Την απώλεια του Μαξ Μόσλεϊ, ο οποίος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 81 ετών θρηνεί ο κόσμος του μηχανοκίνητου αθλητισμού και συγκεκριμένα αυτός της Formula 1.
Ο Μόσλεϊ από το 1993 όταν και έγινε πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA), διαδραμάτισε βασικό ρόλο στην ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη του αγωνίσματος, βάζοντας παράλληλα τις βάσεις για μία σειρά καινοτομιών σε θέματα ασφάλειας του αγωνίσματος.
Όντας γιος του Όσγουολντ Μόσλεϊ, του ηγέτη του βρετανικού φασιστικού κινήματος στη δεκαετία του 1930, προτού εκλεχθεί ο πρόεδρος της FIA, ήταν ερασιτέχνης οδηγός αγώνων και δικηγόρος, ενώ το 1969 αποτέλεσε έναν εκ των συνιδρυτών της March Engineering. Η ομάδα μπήκε στην F1 το 1970, με τον Μόσλεϊ να πουλά τις μετοχές του το 1977 ξεκινώντας σιγά σιγά την πορεία του έως ότου φτάσει στο κορφαίο αξίωμα του προέδρου της FIA το 1993.
Μετά το θάνατο του Άιρτον Σένα το 1994, ο Μόσλεϊ έπαιξε καθοριστικό ρόλο σε μία σειρά αλλαγών που βοήθησαν στη δραματική αύξηση της ασφάλειας των οδηγών στο άθλημα. Το τέλος του Μόσλεϊ από τη FIA ήρθε το 2009 λίγο μετά τη δικαίωσή του στα δικαστήρια κατά της εφημερίδας «News of the World».
Η βρετανική εφημερίδα στις 30 Μαρτίου 2008 είχε σοκάρει την κοινή γνώμη όταν αποκάλυψε στο πρωτοσέλιδό της ότι ο Μόσλεϊ είχε πάρει μέρος σε ένα «άρρωστο σεξουαλικό ναζιστικό όργιο με 5 ιερόδουλες» που έπαιζαν ρόλους ναζί βασανιστών. Μετά τη συγκεκριμένη υπόθεση και παρά τη δικαίωση του Μόσλεϊ στα δικαστήρια, σιγά σιγα αποτραβήχτηκε από τα φώτα της δημοσιότητας.
Σε δηλώσεις του για τον θάνατο του Μόσλεϊ, ο Μπέρνι Έκλεστοουν ανέφερε: «Είναι σαν να χάνεις οικογένεια, σαν να χάνεις έναν αδερφό. Έκανε πολλά καλά πράγματα όχι μόνο για το μηχανοκίνητο αθλητισμό αλλά και για την αυτοκινητοβιομηχανία».