ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πιστή στους κινητήρες βενζίνης/diesel η Mercedes S-Class

 Σχολιάστε 
48.852 Επισκέψεις στο άρθρο (11/10/2024)
Πιστή στους κινητήρες βενζίνης/diesel η Mercedes S-Class

- Δεν εγκαταλείπει τους κινητήρες βενζίνης-diesel η Mercedes.
- Το 2026 ανανεώνεται η τρέχουσα S-Class.
- Οι κινητήρες καύσης της Mercedes είναι ενημερωμένοι για το Euro 7.
- Σε διαφορετική πλατφόρμα η ηλεκτρική και η βενζινοκίνητη S-Class.

Δεν εγκαταλείπει τους κινητήρες βενζίνης-diesel η Mercedes

Η Mercedes μεταξύ άλλων ετοιμάζει μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της S-Class, ωστόσο αυτό δε σημαίνει πως η γερμανική μάρκα θα αφήσει στο περιθώριο τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Όπως έγινε γνωστό, τα μοτέρ βενζίνης θα συνεχίσουν να εξοπλίζουν το γερμανικό μοντέλο, παραμένοντας στην γκάμα και μετά την έλευση της ανανεωμένης S-Class, η οποία αναμένεται το 2026!

Το 2026 ανανεώνεται η τρέχουσα S-Class

Σε δηλώσεις του ο επικεφαλής της Mercedes, Ola Kallenius γνωστοποίησε πως η γερμανική φίρμα, ετοιμάζει την ηλεκτρική S-Class για να αντικαταστήσει την τρέχουσα EQS, αλλά παράλληλα η S-Class με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα παραμείνει διαθέσιμη. Δεδομένου ότι η τρέχουσα S-Class θα ανανεωθεί το 2026, σημαίνει πως δεν θα αποσυρθεί πριν από το τέλος της δεκαετίας. Κατά συνέπεια, η λογική μας λέει ότι η βενζινοκίνητη (ίσως και πετρελαιοκίνητη) S-Class θα είναι παρούσα και μέσα στη δεκαετία του 2030, ίσως και έως το τέλος αυτής.

Οι κινητήρες καύσης της Mercedes είναι ενημερωμένοι για το Euro 7

Αξίζει να σημειωθεί πως η Mercedes έχει ήδη προετοιμαστεί για το μέλλον διαμορφώνοντας τους κινητήρες εσωτερικής καύσης που έχει στην γκάμα της για να πληρούν τους επερχόμενους κανονισμούς Euro 7. Έτσι, θα μπορέσει με μεγαλύτερη άνεση να συνεχίσει να προσφέρει στα μοντέλα της αυτά τα μοτέρ και σε βάθος χρόνου, ανεξάρτητα από τις συνθήκες που θα ισχύουν στους κανονισμούς ρύπων!   

Σε διαφορετική πλατφόρμα η ηλεκτρική και η βενζινοκίνητη S-Class

Κλείνοντας, να θυμίσουμε πως η ανανεωμένη S-Class θα βασιστεί σε μια πλατφόρμα που έχει αναπτυχθεί για οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, σε αντίθεση με την ηλεκτρική, η οποία θα «χτιστεί» σε μια αποκλειστική αρχιτεκτονική για αμιγώς ηλεκτρικά. Το γεγονός αυτό θα είναι μία δαπανηρή κίνηση για τη μάρκα, όπως σημείωσε ο Kallenius, ωστόσο υπογράμμισε πως η luxury μάρκα δεν είναι διατεθειμένη να κάνει παραχωρήσεις.

Mercedes
FORD TRANSIT EURONCAP