4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η οδική συμπεριφορά του Opel Astra ισορροπεί μεταξύ άνεσης και δυναμισμού. Με σύμμαχο τους 136 ίππους και τη μεγάλη ροπή, πίσω από το τιμόνι του μπορείς να κινηθείς αρκετά γρήγορα.
Οδική συμπεριφορά: Εγγυώνται τη σταθερότητα και την άνεση
47.181 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2016)
Πολύ καλή ασφάλεια και άνεση συνδυάζουν τα τρία μικρομεσαία του θέματός μας, τα οποία χρησιμοποιούν δοκιμασμένες λύσεις στην ανάρτησή τους (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, ημιάκαμπτο άξονα πίσω). Μόνο το
Astra έχει λίγο πιο σοφιστικέ λύση στον πίσω άξονα, προσθέτοντας τον οριζόντιο σύνδεσμο Watts πίσω από τον ημιάκαμπτο, ο οποίος φροντίζει για την πολύ καλή άνεση σε συνδυασμό με την αντίστοιχη σταθερότητα του αυτοκινήτου. Στις στροφές, λοιπόν, το Astra παραμένει ασφαλές και ουδέτερο ακόμη και σε σβέλτους ρυθμούς, παρότι το γρήγορο τιμόνι δεν προσφέρει την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση. Από την άλλη τα φρένα παραμένουν αποτελεσματικά και με πολύ καλή αίσθηση από το πεντάλ.
Έπειτα, βασικό χαρακτηριστικό του γαλλικού μικρομεσαίου είναι η άνεση που προσφέρει, όμως παράλληλα είναι και πολύ σταθερό, επιδεικνύοντας ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά όταν το πιέσεις. Η ανάρτηση φιλτράρει με υποδειγματικό τρόπο τις όποιες ανωμαλίες των δρόμων και διακρίνεται και για την πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Το αμάξωμα του 308 είναι σταθερό και ευθύβολο σε μεγάλες ταχύτητες με την συμπεριφορά του στις στροφές να είναι ουδέτερη σε κάθε περίπτωση, με τον κινητήρα να βοηθάει με την ροπή του για την σβέλτη του κίνηση. Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός του από το σύστημα διεύθυνσης είναι καλή, όπως και η αντίστοιχη από το σύστημα πέδησης. Λίγο καλύτερο θα μπορούσε να είναι σε αίσθηση το 6τάχυτο κιβώτιο.
Τέλος, το Golf από την πλευρά του, ξεχωρίζει για τη στιβαρή του αίσθηση, την κορυφαία ποιότητα κύλισης, αλλά και το δυναμικό και «αεράτο» πάτημα που προσφέρει η νέα πλατφόρμα MQB στην οποία στηρίζεται. Στις στροφές, η ουδετερότητα στις αντιδράσεις και σταθερότητα είναι δεδομένη, ενώ το πολύ καλό τιμόνι και τα εκπληκτικά φρένα έρχονται για να αυξήσουν το αίσθημα ασφάλειας του οδηγού.
Το Peugeot 308 ξεχωρίζει με την «γαλλική ανάρτησή του» η οποία είναι μαλακή όσο πρέπει για να απορροφά τις λακκούβες, όμως και να μην αφήνει μεγάλες κλίσεις ώστε να μπορείς να στρίβεις γρήγορα.
Το Peugeot είναι το καλύτερο! Εχει πολυ ωραια σχεδιαση ειδικά το εσωτερικο του, πολυ καλο εξοπλισμό και τεραστιο χωρο αποσκευων.. Και το astra καλη επιλογη αλλα εχει μικρο χωρο αποσκευων για το μεγεθος του και αδιαφορο εσωτερικο.. Οσο για το αναξιοπιστο VW μακρυα....
Τα γίδια παντελάκη μου τα γίδια παντελή μου.
Από τα τρία η πρώτη μου επιλογή σίγουρα θα ήταν το 308, λόγω κινητήρα (ποιότητα λειτουργίας. οικονομία.). Η δεύτερη θα ήταν το Astra (τίμια πρόταση με πολύ καλό κινητήρα.) Όσο για το Golf νομίζω πως είναι υπερτιμημένο και πολύ αναξιόπιστο.
Οι καταναλώσεις προκύπτουν (όπως το ίδιο το περιοδικό έχει αναφέρει σε άλλο άρθρο), συνδέοντας ένα obd scanner στην obd θύρα του εξεταζόμενου οχήματος. Αναξιόπιστη μέθοδος φυσικά, σε σχέση με το ορθό "φουλάρω-γράφω πολλά χιλιόμετρα- ξαναφουλάρω-κάνω διαίρεση".
Μακριά απο τα προβληματικα GOLF, ας ξυπνησουν πλεον τα προβατα. Το peugeot δειχνει να εχει την υπεροχη, μετο ASTRA ως δευτερη επιλογή
308 χωρίς δεύτερη σκέψη. Οι Γάλλοι είναι μάστορες στους diezel.
Σε αυτά τα 6,6 lt/100 χλμ, στο Astra, με βράχους ή μάρμαρα το έχετε φορτώσει και σας καίει τόσο; 9.000 km γραμμένα από τον Νοέμβριο 2015 στην πλειοψηφία εντός πόλης και πάνω από 4,7 lt /100 δεν μου έχει γράψει.....
Που θάφτηκε το άρθρο ''Focus 125PS vs 308 110PS vs Auris 116PS vs Golf 115PS''
Απάντηση: Δεν έχει θαφτεί πουθενά. Είναι δεύτερο στη σχετική ενότητα. Μπορείτε να το δείτε εδώ: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Focus-1,0-125PS-vs-308-110PS-vs-Auris-1,2-116PS-vs-Golf-115PS_133400.asp ενώ παράλληλα βρίσκεται και στα βασικά θέματα της σελίδας μας.
Οι καταναλώσεις με ποιον τρόπο γίνονται ? τα 0-100 του astra σε 8,7sec από που προκύπτει?