8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Παρουσιάστηκε το νέο Arona.
Επίσημο: Νέο SEAT Arona
10.409 Επισκέψεις στο άρθρο (27/6/2017)
Την επίσημη παρουσίαση του νέου Arona πραγματοποίησε σε μια ειδική εκδήλωση στη Βαρκελώνη, η SEAT, αποκαλύπτοντας πλήθος λεπτομερειών για το νέο της μικρό Crossover.
Οι φήμες που ήθελαν την ισπανική φίρμα να λανσάρει ένα νέο μικρό Crossover έχουν επιβεβαιωθεί από τον Οκτώβριο του 2016, στο σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι. Έκτοτε έχουν προκύψει πλήθος ψηφιακά επεξεργασμένων προτάσεων από ανεξάρτητους σχεδιαστές, όμως σήμερα ήρθε η στιγμή να δούμε την επίσημη παρουσίασή του από τη SEAT.
Αισθητικά, το νέο crossover διαθέτει τολμηρή εμπρόσθια όψη, με τη μάσκα να θυμίζει εν πολλοίς το ανανεωμένο Leon και να πλαισιώνεται από τριγωνικούς προβολείς. Από κει και πέρα βλέπουμε πως οι αεραγωγοί του είναι αρκετά μεγάλοι, ενώ οι προφυλακτήρες φέρουν πινελιές φινιρίσματος από αλουμίνιο. Στο πίσω μέρος την προσοχή τραβούν τα LED φωτιστικά σώματα, ενώ στο πάνω μέρος του πορτμπαγκάζ υπάρχει τοποθετημένη αεροτομή στο χρώμα της οροφής, που έχει διαφορετική απόχρωση από το υπόλοιπο αμάξωμα. Η διχρωμία τονίζεται από μια λεπτή γραμμή η οποία διατρέχει το αμάξωμα στο άνω άκρο των θυρών και συνεχίζει μέχρι το τζάμι της πόρτας του χώρου αποσκευών.
Περνώντας στο εσωτερικό, η εμφάνιση χαρακτηρίζεται πιο απλή, με το τριάκτινο τιμόνι πολλών χρήσεων να συνοδεύεται από μεταλλικές λεπτομέρειες. Από κει και πέρα το νέο Arona κρύβει στη φαρέτρα του πλήθος πρόσθετων προαιρετικών, αλλά και στάνταρ συστημάτων, όπως ο ασύρματος φορτιστής για smartphone, η κάμερα οπισθοπορείας και το σύστημα ψυχαγωγίας με οθόνη 8 ιντσών. Επιπλέον, το μικρό ισπανικό Crossover μπορεί να εξοπλιστεί και με μια ποικιλία συστημάτων ασφαλείας, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται ο αυτόματα προσαρμοζόμενος ρυθμιστής ταχύτητας (ACC), το σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου (BSD) και το σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος.
Στο πίσω μέρος την προσοχή τραβούν τα φώτα LED.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αισθητικά, το νέο crossover διαθέτει τολμηρή εμπρόσθια όψη, με τη μάσκα να θυμίζει εν πολλοίς το ανανεωμένο Leon και να πλαισιώνεται από τριγωνικούς προβολείς. Από κει και πέρα βλέπουμε πως οι αεραγωγοί του είναι αρκετά μεγάλοι, ενώ οι προφυλακτήρες φέρουν πινελιές φινιρίσματος από αλουμίνιο. Στο πίσω μέρος την προσοχή τραβούν τα LED φωτιστικά σώματα, ενώ στο πάνω μέρος του πορτμπαγκάζ υπάρχει τοποθετημένη αεροτομή στο χρώμα της οροφής, που έχει διαφορετική απόχρωση από το υπόλοιπο αμάξωμα. Η διχρωμία τονίζεται από μια λεπτή γραμμή η οποία διατρέχει το αμάξωμα στο άνω άκρο των θυρών και συνεχίζει μέχρι το τζάμι της πόρτας του χώρου αποσκευών.
Περνώντας στο εσωτερικό, η εμφάνιση χαρακτηρίζεται πιο απλή, με το τριάκτινο τιμόνι πολλών χρήσεων να συνοδεύεται από μεταλλικές λεπτομέρειες. Από κει και πέρα το νέο Arona κρύβει στη φαρέτρα του πλήθος πρόσθετων προαιρετικών, αλλά και στάνταρ συστημάτων, όπως ο ασύρματος φορτιστής για smartphone, η κάμερα οπισθοπορείας και το σύστημα ψυχαγωγίας με οθόνη 8 ιντσών. Επιπλέον, το μικρό ισπανικό Crossover μπορεί να εξοπλιστεί και με μια ποικιλία συστημάτων ασφαλείας, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται ο αυτόματα προσαρμοζόμενος ρυθμιστής ταχύτητας (ACC), το σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου (BSD) και το σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη, τα οποία θα συνδιάζονται είτε με χειροκινήτο κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 ταχυτήτων, θα διατίθεται αρχικά ένας τρικύλινδρος TSI βενζινοκινητήρας 1,0 λίτρου, που θα προσφέρει 95 ή 115 άλογα. Κορυφαία έκδοση για το Arona θα είναι η FR, η οποία θα εξοπλίζεται με τον νέο TSI Evo κινητήρα χωηρτικότητας 1,5 λτ. που αποδίδει 150 ίππους. Στα diesel διαθέσιμος θα είναι ο τετρακύλινδρος TDI 1,6 λίτρων σε δύο εκδοχές με ισχύ 95 και 115 ίππων.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως σε συγκεκριμένες αγορές θα προσφερθεί επίσης ένας κινητήρας MPI 1,6 λίτρων με ισχύ 110 ίππων, ενώ τέλος θα υπάρξει και ένας, τριών κυλίνδρων TSI κινητήρας 1.0 λίτρου φυσικού αερίου (CNG), ο οποίος θα αποδίδει 90 άλογα, όπως ακριβώς και το νέο SEAT Ibiza.
Το νέο Arona θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον προσεχή Σεπτέμβριο, χωρίς να έχει γίνει ακόμα γνωστό το πότε θα γίνει το πέρασμά του στις αγορές.
Αρονα...μακΑΡΟΝΑ... για μικρο SUV εχουν πολυ πιο ομορφες προτασεις οι Hyundai, KIA, Toyota και Nissan.
Συμφωνώ με τον Σχιστομάτη. Απείρως πιο όμορφα τα ασιατικά αλλά το βασικότερο απείρως πιο αξιόπιστα. Αρκετά γέμισαν με μαρμελάδα τον εγκεφαλό μας τόσα χρόνια οι Γερμανοί με την προπαγάνδα τους. Γκολφ να ξεφτίζει η επικάλυψη των σκληρών πλαστικών μετά από 4 χρόνια και να σου ζητάνε 300€ να τα ξανακαλύψουν! Ουστ απατεώνεςςςςς!!!!
Κι εγω ξαναγραφω τοτε γιατι μαλλον δεν ξερεις καλα ελληνικα: Δεν υπαρχει καμμια συγκριση μεταξυ Mazda και Seat γιατι η Mazda ειναι πολυ ανωτερη απο την Seat και στη σχεδιαση και μηχανικα με δικες της πατεντες και στην αξιοπιστια και σε ολους τους τομεις! Η Seat δεν φτιαχνει καλα αυτοκινητα ουτε προκειται ποτε να φτιαξει οσο βρισκετα μεσα στο γκρουπ!
Κι ομως συγκρινες στα προηγουμενα ποστ το Αρονα σου αρεσει και ειπες οτι τα Toyota και το Κονα ειναι ασχημα. Το Αρονα μπροστα ακομα και στο Κονα και στο CHR δειχνει πιο παλιο κι απο την εποχη των δεινοσαυρων!
Το να συγκρινεις τη Mazda με τη Seat ειναι σαν να μου συγκρινεις την Μπαρτσελονα με τον Ολυμπιακο. Και οι δυο παιρνουν προωταθληματα αλλα η διαφορα ειναι χαωδης!
Τετοια ανεμπνευστη σχεδιαση οπως το Αρονα δεν θα εκαναν ποτε οι Ιαπωνες. Ειπες σε αλλο ποστ πιο κατω οτι σημα τογιοτα να βαλουν σε κουτι με ροδες, ομορφο θα το πουνε οπερ υπονοειται οτι κραζεις τα Τογιοτα ως ασχημα. Ειπες επισης "κακασχημο kona,ετσι κι ετσι kia stonic και το juke.Τρομερες εναλλακτικες..." αρα πηγαινες γυρευοντας ωστε να ακουσεις αντιλογο και τον ακουσες γιατι πραγματικα ειναι πιο φουτουριστικα και πιο ομορφα απο το κακασχημο αρονα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ! Απλα ηθελες να βγαλεις λιγο χολιτσα για τα ιαπωνικα. Ξερουμε οτι το γκρουπ εδω και δεκαετιες εχει κλεισει το σχεδιαστικο τμημα! Οποτε μην το συνεχιζεις....Για παππουδες το γκρουπ μια χαρα ειναι.
Όταν τα ιαπωνικά και κορεάτικα SUV σαρώνουν τα βραβεία σχεδίασης διεθνώς και τα γερμανικά πάνε μόνο για βραβεία ακαλαισθησίας, τότε μάλλον κάποιοι έχουν πρόβλημα αισθητικής όταν λένε το αντίθετο ή χρειάζονται οφθαλμολογική εξέταση.
...κοντά στα 20 χιλιαρικα με ημιάκαμπτους άξονες πισω....Εγώ προσωπικά περιμένω αν ηταν να αγόραζα σημερα αμάξι, θα προτειμούσα η την Τζιουλεττα η το φοκους η το Μιτσου ΑΣΧ με κινητητα βετζινης ευρο6, το τελευταίο είναι Γιαπωνέζικο από την Ιαπωνία και κοστίζει λιγότερο από 20 χιλιαρικα...γιατι να μπλέξω με δευτεροεταιρίες; αν είναι να αγορασω από δευτεροεταιρία προτειμω την Ντάτσια..τιμια , προσιτή και αξιόπιστη...δεν θα με χαλαγε με 14 χιλιαρικα το νέο Νταστερ.....σημειοτεον με ανεξάρτητες αναρτ'ησεις ....
Εγω πρωτα βαζω το θεμα αξιοπιστια και μετα την εμφανιση οποτε το Juke σαφως ειναι πιο ολοκληρωμενο ως πακετο σε σχεση και με το 500Χ και με το Αρονα γιατι και μοναδικη εμφανιση εχει η οποια τραβα το βλεμμα και αξιοπιστια. Να αγορασω ενα αυτοκινητο που ουτε σχεδιαση εχει που να ξεχωριζει ουτε αξιοπιστια ε τι να το κανω;;; Να το αγορασω ξεροντας οτι ειναι θεμα χρονου να με αφησει;; Οκ υπαρχουν και αγοραστες που ειναι μαζοχιστες....τι να πω..
Καλα για να λες οτι σου αρεσει το 500Χ καταλαβα... Λες οτι κραζουν το Juke στα φορουμ αλλα εγω δεν το εχω δει πουθενα αυτο! Αντιθετα βλεπω να μιλανε για τολμημα της Nissan και να την συγχαιρουν γι' αυτο και αυτο αποτυπωνεται και στις πωλησεις! Οσο για το 500Χ και γενικα για τα Fiat εκει να δεις κραξιμο αξιοπιστιας που πεφτει! Χειροφρενο σηκωνουν και τους μενει στο χερι! χαχαχα
Ναι εχουν.Κακασχημο kona,ετσι κι ετσι kia stonic και το juke.Τρομερες εναλλακτικες...
Καμια σχεση η seat με την dacia.
Μου αρεσει.Αν εχει πολλες επιλογες στο customization απο χρωματα κλπ,θα ειναι αρκετα καλο.Ενω εχω δει απο κοντα το Q2 και μου φαινεται ωραιο,δεν βλεπω το λογο καποιος να δωσει ακρετα παραπανω χρηματα,για να παρει το audi.
Μιλαω για εμφανιση, οσον αφορα το 500Χ.Τα υπολοιπα δεν τα ξερω,fiat ποτε δεν ειχα ουτε και κανεις αλλος στον κυκλο μου.Αμα δεις λιγο drivetribe κλπ,θα καταλαβεις τι εννοω για το juke.
Η συμπεριφορα και τα σχολια των jdm,οδηγει οποιονδηποτε παρακολουθει το autotriti,να καταληξει στο συμπερασμα οτι αυτο που συμβαινει,ειναι να πεφτει ανελεητο κραξιμο,χωρις ουσιαστικο επιχειρημα.Χρησιμοποιησα την toyota ως παραδειγμα και οχι ως ορισμο αυτου που ειπα.Επισης ειπα ο,τι το chr,το οποιο εσυ ειπες πως ανεφερα σε προηγουμενο σχολιο ενω δεν το εκανα,μου αρεσει.Τι ακριβως πας να μου πεις;;Δεν θα ξαναπω τα ιδια.Το kona για μενα "δανειζεται" πολλα στοιχεια απο τον ανταγωνισμο και το πισω μερος του ειναι αθλιο.Καπως καλυτερο ειναι το stonic και τελος το juke,το οποιο τρωει ανελεητο κραξιμο σε μπλογκς στο fb και σε διαφορες σελιδες,εμενα μου φαινεται το λιγοτερο κακο απο τα τρια.Και αν θες να μαθεις πιο θεωρω πιο ομορφο σε αυτη τη κατηγορια,θα ελεγα το 500X,οποτε ακυρες οι μπουρδες περι χολης κλπ.Πολλα ειναι τα ιαπωνικα αυτοκινητα που μου αρεσουν,αλλα δεν θα κατσω να τα γραψω ενα-ενα,μπας και καταλαβεις εσυ και αλλοι τυποι σαν εσενα,οτι δεν γινεται να συμφωνουν ολοι μαζι σας.
Πρωτα απ' ολα,καταλαβες επιτελους ο,τι δεν συγκρινα τη mazda με τη seat.Ειπα οτι μοιραστηκαν βραβειο σχεδιασης.Καλη αρχη,πηρε 3-4 σχολια παραπανω απ' οτι επρεπε,αλλα ενταξει.Επειτα,μιλησα για το kona,το stonic και το nissan juke.Πουθενα δεν μιλησα για το chr,γιατι μου αρεσει σαν αυτοκινητο και απο κοντα που το εχω δει,αλλα κι επειδη ειναι μεγαλυτερο απο τα αυτοκινητα για τα οποια λεμε,αρα δεν συγκρινεται και τοσο.Παμε τωρα στα υπολοιπα.Για πολλοστη φορα θα πω,οτι ενω το αν αρεσει η εμφανιση η οχι,ειναι κατι ξεκαθαρα υποκειμενικο,το kona ειδικα ειναι ενα ασχημο αυτοκινητο,με αντιγραφη του εμπρος μερους απο το cactus και πολυ πλαστικο στο πισω μερος.Ενταξει τι να κανουμε,προσωπικα δεν μου αρεσει και δεν νομιζω οτι ειναι κατι ιδιαιτερο εμφανισιακα.Μιλησες για βραβεια σχεδιασης και σου ειπα οτι η mazda και η seat τα κερδισαν,μεταξυ αλλων εταιριων και ειπες οτι αν δεν βλεπουν καποιοι πως δεν ειναι ωραια τα κορεατικα κλπ,χρειαζονται οφθαλμολογικη εξεταση και αλλες τετοιες μπαρουφες.Με το ζορι να μου αρεσουν δεν γινεται.Απαιτεις να παραδεχθω οτι ειναι ανωτερα εμφανισιακα, σου λεω για εταιρια που κερδισε βραβειο και μετα μου το πας αλλου, στο chr και δεν ξερω γω που.Αλλα 'ντι αλλων.Και μετα, μου λες ο,τι σχεδιαστικα το arona ερχεται απο την εποχη των δεινοσαυρων σε σχεση με τα αλλα,λες και ειναι ενα τετραγωνο κουτι με ροδες,χειροτερο απο dacia και lada.Μετα απο αυτο τι ακριβως να πω εγω;Επειδη καποιοι ειστε κολλημενοι jdm,θα πρεπει ολοι οι υπολοιποι να συμφωνουν μαζι σας;;Δεν γινεται,πως να το κανουμε.Μια χαρα ειναι το arona,αν δεν ηταν στο vag,αλλα σε καμια toyota η huyndai,θα το παινευατε ολη μερα κι ολη νυχτα...
Μιλησες για συγκριση.Σου ειπα οτι πουθενα δεν εκανα συγκριση,το καταλαβες τωρα;;Σου ειπα επισης οτι και οι 2 εταιριες ,ηταν μεσα στις νικητριες του πλεον σημαντικου βραβειου στο χωρο της σχεδιασης.Σου ξαναλεω ο,τι αν δε σου αρεσει,ειναι προβλημα σου.Πουθενα δεν μιλησα για πατεντες και ολα τα υπολοιπα που ανεφερες.Μονος σου τα ειπες ολα.Εχεις καθε δικαιωμα να μην σου αρεσει η seat,εχω καθε δικαιωμα να λεω οτι μου αρεσει η οχι.Το οτι κερδισε ενα σημαντικο βραβειο,δεν ειναι κατι που το κρινω αναλογα με τις αποψεις μου,ειναι αυτο που ειναι,τερμα.
Να διαβαζεις καλυτερα τι γραφω και να μην πετας εξυπναδες.Καποιος ειπε για βραβεια σχεδιασης και του απαντησα ο,τι φετος,το σημαντικοτερο βραβειο στο χωρο της σχεδιασης αυτοκινητων,το πηρε η seat και η mazda.Αν δεν σου αρεσει,δεν με ενδιαφερει.Πουθενα ομως δεν εγραψα για συγκριση,χωρις αυτο να σημαινει ο,τι η seat φτιαχνει κακα αυτοκινητα.
Η ομορφια ειναι κατι υποκειμενικο.Παρ ολα αυτα,οταν βλεπεις ενα αυτοκινητο σαν το kona,οπου ειναι αντιγραφη απο cactus και πολυ πλαστικο πισω,τοτε δεν μπορει να πει καποιος οτι ειναι ενα ομορφο αυτοκινητο.Οφθαλμιατρο χρειαζεται οποιος διαφωνει λεγοντας ασχημο ενα αυτοκινητο σαν το kona λοιπον.Μαλιστα.Στο κατω κατω η seat μαζι με τη mazda,κερδισαν το red dot award,το οποιο ειναι το πιο σημαντικο βραβειο στο χωρο της σχεδιασης αυτοκινητων.Βραβει ακαλαισθησιας βγαζει το μυαλο σου και μονο.
Κανεις δεν αγοραζει αυτοκινητο με το πιστολι στο κροταφο.Σημα toyota να βαλεις σε κουτι με ροδες,ομορφο θα πουν οι jdm ο,τι ειναι.Κατι σαν το kona ας πουμε.
Σχιστοματη ή Japan flag ή ότι άλλη χαζομάρα σου έρθει στο μέλλον, ΕΧΕΙΣ ΚΟΥΡΑΣΕΙ! Το ίδιο ισχύει και για το Πειραιώτη και για τον Jimeta και για όσους βλέπουν άρθρο μη Ασιατικού αυτοκινήτου και χωρίς να έχουν ιδέα τι είναι κράζουν και βγάζουν χολή. Όσα δεν έχει η αλεπού λέει ο σοφός λαός μας. Ε μα πια....