Αισιόδοξος για την πορεία της Subaru στην Ευρώπη το 2021 είναι ο επικεφαλής της μάρκας στη Μ. Βρετανία.
Πιστή στην Ευρώπη η Subaru παρά το δύσκολο 2020
1.748 Επισκέψεις στο άρθρο (25/1/2021)
Το 2020 ήταν μια κακή χρονιά για σχεδόν όλες τις εταιρείες στους περισσότερους κλάδους λόγω της πανδημίας, με τη Subaru να μην αποτελεί εξαίρεση. Ωστόσο η ιαπωνική μάρκα δηλώνει παρούσα και έτοιμη να ξεπεράσει όλες τις δυσκολίες προκειμένου να συνεχίσει με θετικό πρόσημο την πορεία της στην Ευρώπη.
Οι δυσκολίες λένε ότι είναι για τους δυνατούς και όπως φαίνεται στη Subaru ενστερνίζονται τη συγκεκριμένη φράση. Μάλιστα, οι δυσκολίες αυτές, ήταν πολλές για την ιαπωνική φίρμα που είδε τις πωλήσεις της στην Ευρώπη να κλυδωνίζονται ως απόρροια της πανδημίας του κορωνοϊού. Την είδηση αυτή αποκάλυψε σε συνέντευξή του σε βρετανικό Μέσο, ο επικεφαλής της Subaru στη Μεγάλη Βρετανία, John Hurtig.
Το υψηλόβαθμό στέλεχος δε θέλησε να κρυφτεί πίσω από το «δάχτυλο» του, εξήγησε πως ο COVID-19 ήταν ένας παράγοντας για την μειωμένη ζήτηση, ενώ τα Lockdowns επηρέασαν και αυτά την ιαπωνική μάρκα. Παράλληλα σημείωσε πως ένας εξίσου σημαντικός λόγος για τον οποίο οι πωλήσεις της Subaru το 2020 ήταν χαμηλές, έχει να κάνει με την απόφαση της Subaru να προχωρήσει σε προεγγραφές πολλών μοντέλων στο τέλος του 2019, πριν από την αυστηρότερη ρύθμιση των εκπομπών ρύπων από την Ευρωπαϊκή Ένωση τον Ιανουάριο του 2020.
Μάλιστα για παράδειγμα όλων των παραπάνω ο Hurtig σημείωσε ως η Subaru παρέδωσε 951 αυτοκίνητα στο Ηνωμένο Βασίλειο πέρυσι, ποσοστό μειωμένο κατά 68% σε σύγκριση με το 2019. Ωστόσο κάθε πρόβλημα έχει τουλάχιστον μία ή και παραπάνω λύσεις, τις οποίες όπως φαίνεται οι άνθρωποι στη Subaru έχουν ξεκινήσει να τις υλοποιούν προκειμένου να επαναφέρουν σε ανοδική τροχιά τη μάρκα στην Ευρώπη, καθότι σε άλλες αγορές (π.χ. ΗΠΑ) δεν αντιμετωπίζει ανάλογα προβλήματα.
Το πρώτο έχει να κάνει με τις διαδικτυακές πωλήσεις. Η Subaru σε σύγκριση με τις άλλες μάρκες έμεινε πίσω, ωστόσο φαίνεται πως πλέον το εν λόγω ζήτημα έχει επιλυθεί. Παράλληλα οι ευρωπαίοι ιθύνοντες αναμένουν τις τελευταίες εκδόσεις των XV, Forester και Outback που έρχονται στην Ευρώπη και θα «ζεστάνουν» το κοινό. Τέλος δεν αποκλείεται σε συγκεκριμένες χώρες (όπως στη Βρετανία) να υπάρξουν και αλλαγές στη δομή του δικτύου αντιπροσώπων που θα ενισχύσει και αυτό την ιαπωνική μάρκα.
Παρά το γεγονός πως το 2020 δεν ήταν καλό για τη Subaru, ο Hurtig ολοκλήρωσε λέγοντας πως η μάρκα εξακολουθεί να είναι αφοσιωμένη στην Ευρώπη, ενώ δήλωσε συγκρατημένα αισιόδοξος για το 2021.