Ο νέος αρχισχεδιαστής της Volkswagen τόνισε πως είναι πιο εύκολο να σχεδιάσει κάποιος ένα hypercar σε σχέση με ένα μικρό αμάξι όπως το νέο ID.2all concept.
To ότι είναι πιο δύσκολο να σχεδιάσεις ένα μικρό αυτοκίνητο σαν το καινούριο Volkswagen ID.2all concept σε σχέση με ένα μεγαλύτερο όπως η Bentley Batur δήλωσε ο Andreas Mindt. O Mindt ήταν ο αρχισχεδιαστής της Bentley μέχρι που πρόσφατα μετακινήθηκε στην Volkswagen και ανέλαβε τον σχεδιασμό του νέου ηλεκτρικού concept της μάρκας.
«Το να σχεδιάζεις μεγάλα αυτοκίνητα είναι σαν να βαράς ένα πέναλτι στο ποδόσφαιρο χωρίς να υπάρχει τερματοφύλακας. Είναι εύκολο να το κάνεις. Πολλοί θεωρούν πως οι σχεδιαστές των υπεραυτοκινήτων είναι ιδιοφυείς αλλά η δουλειά τους είναι εύκολη. Το να σχεδιάσεις ένα αυτοκίνητο όπως το ID.2all πρέπει να δουλέψεις σκληρά και οι άνθρωποι δεν το καταλαβαίνουν αυτό. Είναι απλά πιο δύσκολο τα σχεδιάσεις τέτοια αυτοκίνητα. Όταν κοιτάς αυτοκίνητα όπως το Fiat Panda, οι σχεδιαστές τους είναι αυτοί που είναι πραγματικά ιδιοφυείς για μένα, όχι αυτοί που σχεδιάζουν τα υπεραυτοκίνητα. Δεν θέλω να πληγώσω κάποιον αλλά έχω δει πως είναι και από τις δύο πλευρές» δήλωσε ο Andreas Mindt.
Οι δυσκολίες στην σχεδίαση ενός μικρού αυτοκινήτου
Γιατί το λέει αυτό ο Mindt; Η ανάπτυξη ενός μικρού αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερη πρόκληση στις μέρες μας λόγω των πολλών κανονισμών που υπάρχουν στις μέρες μας στο κομμάτι της ασφάλειας και των εκπομπών ρύπων και επειδή απαιτείται το κόστος να κρατηθεί χαμηλά, ώστε το αυτοκίνητο να είναι πιο προσιτό στο ευρύ κοινό. Αντίθετα, για μοντέλα όπως η Bugatti Chiron, δεν υπάρχει ανησυχία για το κόστος του αυτοκινήτου και έτσι οι εταιρείες έχουν απολαμβάνουν μεγαλύτερη ελευθερία στο να το εξοπλίσουν με τα τελευταίας γενιάς συστήματα ασφαλείας.
Στην αγορά το 2025 το ID.2all
Αφού αναφερθήκαμε στο ID.2all αξίζει να υπενθυμίσουμε πως πρόκειται για ένα concept, το οποίο προλογίζει πως θα μοιάζει το ηλεκτρικό hatchback που θα έρθει στην αγορά από την Volkswagen το 2025.