Ποιο από τα τρία best seller της συγκριτικής δοκιμής μας θα πάρει τη νίκη;
308 vs Astra vs Golf
(30/10/2016)
Είναι τα 3 δημοφιλέστερα μικρομεσαία αυτοκίνητα της αγοράς και δικαίως, αφού αποτελούν τρεις από τις καλύτερες προτάσεις αυτής της κατηγορίας προσφέροντας αποδοτικούς και οικονομικούς κινητήρες, υψηλή ποιότητα κατασκευής και επαρκείς χώρους σε παραπλήσιες τιμές.
VW Golf
- Επιδόσεις, απουσία 6ης σχέσης στο κιβώτιο
Opel Astra
+ Εξοπλισμός, επιδόσεις, σχεδίαση, τεχνολογία
- Στενά καθίσματα εμπρός, ελαφρύ τιμόνι
Peugeot 308
+ Εμφάνιση, λειτουργία ανάρτησης, οδική συμπεριφορά
- Αίσθηση επιλογέα, ορατότητα προς τα πίσω
Τα μικρομεσαία diesel παραδοσιακά διαγράφουν καλές πωλήσεις στην αγορά με τo Opel Astra να κρατάει τα σκήπτρα. Το Volkswagen Golf βρίσκεται στην 2η θέση, ενώ τρίτο βρίσκεται ένα outsider το οποίο ωστόσο και με δεδομένη την πολύ καλή του εικόνα, μόνο τυχαία δεν βρίσκεται εκεί. Ο λόγος για το 308 που κατάφερε μετά από χρόνια να βάλει δυνατά στον χάρτη των πωλήσεων της κατηγορίας την Peugeot, έχοντας ανέβει επίπεδο σε σχέση με το 307 σε όλους τους τομείς. Με κινητήρες 1,6 λίτρων diesel και αντίστοιχη τιμή αγοράς, η κόντρα τους μεταφέρεται στο χαρτί και περνάει από όλα τα επίπεδα, για να εντοπίσουμε το καλύτερο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
+ Ποιότητα κατασκευής, κατανάλωση, οδική συμπεριφορά- Επιδόσεις, απουσία 6ης σχέσης στο κιβώτιο
Opel Astra
+ Εξοπλισμός, επιδόσεις, σχεδίαση, τεχνολογία
- Στενά καθίσματα εμπρός, ελαφρύ τιμόνι
Peugeot 308
+ Εμφάνιση, λειτουργία ανάρτησης, οδική συμπεριφορά
- Αίσθηση επιλογέα, ορατότητα προς τα πίσω
Τα μικρομεσαία diesel παραδοσιακά διαγράφουν καλές πωλήσεις στην αγορά με τo Opel Astra να κρατάει τα σκήπτρα. Το Volkswagen Golf βρίσκεται στην 2η θέση, ενώ τρίτο βρίσκεται ένα outsider το οποίο ωστόσο και με δεδομένη την πολύ καλή του εικόνα, μόνο τυχαία δεν βρίσκεται εκεί. Ο λόγος για το 308 που κατάφερε μετά από χρόνια να βάλει δυνατά στον χάρτη των πωλήσεων της κατηγορίας την Peugeot, έχοντας ανέβει επίπεδο σε σχέση με το 307 σε όλους τους τομείς. Με κινητήρες 1,6 λίτρων diesel και αντίστοιχη τιμή αγοράς, η κόντρα τους μεταφέρεται στο χαρτί και περνάει από όλα τα επίπεδα, για να εντοπίσουμε το καλύτερο.
Πιο ενδιαφέρον αισθητικά το Peugeot 308
Η εξωτερική σχεδίαση των τριών μοντέλων είναι καλαίσθητη σε κάθε περίπτωση με το καθένα να προσελκύει με διαφορετικό τρόπο τον παρατηρητή. Πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά είναι το Peugeot 308 με την πιο αρμονική συνύπαρξη της δυναμικής και εκλεπτυσμένης αισθητικής, κάτι που οφείλεται στις λεπτομέρειες χρωμίου στη μάσκα, στα λεπτεπίλεπτα φανάρια και τα έντονα νεύρα στο πλάι του αμαξώματος. Το Opel Astra προβάλλει και εκείνο το ίδιο ύφος με εκλεπτυσμένα και δυναμικά στοιχεία να συνδυάζονται μεταξύ τους με κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισής του τις ανάγλυφες γραμμές του, τα νεύρα στο καπό και στα πλαϊνά του αμαξώματος, με το πίσω μέρος να παραπέμπει κατά κάποιο τρόπο σε κουπέ αμάξωμα. Το Volkswagen Golf μπορεί να είναι το λιγότερο εντυπωσιακό στο μάτι και το πιο συγκρατημένο σχεδιαστικά, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι όμορφο, ενώ αντίθετα με τα άλλα δύο, είναι και το πιο άμεσα αναγνωρίσιμο μοντέλο όχι μόνο στην μεταξύ τους «κόντρα» αλλά και γενικότερα.
Θα επέλεγα το golf λόγω των καινοτομων εξοπλιστικων συστημάτων του που είδη από τη βασική έκδοση έχει στάνταρ το περίφημο λογισμικό παραποιησης ρύπων, τα πρωτοποριακά παράθυρα που πέφτουν και τις εξαιρετικές ταπετσαρίες και επενδύσεις που ξεβαφουν και ξεσκιζονται ακολουθώντας την μόδα των ξεβαμενων και ξεσκισμενων τζην!
Θα συμφωνησω απολυτα με τον Giorgos και απο τα 3 αν δεν ειχα Ιαπωνικη επιλογη θα επελεγα τον Γαλλο. Τα αλλα δυο ειναι playmobil.
@Tony Οσα κατεβατα και να γραψεις για το opel απο τη στιγμη που ειναι γερμανικο αρα και ΜΗ αξιοπιστο ειναι οπως τα γερμανικα παιχνιδια playmobil .
ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ PEUGEOT 308 MONO TO ΑSTRA ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ. ΤΟ GOLF ΤΙΘΕΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ. ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ,ΜΑ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΘΑ ΤΟ ΕΔΙΝΑ ΣΤΟ PEUGEOT ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΤΟΥ.
Για εξηγείστε μας για άλλη μια φορά την <<ποιότητα>> που έχει υποτίθεται το golf σε σχέση με τα άλλα δύο επιστημονικά τεκμηριωμένα και αποδεδειγμένα οδηγάρες του autotriti,στα στενά καθίσματα που λέτε ότι έχει το Astra δεν χωράει να καθίσει ο ξερακιανός τύπος με τα μούσια που το παίζει δοκιμαστής και μας λέει ότι αυτό η <<καμπίνα του VW Golf είναι η πιο ευρύχωρη για τους επιβάτες της πίσω σειρά καθισμάτων, παρόλο που ο αέρας για τα γόνατα είναι μικρότερος του Opel Astra>>.Η κοπελίτσα που οδηγεί το golf είναι σούπερ δοκιμαστής του autotriti ή το έχει πάρει για λίγο καιρό να πηγαινοέρχεται στο περιοδικό και χρίστηκε δοκιμαστής.Μυαλό δεν βάζετε για αυτό σας κράζουν όλοι,αλλά εσείς τον χαβά σας,ετσι και αλλιώς πέφτει το money από την κεντρική και είμαστε οκ,ένας Kλάρκσον σας χρειάζεται να σας κάνει παγκοσμίος ρεζίλι,αλλά είπαμε εδω δεν βγάζουμε άκρη,άντε λογοκρίνετο να ηρεμήσεις την δουλειά σου την ξέρεις μόλις σου θίξουμε το group.
Το Peugeot γιατί τεχνολογικά στειριζονται όλες οι υπόλοιπες εταιρίες με πόσες κατοχυρωμένες πατέντες,με αξιοπιστία πλέον κορυφαία ευρωπαϊκή εταιρία και γιατί εσωτερικά είναι εντελώς διαφορετικό από τα αλλά....Και κάτι ακόμα γιατί μπαίνει σε στροφές πράγμα που δεν το κάνουν το astra και golf.Επρεπε να υπήρχε και ένα ιαπωνικό όμως και όχι 2 γερμανικά.
Και τα 3 αυτοκινητα ειναι υπεροχα και τεχνολογικα ,αλλα τι να κανουμε το ενα θα βγαινει παντα νικητης στο πιστευω του καθενος ,παρατηρω εδω και καιρο οταν ενας εχει αντιθετη οψη για ενα μοντελο πεφτει πυρπολισμος επειδη δεν συναινει με τον λογο του αλλου και περα απο αυτο ξεκινανε οι χαρακτηρισμοι οι οποιοι ειναι πολυ ασχημοι για την εικονα του Autotriti εδω μεσα δεν σεβομαστε το περιοδικο ,αν ηταν ετσι αγαπητε λαε στον δρομο να υπηρχε ενα μοντελο μονο και μονο μονοτονια , θα σας αρεσε? οχι φυσικα,ας πω και εγω την γνωμη μου , θα επελεγα το αστρακι και το πεζο σε κινητηρα τα θεωρω ισοδυναμα χωρις ομως να κατηγορησω το γκολφακι,σε τελικη αγορα εφοσον το γκρουπ πεζο σιτροεν ειναι ενα μαζι το c3 το καινουργιο με τον 1.6 blue 100
Άλλα νούμερα γράφετε στα τεχνικά χαρακτηριστικά, άλλα στον πίνακα με τις επιδόσεις...
Απάντηση: Μπορείτε να μας κατατοπίσετε, ώστε να το διορθώσουμε; Σας ευχαριστούμε πολύ.
Στην ενότητα Σύγκριση τεχνικών χαρακτηριστηκών έχετε βάλει λάθος κάποια στοιχεία για το Peugeot όπως βάρος, επιδόσεις και εργοστασιακή κατανάλωση.. Έχετε βάλει τα νούμερα από το προηγούμενης γενιάς Peugeot 308
Στη σύγκριση τεχνικών χαρακτηριστικών έχετε χρησιμοποιήσει φωτογραφία Peugeot 308 προηγούμενης γενιάς
Απάντηση: Σας ευχαριστούμε πολύ για την παρατήρηση. Διορθώθηκε.
@anti-VW: Τραβα μια βολτα στο περιοδικο να τους δωσεις τις τερ-αστειες γνωσεις σου ρε φιλε μπας και δουμε ασπρη μερα κι εμεις. Η παρε το φιλαρακι σου τον Κλαξον και βγαλτε κανα περιοδικο να εχουμε οταν πηγαινουμε τουαλετα.
Φίλε Japan Flag το Astra δεν είναι καθόλου playmobil, έχει τεχνολογίες και καινοτομίες ανώτερες από μικρομεσαίου αυτοκινήτου και πολύ δυνατό μοτέρ. Τις έχω παραθέσει αναλυτικά σε άλλο post, πέραν του ότι δεν καίει πάνω από 4,5 lt/100 σε μικτό. Συμφωνώ για την Ιαπωνική επιλογή και εγώ Auris ήθελα tdi αλλά δεν έρχεται Ελλάδα η έκδοση με τα 1.600 cc.