Χωρίς πόρτες και οροφή! Με μετατροπή που θυμίζει… ιστιοπλοϊκό, τo δημιούργημα της Castagna Milano που βασίζεται σε ένα ηλεκτρικό Fiat 500 κλέβει τις εντυπώσεις.
Ο ιταλικός οίκος κατασκευής αμαξωμάτων Castagna Milano παρουσίασε την νέα γενιά του μοντέλου Tender2, βασισμένου στο Fiat 500e. Tο πρώτο μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2008 βασιζόταν στο «βενζινάτο» Fiat 500 της εποχής, ωστόσο οι Ιταλοί σχεδιαστές περνούν πλέον στη νέα, ηλεκτρική εκδοχή η οποία παρουσιάστηκε στο ξενοδοχείο Mandarin, στην λίμνη Como.
Το χαρακτηριστικό του Tender2 είναι ότι δεν έχει οροφή, ούτε πόρτες, ούτε κολόνες, ούτε και πορτ-μπαγκάζ. Απεναντίας, στη θέση τους βρίσκονται γυαλιστερά πάνελ από μαόνι Sapelli, τα οποία καλύπτουν τα κομμένα μέρη και κάνουν το αμάξι να θυμίζει ιστιοπλοϊκό. Δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει ακόμα πρόβλεψη για μοντέλο με οροφή. Βέβαια, τι να την κάνεις την οροφή χωρίς πόρτες…
Το εξωτερικό είναι βαμμένο στο ίδιο κίτρινο χρώμα με το Abarth 500e, ωστόσο τα πλαϊνά μαρσπιέ και τα προστατευτικά των θόλων έχουν μια ελαφρώς διαφορετική απόχρωση, χάριν αντίθεσης και στιλ ενδεχομένως. Στο εσωτερικό τώρα, απουσιάζει το πίσω κάθισμα, εκεί όπου πλέον βρίσκονται οι δύο roll-bars πίσω από τα προσκέφαλα των καθισμάτων, για την προτασία των επιβατών σε περίπτωση ντεραπαρίσματος. Σημειώστε επίσης πως τα μπροστινά καθίσματα προέρχονται από την BMW, δίνοντας μια premium νότα στο λιλιπούτειο δημιούργημα των Ιταλών. Επιπρόσθετα, όλος ο εσωτερικός διάκοσμος «ντύνεται» με οικολογικό δέρμα και φυσικά υφάσματα σε 3 χρώματα: μαύρο, κρεμ και καφέ.
Όσον αφορά στο χώρο αποσκευών, αυτός έχει δώσει τη θέση του σε έναν μικρό χώρο φόρτωσης που παραπέμπει σε καρότσα pick-up. Βέβαια, η ξύλινη επένδυση με μαόνι και η προσεκτική συναρμολόγηση με έμφαση στις λεπτομέρειες παραπέμπουν περισσότερο σε κατάστρωμα ιστιοφόρου, παρά σε καρότσα αγροτικού, ωστόσο η μορφολογία θυμίζει εν πολλοίς το τελευταίο.
Κλείνοντας, προς το παρόν, δεν υπάρχουν πληροφορίες για το αν θα μπει στην παραγωγή το Tender2, ούτε ανακοινώθηκε κάποια τιμή. Η πρώτη μας σκέψη είναι πως, αν μπει στην παραγωγή θα είναι λίγο πιο ακριβό από το Fiat 500e, το οποίο στην Ελλάδα μετά την επιδότηση κοστίζει 19.600 ευρώ. Βέβαια, όλη η custom δουλειά με το ξύλο και το δέρμα σίγουρα θα επιβαρύνει τον αγοραστή. Το πόσο πολύ θα τον επιβαρύνει… θα φανεί στο χειροκρότημα.