Peugeot 2008 Vs VW T-Roc: Γαλλικό ή γερμανικό B-SUV στα 20 χιλιάρικα;
14.070 Επισκέψεις στο άρθρο (30/9/2021)
10 Φωτογραφίες »
Δύο crossover που βρίσκονται στο podium των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς έρχονται σε κόντρα, έχοντας και τα δύο ως δυνατά όπλα τους την σχεδίαση μέσα-έξω, την χαμηλή κατανάλωση και τον ποιοτικό χαρακτήρα. Ποιο θα υπερισχύσει; Γαλλικό ή γερμανικό μικρό SUV κοντά στα 20 χιλιάρικα;
Σημερινή τιμή |
25.600 ευρώ: Volkswagen T-roc 1.0 TSI 110 PS |
24.800 ευρώ: Peugeot 2008 1.2 PureTech 100 PS |
Σχεδίαση: Καλαίσθητα και μοντέρνα
Τα δύο αυτοκίνητα έχουν παρόμοια φιλοσοφία, καθώς είναι νεανικά σε σχεδίαση και τραβούν τα βλέμματα. Τo γαλλικό SUV είναι ελαφρώς μεγαλύτερο σε μήκος με 4.300 χλστ. και διακρίνεται για την κομψότητά του, όπως άλλωστε συμβαίνει στα νεότερα μοντέλα της Peugeot, ενώ τα φώτα του και το μυώδες εμπρόσθιο μέρος τονίζουν τον δυναμισμό του «λιονταριού». Το Τ-Roc, από την άλλη, είναι λίγο μικρότερο (4.234 χλστ. μήκος) και αν και πιο συντηρητικό στην μεταξύ του αντιπαράθεση, κερδίζει έδαφος με την μεγάλη μάσκα και τους LED δακτυλίους τον προφυλακτήρα σε ρόλο φώτων ημέρας, που το κάνουν όσο μοντέρνο χρειάζεται. Το design του γερμανικού SUV ολοκληρώνεται με την μικρή κλίση της οροφής προς τα πίσω, που του δίνει μια coupe νότα, και την προαιρετική διχρωμία.
Εσωτερικό: Ξεχωρίζει το 2008, hi-tech και στιβαρό το T-Roc
Η καμπίνα του 2008 είναι εντυπωσιακή και ποιοτική, και έχει μαλακό υλικό τόσο ψηλά στο ταμπλό όσο και πιο κάτω. Η γαλλική μάρκα δεν δίστασε να δώσει ιδιαίτερη προσοχή στους διακόπτες και τα πλήκτρα αφής κάτω από την οθόνη, ενώ ο 3D ψηφιακός πίνακας οργάνων αναβαθμίζει τον hi-tech χαρακτήρα του μοντέλου. O χώρος αποσκευών που προσφέρει το 2008 είναι 434 λίτρα.Το T-Roc από την άλλη διακρίνεται για την στιβαρότητά του στο εσωτερικό, παίρνει πολύ καλό βαθμό στους τομείς της τεχνολογίας και της εργονομίας, είναι πρακτικό αλλά η απουσία μαλακών υλικών είναι θα ενοχλήσει τους πιο απαιτητικούς. Όσον αφορά τις αποσκευές, το T-Roc προσφέρει στον ιδιοκτήτη 445 λίτρα, 11 λίτρα παραπάνω δηλαδή από το 2008, ενώ αναφορικά με τον χώρο των επιβατών προσφέρει λιγότερο αέρα για τα γόνατα, αλλά περισσότερο στους ώμους και το κεφάλι.
Συνέχεια του άρθρου >>>