
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ο 1,5 BlueHDi του 208 έχει πολιτισμένη, για diesel λειτουργία και παράλληλα χαρίζει καλές επιδόσεις στο γαλλικό μικρό.
Κινητήρες: Ασε το κοντέρ να γράφει χιλιόμετρα
193.478 Επισκέψεις στο άρθρο (1/5/2021)
Τα τρία μοντέλα έχουν ως κύριο προσόν την εξαιρετική οικονομία καυσίμου, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει πως παραμελούν τους άλλους τομείς. Το 208 εφοδιάζεται με τον turbodiesel 1,5 BlueHDi των 100 ίππων, ο οποίος τραβάει γερά από χαμηλά (250 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. είναι αυτά), έχει πολύ καλές ρεπρίζ (60-100 με 4η σε 7,0 δλ.) και παράλληλα η χροιά και το κροτάλισμα του diesel είναι ελάχιστα αισθητά μέσα στην καμπίνα.

Το Clio από την πλευρά του έχει ενσωματώσει στον 1.000άρη TCe των 100 ίππων με τα 170 Nm ροπής σύστημα υγραεριοκίνησης, με την επιλογή του καυσίμου να την καθορίζει ο οδηγός μέσω μπουτόν. Ως εκ τούτου τα χαρακτηριστικά του δεν αλλάζουν σχεδόν καθόλου, με εξαίρεση μια ανεπαίσθητη αύξηση στην χροιά, όντας ιδιαίτερα πολιτισμένος και ικανός να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα του Clio από χαμηλές στροφές, παρά το γεγονός πως συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο αραιής κλιμάκωσης.
Από την πλευρά του το Yaris, συνδυάζει ένα νέο 1.500άρη 3κύλινδρο θερμικό κινητήρα 91 ίππων, με ένα ηλεκτροκινητήρα 80 ίππων και μια μπαταρία χωρητικότητας 0,94 kWh, ενώ για τη μετάδοση χρησιμοποιείται ένα σοφιστικέ κιβώτιο e-CVT. Στην πράξη το νέο υβριδικό Yaris θα κινηθεί με ρεύμα για αρκετή ώρα μέσα στην πόλη, έχοντας δυνατότητα ηλεκτροκίνησης μέχρι τα 130 χλμ./ώρα), είναι αρκετά σβέλτο (0-100 σε 9,9, 60-100 σε 5,9 και 80-120 σε 7,8 δλ.) και το γνωστό βουητό από το κιβώτιο, είναι αισθητά συγκριτικά με τις προηγούμενες γενιές.
Yaris για πόλη, 208 για ταξίδια, Clio για ισορροπία και αυτονομία
Ας μπούμε λοιπόν και στο ζουμί… Τι θα κάψουν τα μοντέλα μας για κάθε 1.000 χλμ.; Το νέο Yaris έχει μεικτή κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ, το οποίο σημαίνει 60,5 ευρώ (μέση τιμή αμόλυβδης 1,44 ευρώ). Το 208 θέλει 59,3 ευρώ (μέση κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ., τιμή diesel 1,14 ευρώ), ενώ το Clio με αποκλειστική χρήση LPG, 52,5 ευρώ (μέση κατανάλωση 7,2 λτ./100 χλμ., με τιμή λίτρου 0,73 ευρώ).
Εμβαθύνοντας περισσότερο στον τομέα της κατανάλωσης, το υβριδικό Yaris, έχει την ιδιαιτερότητα να μπορεί να κινηθεί εντός πόλης ακόμα και με μηδενική κατανάλωση σε ορισμένα σημεία, με αποτέλεσμα η μέση τιμή στην πόλη να πέφτει στα 3,5 λτ/100 χλμ. (κόστος 50,4 ευρώ/1.000 χλμ.), ενώ την ίδια ώρα το κόστος για το 208 ανεβαίνει στα 74,1 ευρώ (6,5 λτ./100 χλμ.) και στο Clio στα 61,30 ευρώ (8,2 λτ./100 χλμ.)
Βίοι αντίθετοι στα ταξίδια (με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα), όπου το 208 θα σας ταξιδέψει 1.000 χλμ. με 40 ευρώ (3,5 λτ/100 χλμ.), το Clio με 42,3 ευρώ (5,8 λτ./100 χλμ.) και το Yaris με 74,8 ευρώ.
Βλέπουμε δηλαδή πως στην ερώτηση ποιο είναι πιο οικονομικό η απάντηση δεν είναι απλή, εξαρτάται από το τι διαδρομές κάνετε. Σίγουρα η οικονομία εντός πόλης του Yaris δεν παίζεται, όπως και του 208 στο ταξίδι, με το Clio σταθερά να βρίσκεται σε ενδιάμεσο στάδιο. Βέβαια το τελευταίο έχει το πλεονέκτημα της μεγάλης αυτονομίας, καθώς παρά τη δεξαμενή 32 λτ. για το LPG, το ντεπόζιτο της βενζίνης είναι 39 λτ. (από 42), με την πραγματική αυτονομία να ξεπερνάει σε πραγματικές συνθήκες τα 1.100 χλμ..

Αθροίζοντας την αυτονομία των δύο καυσίμων, το Clio συνολικά σε πραγματικές συνθήκες, μπορεί να διανύσει λίγο πάνω από τα 1.100 χλμ..
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Clio από την πλευρά του έχει ενσωματώσει στον 1.000άρη TCe των 100 ίππων με τα 170 Nm ροπής σύστημα υγραεριοκίνησης, με την επιλογή του καυσίμου να την καθορίζει ο οδηγός μέσω μπουτόν. Ως εκ τούτου τα χαρακτηριστικά του δεν αλλάζουν σχεδόν καθόλου, με εξαίρεση μια ανεπαίσθητη αύξηση στην χροιά, όντας ιδιαίτερα πολιτισμένος και ικανός να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα του Clio από χαμηλές στροφές, παρά το γεγονός πως συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο αραιής κλιμάκωσης.
Από την πλευρά του το Yaris, συνδυάζει ένα νέο 1.500άρη 3κύλινδρο θερμικό κινητήρα 91 ίππων, με ένα ηλεκτροκινητήρα 80 ίππων και μια μπαταρία χωρητικότητας 0,94 kWh, ενώ για τη μετάδοση χρησιμοποιείται ένα σοφιστικέ κιβώτιο e-CVT. Στην πράξη το νέο υβριδικό Yaris θα κινηθεί με ρεύμα για αρκετή ώρα μέσα στην πόλη, έχοντας δυνατότητα ηλεκτροκίνησης μέχρι τα 130 χλμ./ώρα), είναι αρκετά σβέλτο (0-100 σε 9,9, 60-100 σε 5,9 και 80-120 σε 7,8 δλ.) και το γνωστό βουητό από το κιβώτιο, είναι αισθητά συγκριτικά με τις προηγούμενες γενιές.
Yaris για πόλη, 208 για ταξίδια, Clio για ισορροπία και αυτονομία
Ας μπούμε λοιπόν και στο ζουμί… Τι θα κάψουν τα μοντέλα μας για κάθε 1.000 χλμ.; Το νέο Yaris έχει μεικτή κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ, το οποίο σημαίνει 60,5 ευρώ (μέση τιμή αμόλυβδης 1,44 ευρώ). Το 208 θέλει 59,3 ευρώ (μέση κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ., τιμή diesel 1,14 ευρώ), ενώ το Clio με αποκλειστική χρήση LPG, 52,5 ευρώ (μέση κατανάλωση 7,2 λτ./100 χλμ., με τιμή λίτρου 0,73 ευρώ).
Εμβαθύνοντας περισσότερο στον τομέα της κατανάλωσης, το υβριδικό Yaris, έχει την ιδιαιτερότητα να μπορεί να κινηθεί εντός πόλης ακόμα και με μηδενική κατανάλωση σε ορισμένα σημεία, με αποτέλεσμα η μέση τιμή στην πόλη να πέφτει στα 3,5 λτ/100 χλμ. (κόστος 50,4 ευρώ/1.000 χλμ.), ενώ την ίδια ώρα το κόστος για το 208 ανεβαίνει στα 74,1 ευρώ (6,5 λτ./100 χλμ.) και στο Clio στα 61,30 ευρώ (8,2 λτ./100 χλμ.)
Βίοι αντίθετοι στα ταξίδια (με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα), όπου το 208 θα σας ταξιδέψει 1.000 χλμ. με 40 ευρώ (3,5 λτ/100 χλμ.), το Clio με 42,3 ευρώ (5,8 λτ./100 χλμ.) και το Yaris με 74,8 ευρώ.
Βλέπουμε δηλαδή πως στην ερώτηση ποιο είναι πιο οικονομικό η απάντηση δεν είναι απλή, εξαρτάται από το τι διαδρομές κάνετε. Σίγουρα η οικονομία εντός πόλης του Yaris δεν παίζεται, όπως και του 208 στο ταξίδι, με το Clio σταθερά να βρίσκεται σε ενδιάμεσο στάδιο. Βέβαια το τελευταίο έχει το πλεονέκτημα της μεγάλης αυτονομίας, καθώς παρά τη δεξαμενή 32 λτ. για το LPG, το ντεπόζιτο της βενζίνης είναι 39 λτ. (από 42), με την πραγματική αυτονομία να ξεπερνάει σε πραγματικές συνθήκες τα 1.100 χλμ..