1 (όπως ήταν και στο UP!).

Λιτή καμπίνα με έμφαση στη συνδεσιμότητα

Μπορεί να μην είχαμε πρόσβαση στο εσωτερικό του ID.Every1, ωστόσο όπως φαίνεται στις φωτογραφίες η καμπίνα του μοντέλου έχει minimal διάκοσμο με μια μεγάλη οθόνη για το infotainment στο κέντρο του ταμπλό και έναν μικρό ψηφιακό πίνακα οργάνων μπροστά από το τιμόνι και ελάχιστους διακόπτες.Πολλές θα είναι οι επιλογές συνδεσιμότητας και ακόμα περισσότερα τα τεχνολογικά καλούδια που τη στηρίζουνε, όπως τεχνολογίες AI και chat GPT. Τέλος, θα εξοπλιστεί με όλα τα σύγχρονα συστήματα της VW , τα οποία σαφώς και δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ακόμα αναλυτικά, καθώς μέχρι το 2027 που θα βγει στην παράγωγή το ID.1 σίγουρα θα έχουν εξελιχθεί ακόμα περισσότερα συστήματα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
KGM