Με σημαία τις premium βλέψεις και το εντυπωσιακό design, το Peugeot 208 στέκεται απέναντι από το VW Polo, το οποίο ανέκαθεν αποτελούσε σημείο αναφοράς για την ποιότητα και τον ολοκληρωμένο του χαρακτήρα.
Τα πράγματα στην κατηγορία των μικρών έχουν σοβαρέψει καθώς η μια πρόταση είναι καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη από την άλλη. Πάνε οι εποχές που μικρό σήμαινε συμβιβασμούς. Το νέο Peugeot 208 και το VW Polo είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα του πόσο ψηλά έχει ανέβει ο πήχης στην κατηγορία. Η αντιπαράθεσή τους είναι και μάχη κορυφής.
Σχεδίαση: Εντυπωσιάζει το 208
Για τον μέσο αγοραστή το design ενός μικρού παίζει βασικό ρόλο στην επιλογή και το Peugeot 208 ξεκινάει με γκολ από τα αποδυτήρια. Το γαλλικό μικρό μπλέκει περίτεχνα την κομψότητα με το δυναμισμό μέσα από μια πετυχημένη προσπάθεια να βγει μακρύ το καπό εμπρός, να έχει κλίση το παρμπρίζ να ενσωματωθεί το μοτίβο με τις τρεις «νυχιές» στα φώτα, ενώ πίσω υιοθετήθηκε η μαύρη οριζόντια λωρίδα, η οποία σα μάσκα σκεπάζει και γεφυρώνει μεταξύ τους τα πίσω φώτα. Πιο ήπιοι είναι οι τόνοι στο VW Polo, το οποίο ανέκαθεν ακολουθούσε ένα πιο ουδέτερο και αυστηρό design, κάτι που ισχύει και στην τρέχουσα γενιά, ωστόσο οι σχεδιαστές της VW πρόσδωσαν και δυναμισμό στο Polo, με την προσθήκη νευρώσεων στο καπό, πιο επιθετικού προφυλαχτήρα και νέων πιο δυναμικών φώτων.
Value for Money: Ανάλογα «αλμυρά», με 5 χρόνια εγγύηση το 208
Το VW Polo με τον 1,0 TSI κινητήρα των 95 ίππων (διαθέσιμο και με 110) προσφέρεται από την έκδοση Comfortline με 16.850 ευρώ. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης σε συστήματα άνεσης και ασφάλειας με στάνταρ οθόνη αφής 6,5 ιντσών και ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών. Η εγγύηση όμως είναι 2ετής. Αντιθέτως το Peugeot 208 προσφέρεται με 5 χρόνια εγγύηση και τιμή 17.100 ευρώ (από 16.300 ευρώ με έκπτωση σε εξουσιοδοτημένους εμπόρους). O εξοπλισμός είναι πληρέστατος και περιλαμβάνει οθόνη 7 ιντσών, αλλά και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Eσωτερικοί-Χώροι: Πιο νεανικό το 208, πιο ευρύχωρο το Polo
Μια ματιά είναι αρκετή για να διαπιστώσεις πως το Peugeot 208 διαθέτει το πιο εντυπωσιακό εσωτερικό της κατηγορίας συνδυάζοντας την υψηλή αίσθηση ποιότητας με τον μοντέρνο σχεδιασμό, που ορίζει η i-cockpit φιλοσοφία με ευγενή πλαστικά, τον (έξτρα) ψηφιακό 3D πίνακας οργάνων που ξεπροβάλλει πάνω από το μικρό σε διάμετρο τιμόνι σαν head-up display και τη μεγάλη στάνταρ έγχρωμη οθόνη αφής του infotainment. Εργονομικά θα ήταν όλα τέλεια, αν το τιμόνι δεν «έκοβε» τον πίνακα οργάνων σε κάποια αναστήματα. Αντίθετα η εργονομία στο Polo είναι άριστη, όπως και η ποιότητα. Ανέκαθεν το VW Polo αποτελούσε το σχετικό ορόσημο, επενδύοντας σε λιτό σχετικά διάκοσμο, αλλά και σε εξαιρετικά ποιοτικά υλικά, άριστο φινίρισμα και γενικότερα μια upper class αίσθηση ποιότητας. Η 6,5 ιντσών οθόνη αφής του συστήματος infotainment είναι άψογα ενσωματωμένη στο ταμπλό, ενώ και εδώ προσφέρεται ως έξτρα ψηφιακός πίνακας οργάνων. Ένα ακόμη πλεονέκτημα στην καμπίνα επιβατών του Polo είναι και η ευρυχωρία με το γερμανικό μικρό να έχει ξεκάθαρο προβάδισμα, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές.
Δεν υφίσταται καν η σύγκριση αυτή. Με κλειστά μάτια Peugeot 208.Πιο νέο, πιο όμορφο πιο μπροστά σε όλα.Το Polo με 2ετή εγγύηση, γιατί άραγε; Δηλαδή όλοι ξέρουμε...
Δεν υπάρχει καμια απολύτως συγκριση μεταξυ των 2 με το Peugeot να δειχνει πως θα πρεπει να φτιαχτεί το επομενο πολο. Θα ήθελα ωστόσο να παρακαλέσω το αγαπητό autotriti να σταματησει την επαναληψη του λεκτικου οτι το πολο αποτελει προτυπο της κατηγοριας στην ποιοτητα κλπ γιατι απλα αυτό δεν ισχύειι εδω και πολά χρόνια. Δυστηχώς τα προβλήματα σε ολα τα μοντελα της VW ειναι πλεον παρα πολλά, εξαιρετικα δαπανηρα και θα ελεγα εχουν μείνει πισω αισθητικα (εξαιρω την σειρα ID στο αισθητικο κομμάτι). Δυστηχως ως κάτοχος αρκετων αυτοκινήτων κατα το παρελθον - ολα golf λόγω leasing καθε φορα σκεφτομουν τι ατυχος θα ημουν αν ηταν δικο μου και ειχε βγεί εκτος εγγύησης.
Σαφώς κι ανώτερο το πόλο από το αναξιόπιστο πεζώ είχα γαλλικό και ξέρω μια ζωή συνεργείο, χάλια από ποιότητα κατασκευής τα πεζώ και πάσχουν και στο design,πολύ άσχημο το 208, και το clio ακομη πολυ ποιοτικότερο του 208, γενικα ρα Peugeot ειναι γνωστο οτι πασχουν σπο ποιοτητα Κατασκευής και το διαβαζω και σε άλλα μμε οχι μονο εδω στο τριτη τα πολο εχουν φοβερη ποιοτητα κατασκευής στιβαρά αυτοκινητα, και οταν πας για μεταπωληση γαλλικού εκεί θα κλαις με μαυρο δάκρυ και καταλαβαίνεις το λάθος που έκανες να το αγορασεις,αλλά ότι και να λέμε εμείς δεν μετράει εδώ μιλάνε οι πωλήσεις με πρώτο παγκοσμίως το polo και το yaris και από εκεί και πίσω το χαος
Αντι να πεσουν οι τιμες με τη μειωση του τελους ταξινομησης εχουν ανεβει απο περυσι δραματικα. 15 και κατι ειχαν βαλει το polo και με DSG πριν ενα χρονο.
Σχεδιαστικά ,, συγκρίνοντάς τα, το Polo είναι 10 χρόνια πίσω.2 χρόνια εγγύηση δίνουν μόνο στα κινητά πλέον. 208 ΔΑΓΚΩΤΟ λοιπόν !!!!!!
Δεν υφίσταται καν η σύγκριση αυτή. Με κλειστά μάτια Peugeot 208.Πιο νέο, πιο όμορφο πιο μπροστά σε όλα.Το Polo με 2ετή εγγύηση, γιατί άραγε; Δηλαδή όλοι ξέρουμε...
Δαγκωτό polo έχουμε ανθρώπους στο σπίτι που μας περιμένουν
Δαγκωτό πολο... Έχουμε παιδιά να μεγαλώσουμε...
Δεν υπάρχει καμια απολύτως συγκριση μεταξυ των 2 με το Peugeot να δειχνει πως θα πρεπει να φτιαχτεί το επομενο πολο. Θα ήθελα ωστόσο να παρακαλέσω το αγαπητό autotriti να σταματησει την επαναληψη του λεκτικου οτι το πολο αποτελει προτυπο της κατηγοριας στην ποιοτητα κλπ γιατι απλα αυτό δεν ισχύειι εδω και πολά χρόνια. Δυστηχώς τα προβλήματα σε ολα τα μοντελα της VW ειναι πλεον παρα πολλά, εξαιρετικα δαπανηρα και θα ελεγα εχουν μείνει πισω αισθητικα (εξαιρω την σειρα ID στο αισθητικο κομμάτι). Δυστηχως ως κάτοχος αρκετων αυτοκινήτων κατα το παρελθον - ολα golf λόγω leasing καθε φορα σκεφτομουν τι ατυχος θα ημουν αν ηταν δικο μου και ειχε βγεί εκτος εγγύησης.
Μονο 2 χρονια εγγυηση το Polo.. Kατι ξερουν εκει στη VW, κατι ξερουν.....
Σαφώς κι ανώτερο το πόλο από το αναξιόπιστο πεζώ είχα γαλλικό και ξέρω μια ζωή συνεργείο, χάλια από ποιότητα κατασκευής τα πεζώ και πάσχουν και στο design,πολύ άσχημο το 208, και το clio ακομη πολυ ποιοτικότερο του 208, γενικα ρα Peugeot ειναι γνωστο οτι πασχουν σπο ποιοτητα Κατασκευής και το διαβαζω και σε άλλα μμε οχι μονο εδω στο τριτη τα πολο εχουν φοβερη ποιοτητα κατασκευής στιβαρά αυτοκινητα, και οταν πας για μεταπωληση γαλλικού εκεί θα κλαις με μαυρο δάκρυ και καταλαβαίνεις το λάθος που έκανες να το αγορασεις,αλλά ότι και να λέμε εμείς δεν μετράει εδώ μιλάνε οι πωλήσεις με πρώτο παγκοσμίως το polo και το yaris και από εκεί και πίσω το χαος
Αντι να πεσουν οι τιμες με τη μειωση του τελους ταξινομησης εχουν ανεβει απο περυσι δραματικα. 15 και κατι ειχαν βαλει το polo και με DSG πριν ενα χρονο.