H μεγάλη πλειοψηφία των εταιρειών κατασκευής αυτοκινήτων προτιμούν αυτή την εποχή το downsizing στους κινητήρες που προσφέρουν στα μοντέλα τους, ωστόσο αυτό δεν είναι κάτι που φαίνεται πως θα κάνει η Pagani, τουλάχιστον όχι σύντομα.
Όντως, η Huayra BC Roadster που αποκαλύφθηκε πρόσφατα αντλεί την ισχύ της από έναν twin-turbo V12 κινητήρα 6,0 λίτρων προέλευσης από την ΑMG, ενώ ο ίδιος ο Horacio Pagani επιβεβαίωσε πως και ο διάδοχος του παραπάνω μοντέλου που θα λανσαριστεί το 2022 θα συνεχίσει να έχει έναν V12 κινητήρα ως μηχανικό σύνολο. Συγκεκριμένα τόνισε: «To επόμενο μοντέλο θα έχει παρόμοια φιλοσοφία. Θα έχει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, τον V12 turbo νέας γενιάς της Mercedes-AMG. Έχουμε στενή συνεργασία με την Mercedes ήδη και ο νέος V12 κινητήρας έχει πάρει homologation μέχρι το 2026».
Την ίδια στιγμή πάντως η Pagani δεν παραγνωρίζει την σημασία που θα έχουν τα ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα και για αυτό ετοιμάζει ένα νέο μοντέλο που δεν θα έχει ICE κινητήρες.
Σε άλλα νέα, ο Pagani βρίσκεται σε σκέψεις για το αν πρέπει να κατασκευαστεί ένα SUV από την μάρκα λέγοντας: «Ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα έπρεπε να κοστολογείται στα 3 εκατ. ευρώ ή παραπάνω. Δεν ξέρουμε αν υπάρχει ζήτηση για ένα τέτοιο προϊόν αλλά δεν μπορούν να γίνουν συμβιβασμοί. Εάν έχει πάνω του το έμβλημα της Pagani τότε πρέπει να έχει πολύ υψηλή ποιότητα. Θα μπορούσαμε να πάρουμε την τεχνολογία της Mercedes και να δανειστούμε την πλατφόρμα τους για τα μεγάλα SUV, ωστόσο αυτό είναι κάτι που απέχει πολλά χρόνια από το να πραγματοποιηθεί».