Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πιο αποδοτικό V12 μοτέρ ετοιμάζει η Ferrari.

Η ιταλική φίρμα στις 24 Απριλίου 2019, υπέβαλε τα σχέδια της νέας της πατέντας.

Η Ferrari περιγράφει το πλεονέκτημα αυτού του συστήματος, ότι αυξάνει τη ροή αέρα μέσω του θαλάμου καύσης και δημιουργεί ένα θερμότερο μίγμα αέρα-καυσίμου.

Tο μπουζί στο κύριο θάλαμο καύσης λειτουργεί κατά τη διάρκεια της εκκίνησης ή όταν το μοτέρ δουλεύει σε χαμηλές στροφές.

H Ferrari θέλει να διατηρήσει στην γκάμα της όσο το δυνατόν περισσότερο το V12 κινητήρα.

Ένα από τα σχέδια.

Κατά τη διάρκεια της κανονικής οδήγησης μέρος του μείγματος αέρα-καυσίμου εισέρχεται στον προθάλαμο και ενεργοποιεί το μπουζί.

Πιο αποδοτικό V12 μοτέρ ετοιμάζει η Ferrari

1.764 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2019)

Η Ferrari κοιτάζει προς το μέλλον με μία νέα πατέντα σχεδιασμού κινητήρων που πιστεύει ότι θα της επιτρέψει να μειώσει τις εκπομπές ρύπων διατηρώντας παράλληλα την υψηλή απόδοση.


Η ιταλική φίρμα στις 24 Απριλίου 2019, υπέβαλε τα σχέδια της νέας της πατέντας στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των Ηνωμένων Πολιτειών, ωστόσο δημοσιεύτηκαν έξι μήνες μετά, στις 24 Οκτωβρίου.
 
Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας περιγράφει έναν τρόπο ενσωμάτωσης δύο διαφορετικών μεθόδων καύσης στον κινητήρα. Ένας από τους τρόπους περιλαμβάνει την έγχυση μικρής ποσότητας καυσίμου στον αυλό της εισαγωγής αέρα ακριβώς πριν από τη διαδικασία της ανάφλεξης από τον σπινθήρα του μπουζί. Η Ferrari περιγράφει ως πλεονέκτημα αυτού του συστήματος, την αύξηση της ροής του αέρα μέσα στο θάλαμο καύσης και δημιουργεί ένα θερμότερο μίγμα αέρα-καυσίμου. Κατά συνέπεια, το καταλυτικό σύστημα θερμαίνεται πολύ γρήγορα με την εκκίνηση του κινητήρα και οι εκπομπές, ρύπων μπορούν να μειωθούν.
 
Το μοτέρ της Ferrari διαθέτε έναν προθάλαμο, πάνω από το κέντρο του κυλίνδρου και του κύριου θαλάμου καύσης, και οι δύο έχουν το δικό τους μπουζί. Κατά τη διάρκεια της κανονικής οδήγησης μέρος του μείγματος αέρα-καυσίμου εισέρχεται στον προθάλαμο και ενεργοποιεί το μπουζί. «Αυτό μεταφράζεται σε γρήγορη καύση» ,γράφει η Ferrari. Αντιστρόφως, το μπουζί στο κύριο θάλαμο καύσης λειτουργεί κατά τη διάρκεια της εκκίνησης ή όταν το μοτέρ δουλεύει σε χαμηλές στροφές. Σε αυτή τη λειτουργία, ο κινητήρας λειτουργεί με τέτοιο τρόπο ώστε να θερμάνει όσο το δυνατόν γρηγορότερα τον καταλύτη.
 
Τέλος να σημειωθεί πως η νέα αυτή πατέντα πιθανότατα έχει σχεδιαστεί προκειμένου να δώσει τη δυνατότητα στη Ferrari να διατηρήσει στην γκάμα της όσο το δυνατόν περισσότερο τον V12 κινητήρα, ο οποίος μάλιστα απεικονίζεται στα σχέδια.  

Hyundai
NISSAN