Το 308 θέλει να αντιγράψει την επιτυχία των 208, 2008 και 3008 και να γίνει best-seller στην κατηγορία των μικρομεσαίων, έχοντας βελτιωθεί σε κάθε τομέα.
To δεύτερης γενιάς Peugeot 308 παρουσιάστηκε επίσημα το 2013 και αποτέλεσε για αρκετά χρόνια ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μικρομεσαία της αγοράς, με εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, προηγμένο τεχνολογικό προφίλ και πλήρη γκάμα κινητήρων. Τον προηγούμενο Μάρτιο, η Peugeot αποκάλυψε το τρίτης γενιάς 308 και με την πρώτη ματιά, φαίνεται πως κατάφερε να δημιουργήσει ένα μοντέλο που, αν μη τι άλλο, θα τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού, ιδιαίτερα εάν οι τιμές με τις οποίες θα διατεθεί στην ελληνική αφορά, είναι ανταγωνιστικές. Σημαντικό είναι να τονίσουμε πως, τα τελευταία χρόνια, η Peugeot βλέπει τα αυτοκίνητα που την εκπροσωπούν στις hot κατηγορίες της αγοράς να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων. Συγκεκριμένα, το 2008 βρίσκεται στην πρώτη θέση των νέων ταξινομήσεων στα B-SUV και τα 208 και 3008 στρογγυλοκάθονται στην δεύτερη θέση στην κατηγορία τους. Θα μπορέσει το νέο 308 να σημειώσει παρόμοια επιτυχία; Πάμε να δούμε τους τομείς στους οποίους έχει βελτιωθεί σε σχέση με πριν.
Σχεδίαση: Πιο ελκυστικό από ποτέ, πιο σπορτίφ και μεγαλύτερο Το ολοκαίνουργιο Peugeot 308 είναι πιο μοντέρνο σχεδιαστικά και οι περισσότεροι θα συμφωνήσουν πως είναι πολύ πιο ελκυστικό σε σχέση με πριν. Το αυτοκίνητο είναι φανερό πως έχει στοιχεία από το 208 και το μεγαλύτερο 508, όπως για παράδειγμα τα μακριά LED φώτα ημέρας που θυμίζουν τους κυνόδοντες λιονταριού, την ανασχεδιασμένη γρίλια και τις νυχιές στο πίσω μέρος που τονίζονται ακόμα περισσότερο από μία μαύρη γυαλιστερή φάσα που απλώνεται από τη μία άκρη στην άλλη.
Όπως με σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα που κάνουν τη μετάβαση στην επόμενη γενιά, το 308 είναι μεγαλύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστά. Συγκεκριμένα το μοντέλο είναι 11 εκατοστά πιο μακρύ από το προηγούμενο (4,36 μέτρα), με το μεταξόνιό του να επεκτείνεται κατά 55 χιλιοστά φτάνοντας τα 2.675 χιλιοστά. Η χαμηλότερη γραμμή οροφής έχει φέρει το ύψος του στα 1,44 μέτρα, ενώ βοήθησε τη γαλλική μάρκα να του προσφέρει συντελεστή οπισθέλκουσας στα 0,28 cd.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Εσωτερικό: Πιο hi-tech με δύο οθόνες 10 ιντσών
Το τοπίο στην καμπίνα είναι επίσης πιο hi-tech σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, αφού η σχεδίαση της είναι εμπνευσμένη από τα πιο πρόσφατα μέλη της γκάμας της Peugeot και εξοπλίζεται με δύο οθόνες 10 ιντσών, μια για τον πίνακα οργάνων και μια για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Ο τεχνολογικός εξοπλισμός είναι μεγαλύτερος και περιλαμβάνει από ασύρματο pad φόρτισης έως και λειτουργία (Clean Cabin) που φιλτράρει ρυπογόνα αέρια και σωματίδια εμποδίζοντάς τα να εισέλθουν στο εσωτερικό. Ο χώρος αποσκευών του νέου 308 μπορεί να φιλοξενήσει 412 λίτρα (420 λτ. προσέφερε το προηγούμενο), αλλά εάν τα πίσω καθίσματα «πέσουν», ο χώρος μεγαλώνει στα 1.323 λίτρα.
H καμπίνα στο νέο 308:
H καμπίνα στο προηγούμενο 308:
Kινητήρες: Tώρα και σε Plug-in
Το προηγούμενο 308 προσφερόταν σε βενζίνη και diesel αλλά τώρα, χάρη στην πλατφόρμα EMP2, το νέο Peugeot 308 θα προσφερθεί και σε Plug-in υβριδικές εκδόσεις. Στη βενζίνη, ο τούρμπο κινητήρας 1,2 λίτρων θα προσφέρει 110 ή 130 ίππους και θα συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή προαιρετικά με ένα 8τάχυτο αυτόματο για την πιο ισχυρή έκδοση. Στο diesel, ο τετρακύλινδρος 1,5 λίτρων έχει ισχύ 130 ίππους και 300 Nm ροπής και μπορεί να συνδυαστεί με τα προαναφερόμενα κιβώτια. Τέλος θα υπάρχουν επίσης δύο Plug-in υβριδικά εκδόσεις, με κίνηση στους μπροστά τροχούς, αυτόματο 8τάτυχο κιβώτιο, μπαταρία 12,4 kWh και ηλεκτρικό κινητήρα που παράγει 81 kW και στις δύο περιπτώσεις. Η διαφορά μεταξύ των δύο θα είναι ο βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων που στη μία έκδοση θα προσφέρει 150 ίππους και στην άλλη 180, με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς να φτάνει τα 180 άλογα στην πρώτη και τα 225 στη δεύτερη.
Έρχεται και θέλει την κορυφή!
Θέλει να αντιγράψει την επιτυχία των 208, 2008 και 3008 και να γίνει best-seller στην δημοφιλή κατηγορία των μικρομεσαίων.
Σου αρέσει το νέο 308; Θα μοσχοπουλήσει ή όχι; Εσύ τι λες;