Το νέο Peugeot 208 κερδίζει τις εντυπώσεις με το καλημέρα συνδυάζοντας την κομψότητα με το δυναμισμό.
Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
153.643 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2021)
Κινητήρες-Επιδόσεις: Το πάνω χέρι ο γαλλικός λέοντας
Η πιο δημοφιλής έκδοση του 208 χρησιμοποιεί τον turbo 1,2 PureTech με 100 άλογα και 205 Nm ροπής. Τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης, δεν εμφανίζει δυσάρεστους κραδασμούς παρά την 3κύλινδρη φύση του και ανεβάζει με ευκολία στροφές. Χάρη στο χαμηλό βάρος και το 6άρι κιβώτιο με τον ικανοποιητικό σε λειτουργία επιλογέα, το 208 προσφέρει πολύ ζωντανές επιδόσεις και κορυφαίες ρεπρίζ, χωρίς μάλιστα να ξεφεύγει σε κατανάλωση (6,1 λτ./100 χλμ.).
Η βασική έκδοση του VW Polo με τον 1,0 TSI κινητήρα αποδίδει 95 ίππους με 175 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ.. Χαμηλά το μοτέρ δεν ενθουσιάζει, όσο όμως οι στροφές ανεβαίνουν ζωηρεύει, αλλά και κάνει αισθητή την 3κύλινδρη φύση του. Ο συνδυασμός με 5άρι κιβώτιο μακριάς κλιμάκωσης δεν αφήνει περιθώρια για κάτι καλύτερο στις ρεπρίζ με αποτέλεσμα να απαιτείται κατέβασμα για μια καλή προσπέραση. Η κατανάλωση και εδώ δεν ξεφεύγει (6,4 λτ./100 χλμ.), ενώ όπως και το γαλλικό μοντέλο έτσι και το Polo δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.
Στο δρόμο: Ευχάριστο το 208, αίσθηση μεγαλύτερου το Polo
Με πειστικότερο μπροστινό σύστημα, το νέο Peugeot 208 θα ήταν… λουκούμι. Η ανάρτησή του απορροφά αριστοτεχνικά τις ανωμαλίες του δρόμου, με το μικρής διαμέτρου τιμόνι να προσφέρει ακρίβεια συμβάλλοντας στη συνολικά allegra αίσθηση του 208, που δείχνει ευχάριστα ανάλαφρο, με «αέρινο» πάτημα και δυναμική κατευθυντικότητα. ¶ξια λόγου και τα φρένα του, τόσο σε αίσθηση, όσο και αποτελεσματικότητα.
Από την άλλη, το VW Polo χάρη στην ποιότητα της κύλισής του θυμίζει περισσότερο μεγαλύτερο και ακριβότερο αυτοκίνητο. Μπορεί οδηγικά να μην έχει τη ζωντάνια και τη χάρη του 208, η σταθερότητα και η ουδετερότητά του όμως σε όλες τις συνθήκες εμπνέουν απόλυτη αίσθηση ασφάλειας. Στα μείον, όμως η αποτελεσματικότητα των φρένων και η παρουσία ταμπούρων στους πίσω τροχούς.
Η γνώμη μας
Τα δύο μικρά αποτελούν κορυφαίες προτάσεις στη μικρή κατηγορία. To Peugeot 208 κερδίζει με το καλημέρα τις εντυπώσεις, όντας πιο ευχάριστο στην οδήγηση και προσφέροντας μεγαλύτερη εγγύηση. Από την άλλη, το άκρως ποιοτικό και ευρύχωρο VW Polo δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου μοντέλου αποτελώντας μια επιλογή που θα μπορούσε να παίξει και το ρόλο του μικρού οικογενειακού. Στο ταμείο, ύστερα από τις εκπτώσεις το 208 έχει ένα προβάδισμα.
Peugeot 208 1,2 Puretech + Σχεδίαση μέσα-έξω, ποιότητα κατασκευής και premium ύφος, τεχνολογία, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, 5ετής εγγύση - Χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ελαφρύ μπροστινό σύστημα, θέση οδήγησης για κάποια αναστήματα
Volkswagen Polo 1,0 TSI + Ποιότητα κατασκευής-φινίρισμα, ποιότητα κύλισης και οδική συμπεριφορά, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, χώροι επιβατών και αποσκευών - Αποτελεσματικότητα φρένων, 5άρι κιβώτιο, 2ετής εγγύηση
Δεν υφίσταται καν η σύγκριση αυτή. Με κλειστά μάτια Peugeot 208.Πιο νέο, πιο όμορφο πιο μπροστά σε όλα.Το Polo με 2ετή εγγύηση, γιατί άραγε; Δηλαδή όλοι ξέρουμε...
Δεν υπάρχει καμια απολύτως συγκριση μεταξυ των 2 με το Peugeot να δειχνει πως θα πρεπει να φτιαχτεί το επομενο πολο. Θα ήθελα ωστόσο να παρακαλέσω το αγαπητό autotriti να σταματησει την επαναληψη του λεκτικου οτι το πολο αποτελει προτυπο της κατηγοριας στην ποιοτητα κλπ γιατι απλα αυτό δεν ισχύειι εδω και πολά χρόνια. Δυστηχώς τα προβλήματα σε ολα τα μοντελα της VW ειναι πλεον παρα πολλά, εξαιρετικα δαπανηρα και θα ελεγα εχουν μείνει πισω αισθητικα (εξαιρω την σειρα ID στο αισθητικο κομμάτι). Δυστηχως ως κάτοχος αρκετων αυτοκινήτων κατα το παρελθον - ολα golf λόγω leasing καθε φορα σκεφτομουν τι ατυχος θα ημουν αν ηταν δικο μου και ειχε βγεί εκτος εγγύησης.
Σαφώς κι ανώτερο το πόλο από το αναξιόπιστο πεζώ είχα γαλλικό και ξέρω μια ζωή συνεργείο, χάλια από ποιότητα κατασκευής τα πεζώ και πάσχουν και στο design,πολύ άσχημο το 208, και το clio ακομη πολυ ποιοτικότερο του 208, γενικα ρα Peugeot ειναι γνωστο οτι πασχουν σπο ποιοτητα Κατασκευής και το διαβαζω και σε άλλα μμε οχι μονο εδω στο τριτη τα πολο εχουν φοβερη ποιοτητα κατασκευής στιβαρά αυτοκινητα, και οταν πας για μεταπωληση γαλλικού εκεί θα κλαις με μαυρο δάκρυ και καταλαβαίνεις το λάθος που έκανες να το αγορασεις,αλλά ότι και να λέμε εμείς δεν μετράει εδώ μιλάνε οι πωλήσεις με πρώτο παγκοσμίως το polo και το yaris και από εκεί και πίσω το χαος
Αντι να πεσουν οι τιμες με τη μειωση του τελους ταξινομησης εχουν ανεβει απο περυσι δραματικα. 15 και κατι ειχαν βαλει το polo και με DSG πριν ενα χρονο.
Σχεδιαστικά ,, συγκρίνοντάς τα, το Polo είναι 10 χρόνια πίσω.2 χρόνια εγγύηση δίνουν μόνο στα κινητά πλέον. 208 ΔΑΓΚΩΤΟ λοιπόν !!!!!!
Δεν υφίσταται καν η σύγκριση αυτή. Με κλειστά μάτια Peugeot 208.Πιο νέο, πιο όμορφο πιο μπροστά σε όλα.Το Polo με 2ετή εγγύηση, γιατί άραγε; Δηλαδή όλοι ξέρουμε...
Δαγκωτό polo έχουμε ανθρώπους στο σπίτι που μας περιμένουν
Δαγκωτό πολο... Έχουμε παιδιά να μεγαλώσουμε...
Δεν υπάρχει καμια απολύτως συγκριση μεταξυ των 2 με το Peugeot να δειχνει πως θα πρεπει να φτιαχτεί το επομενο πολο. Θα ήθελα ωστόσο να παρακαλέσω το αγαπητό autotriti να σταματησει την επαναληψη του λεκτικου οτι το πολο αποτελει προτυπο της κατηγοριας στην ποιοτητα κλπ γιατι απλα αυτό δεν ισχύειι εδω και πολά χρόνια. Δυστηχώς τα προβλήματα σε ολα τα μοντελα της VW ειναι πλεον παρα πολλά, εξαιρετικα δαπανηρα και θα ελεγα εχουν μείνει πισω αισθητικα (εξαιρω την σειρα ID στο αισθητικο κομμάτι). Δυστηχως ως κάτοχος αρκετων αυτοκινήτων κατα το παρελθον - ολα golf λόγω leasing καθε φορα σκεφτομουν τι ατυχος θα ημουν αν ηταν δικο μου και ειχε βγεί εκτος εγγύησης.
Μονο 2 χρονια εγγυηση το Polo.. Kατι ξερουν εκει στη VW, κατι ξερουν.....
Σαφώς κι ανώτερο το πόλο από το αναξιόπιστο πεζώ είχα γαλλικό και ξέρω μια ζωή συνεργείο, χάλια από ποιότητα κατασκευής τα πεζώ και πάσχουν και στο design,πολύ άσχημο το 208, και το clio ακομη πολυ ποιοτικότερο του 208, γενικα ρα Peugeot ειναι γνωστο οτι πασχουν σπο ποιοτητα Κατασκευής και το διαβαζω και σε άλλα μμε οχι μονο εδω στο τριτη τα πολο εχουν φοβερη ποιοτητα κατασκευής στιβαρά αυτοκινητα, και οταν πας για μεταπωληση γαλλικού εκεί θα κλαις με μαυρο δάκρυ και καταλαβαίνεις το λάθος που έκανες να το αγορασεις,αλλά ότι και να λέμε εμείς δεν μετράει εδώ μιλάνε οι πωλήσεις με πρώτο παγκοσμίως το polo και το yaris και από εκεί και πίσω το χαος
Αντι να πεσουν οι τιμες με τη μειωση του τελους ταξινομησης εχουν ανεβει απο περυσι δραματικα. 15 και κατι ειχαν βαλει το polo και με DSG πριν ενα χρονο.