ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η οδική συμπεριφορά του Opel Astra ισορροπεί μεταξύ άνεσης και δυναμισμού. Με σύμμαχο τους 136 ίππους και τη μεγάλη ροπή, πίσω από το τιμόνι του μπορείς να κινηθείς αρκετά γρήγορα.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η οδική συμπεριφορά του Opel Astra ισορροπεί μεταξύ άνεσης και δυναμισμού. Με σύμμαχο τους 136 ίππους και τη μεγάλη ροπή, πίσω από το τιμόνι του μπορείς να κινηθείς αρκετά γρήγορα.

Οδική συμπεριφορά: Εγγυώνται τη σταθερότητα και την άνεση

47.181 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2016)

Πολύ καλή ασφάλεια και άνεση συνδυάζουν τα τρία μικρομεσαία του θέματός μας, τα οποία χρησιμοποιούν δοκιμασμένες λύσεις στην ανάρτησή τους (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, ημιάκαμπτο άξονα πίσω). Μόνο το 
Astra έχει λίγο πιο σοφιστικέ λύση στον πίσω άξονα, προσθέτοντας τον οριζόντιο σύνδεσμο Watts πίσω από τον ημιάκαμπτο, ο οποίος φροντίζει για την πολύ καλή άνεση σε συνδυασμό με την αντίστοιχη σταθερότητα του αυτοκινήτου. Στις στροφές, λοιπόν, το Astra παραμένει ασφαλές και ουδέτερο ακόμη και σε σβέλτους ρυθμούς, παρότι το γρήγορο τιμόνι δεν προσφέρει την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση. Από την άλλη τα φρένα παραμένουν αποτελεσματικά και με πολύ καλή αίσθηση από το πεντάλ. 
Έπειτα, βασικό χαρακτηριστικό του γαλλικού μικρομεσαίου είναι η άνεση που προσφέρει, όμως παράλληλα είναι και πολύ σταθερό, επιδεικνύοντας ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά όταν το πιέσεις.  Η ανάρτηση φιλτράρει με υποδειγματικό τρόπο τις όποιες ανωμαλίες των δρόμων και διακρίνεται και για την πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Το αμάξωμα του 308 είναι σταθερό και ευθύβολο σε μεγάλες ταχύτητες με την συμπεριφορά του στις στροφές να είναι ουδέτερη σε κάθε περίπτωση, με τον κινητήρα να βοηθάει με την ροπή του για την σβέλτη του κίνηση. Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός του από το σύστημα διεύθυνσης είναι καλή, όπως και η αντίστοιχη από το σύστημα πέδησης. Λίγο καλύτερο θα μπορούσε να είναι σε αίσθηση το 6τάχυτο κιβώτιο. 
Τέλος, το Golf από την πλευρά του, ξεχωρίζει για τη στιβαρή του αίσθηση, την κορυφαία ποιότητα κύλισης, αλλά και το δυναμικό και «αεράτο» πάτημα που προσφέρει η νέα πλατφόρμα MQB στην οποία στηρίζεται. Στις στροφές, η ουδετερότητα στις αντιδράσεις και σταθερότητα είναι δεδομένη, ενώ το πολύ καλό τιμόνι και τα εκπληκτικά φρένα έρχονται για να αυξήσουν το αίσθημα ασφάλειας του οδηγού.


Το Peugeot 308 ξεχωρίζει με την «γαλλική ανάρτησή του» η οποία είναι μαλακή όσο πρέπει για να απορροφά τις λακκούβες, όμως και να μην αφήνει μεγάλες κλίσεις ώστε να μπορείς να στρίβεις γρήγορα.

Το Peugeot 308 ξεχωρίζει με την «γαλλική ανάρτησή του» η οποία είναι μαλακή όσο πρέπει για να απορροφά τις λακκούβες, όμως και να μην αφήνει μεγάλες κλίσεις ώστε να μπορείς να στρίβεις γρήγορα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
KLEBER DYNAXER UHP