Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το Peugeot Exalt concept θα κάνει ντεμπούτο στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου στις 20 Απριλίου.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Peugeot Exalt concept θα κάνει ντεμπούτο στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου στις 20 Απριλίου.

Peugeot Exalt concept

5.352 Επισκέψεις στο άρθρο (11/4/2014)

Με το πρωτότυπο Exalt η Peugeot μας δείχνει το όραμά της για το saloon του μέλλοντος, αντλώντας έμπνευση από το παρελθόν, την ίδια στιγμή που το εξοπλίζει με υβριδική τεχνολογία και καινοτόμα υλικά.

Σας είχαμε ενημερώσει για τα πρώτα στοιχεία που είχαμε στη διάθεσή μας για το νέο πρωτότυπο της Peugeot και τώρα που η γαλλική εταιρεία δημοσίευσε περισσότερα στοιχεία και φωτογραφίες, επανερχόμαστε στο θέμα.

Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από ένα turbo μοτέρ βενζίνης 1,6 λτ. και ένα ηλεκτρικό σύνολο, συνδυαστικής απόδοσης 340 PS.

Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από ένα turbo μοτέρ βενζίνης 1,6 λτ. και ένα ηλεκτρικό σύνολο, συνδυαστικής απόδοσης 340 PS.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το Exalt concept αντιπροσωπεύει το πώς οραματίζονται στην Peugeot το saloon του μέλλοντος, την ίδια στιγμή που αποτείνει φόρο τιμής στα γαλλικά οχήματα των δεκαετιών του 1920 και 1930. Αυτό το επιτυγχάνει με στοιχεία όπως το γυμνό ατσάλι στο αμάξωμά του και οι «χωνευτές» χειρολαβές. Ορισμένα μέρη του αμαξώματος είναι καλυμμένα από ένα ύφασμα που η Peugeot αποκαλεί «δέρμα καρχαρία», το οποίο βελτιώνει την αεροδυναμική και συμβάλει στον περιορισμό της κατανάλωσης.

Το Peugeot Exalt έχει μήκος 4,7 μ. και ύψος μόλις 1,31 μ., ενώ το βάρος του αγγίζει τα 1.700 κιλά. Παρόλο το χαμηλό ύψος, οι Γάλλοι υπόσχονται ένα ευρύχωρο εσωτερικό. Εκεί, εντυπωσιάζει η εκτεταμένη χρήση ξύλου, σε συνδυασμό με γενναίες δόσεις δέρματος και αλουμινίου, αλλά και οι δύο ψηφιακές οθόνες αφής. Τα bucket καθίσματα έχουν κατασκευαστεί από δέρμα και μαλλί, ενώ στο φινίρισμά τους έχει γίνει χρήση ανθρακονήματος.

Κάτω από το καπό του concept της Peugeot βρίσκεται το 1.600άρι turbo μοτέρ βενζίνης του RCZ R, η απόδοση του οποίου είναι 270 ίπποι ισχύος και 330 Nm ροπής. Στον πίσω άξονα έχει τοποθετηθεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ 50 kW, με τη συνδυαστική ισχύ του υβριδικού συστήματος να ανέρχεται στους 340 ίππους. Η κίνηση μεταδίδεται στους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων.
FORD
LEASING COURIER VS CITAN