Το υβριδικό σύνολο του Lexus UX αποδίδει 184 άλογα, που κινούν σβέλτα, αλλά και το κυριότερο, πολύ οικονομικά το ιαπωνικό μοντέλο.
Τελείως διαφορετική είναι η φιλοσοφία των κινητήριων συνόλων, με το 3008 να εφοδιάζεται με τον σύγχρονο 1,5 Blue HDi turbodiesel κινητήρα της Peugeot, ο οποίος αποδίδει 130 ίππους και 300 Nm ροπής, ενώ το UX με ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο, που απαρτίζεται από ένα 2λιτρο τετρακύλινδρο (152 ίππων), με άμεσο και έμμεσο ψεκασμό και ηλεκτροκινητήρα (102 ίππων). Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος είναι 184 άλογα με αποτέλεσμα το ιαπωνικό πολυτελές μοντέλο να εμφανίζει πιο δυναμικές επιταχύνσεις. Μάλιστα αυτές δεν συνεπάγονται και υψηλή κατανάλωση μιας και το υβριδικό σύνολο έχει τη δυνατότητα να κινηθεί ηλεκτρικά στις εκκινήσεις από τα φανάρια ή όταν οι απατήσεις δεν είναι αυξημένες και έτσι σύμφωνα με τη Lexus καταφέρνει μέση κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ.. Μέσα στην πόλη μάλιστα η κατανάλωση αναμένεται ακόμη πιο χαμηλή, όπως συμβαίνει με όλα τα υβριδικά μοντέλα του ιαπωνικού γκρουπ. Τέλος, οι χαμηλές εκπομπές ρύπων εξασφαλίζουν στο Lexus μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη πρόσβαση στον δακτύλιο.
Αντίστοιχα, η αυτόματη έκδοση του πετρελαιοκίνητου Peugeot 3008 (διαθέσιμο και ως χειροκίνητο) «καίει» σύμφωνα με τη γαλλική φίρμα 5,1 λτ./100 χλμ., στοιχείο που σε συνδυασμό με τη τιμή του diesel συνεπάγεται μικρό χιλιομετρικό κόστος μετακίνησης, ειδικά εκτός πόλης. Παράλληλα, το γαλλικό μοντέλο έχει δυναμικό τράβηγμα χάρη στη ροπή του, ενώ εμφανίζει αρκετά πολιτισμένη λειτουργία χωρίς μάλιστα το χαρακτηριστικό βουητό των CVT κιβωτίων στην πλήρη επιτάχυνση.