Συγκεκριμένα το Ρolo θα παρουσιαστεί στις 16 Ιουνίου και θα κάνει το δημόσιο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου που θα γίνει στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας τον προσεχή Σεπτέμβρη.
Στο πεδίο της εξωτερικής σχεδίασης δεν αναμένονται σημαντικές διαφοροποιήσεις από τα γνωστά πρότυπα της γερμανικής φίρμας. Φήμες αναφέρουν πως η μεγαλύτερη αλλαγή έχει να κάνει με το μέγεθος του μοντέλου, που το θέλει αυξημένο, ακολουθώντας την τάση που επικρατεί στην μικρή κατηγορία. Η νέα πλατφόρμα MQB που θα βασιστεί, επιτρέπει στην εταιρεία να μεγαλώσει τις εσωτερικές διαστάσεις του μοντέλου ώστε να βελτιώσει τους χώρους της καμπίνας, ενώ ταυτόχρονα θα το κάνει και ελαφρύτερο.
Όσον αφορά την παλέτα των μηχανικών συνόλων που θα εξοπλίζουν το νέο VW Polo, οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως θα απαρτίζεται από 12 κινητήρες, δηλαδή δύο λιγότερους σε σχέση με την υπάρχουσα γκάμα. Πιο συγκεκριμένα, το νέο μοντέλο θα περιλαμβάνει τρικύλινδρα (1.0 TSI) και τετρακύλινδρα (1.5 TSI & 1.6 TDI) σύνολα συν ένα υβριδικό. Η κορυφαία έκδοση GTI θα χρησιμοποιεί τον 2.0 TSI με απόδοση άνω των 200 ίππων. Φαίνεται ότι η VW δε σκοπεύει να βγάλει αμιγώς ηλεκτρική έκδοση και είναι κατανοητό. Το υβριδικό σύνολο θα ελκύει τους πελάτες που θέλουν κάποιας μορφής ηλεκτροκίνηση από το Polo συν ότι η VW έχει ξεχωριστά σχέδια για τα ηλεκτροκίνητα που έχουν στόχο το 2020 και στηρίζονται σε ξεχωριστή πλατφόρμα.