ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μήπως τελικά η Alfa Romeo παίρνει μεγάλο ρίσκο με το να κάνει τη νέα Giulietta πισωκίνητη; Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με την απόφασή της;

Θα πετύχει η πισωκίνητη Giulietta;

22.506 Επισκέψεις στο άρθρο (2/1/2019)

Όταν όλα γίνονται προσθιοκίνητα, πόσο εύστοχη είναι μία νέα Giulietta με την κίνηση πίσω;

H Mercedes έχει από καιρό λανσάρει το πρώτο της κανονικό μικρομεσαίο με κίνηση εμπρός. Η BMW μετά από δύο γενιές πισωκίνητης Σειράς 1 γύρισε στην κίνηση εμπρός. Η παραδοσιακά πισωκίνητη Lexus έχει κίνηση εμπρός στο μικρομεσαίο της. Τότε ποιά είναι η λογική της Alfa Romeo να λανσάρει την επόμενη γενιά της Giulietta με την κίνηση πίσω;

Πρέπει σώνει και καλά το μικρομεσαίο να είναι προσθιοκίνητο; Όχι απαραίτητα. Το μόνο πισωκίνητο μικρομεσαίο, η BMW Σειρά 1, έδειξε πως η κίνηση πίσω είναι ιδιαίτερα επιτυχημένη και προσφέρεται για ιδιαίτερα συγκινητικές οδηγικές εμπειρίες. Οπότε και η Alfa Romeo, στην φάση της αναδόμησής της, ίσως να κάνει καλά που αναζητά αυτή την εμπειρία στο επόμενο μικρομεσαίο της.

Όμως θα είναι μόνη. Η επόμενη γενιά Giulietta θα είναι το μόνο μικρομεσαίο με την κίνηση πίσω στην αγορά, αφού και η BMW θα έχει λανσάρει ήδη την νέα γενιά του άσσου με την κίνηση εμπρός, πάνω στην πολύ πετυχημένη πλατφόρμα του νέου Μini.

Μήπως κάνει λάθος η Alfa Romeo; Ή μήπως αυτή η μοναδικότητά της στην μικρομεσαία κατηγορία θα την κάνει τον απόλυτο κυρίαρχο; Μάλλον όχι. Αυτό που κατάλαβε η BMW είναι πως τα μικρομεσαία μοντέλα απευθύνονται κυρίως σε ένα κοινό το οποίο λίγο ασχολείται με το που είναι η κίνηση.

Με τους αγοραστές των premium μικρομεσαίων να ενδιαφέρονται περισσότερο για τα στοιχεία πολυτέλειας, άνεσης και σχεδίασης που κάνουν τα μοντέλα αυτά διαφορετικά, ο άξονας μετάδοσης απασχολεί ελάχιστα. Αντίθετα, οι αλλαγές που χρειάζονται για να κάνουν ένα μικρομεσαίο πισωκίνητο, αρχίζουν και περιορίζουν όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που κάνουν τα premium μικρομεσαία επιτυχημένα.

Όταν έχεις την κίνηση πίσω, αναγκαστικά το μοτέρ είναι στο διαμήκη άξονα, με αποτέλεσμα να απαιτείται μακρύ καπό, κάτι που συμπιέζει την καμπίνα και την σπρώχνει πίσω. Παρότι αυτές οι αναλογίες είναι σαφώς πιο όμορφες, αναγκάζουν τους σχεδιαστές να δουλέψουν σε λιγότερους εσωτερικούς χώρους.

Που σημαίνει ότι η άνεση περιορίζεται σε κάποιο βαθμό. Βάλε και το τούνελ μετάδοσης που χωρίζει την καμπίνα στα δύο, και αρκετοί αγοραστές της κατηγορίας αρχίζουν τα παράπονα. Τέτοια σχόλια εισακούσθηκαν στην BMW που υπό την πίεση του ανταγωνισμού, θα γυρίσει την Σειρά 1 στην προσθιοκίνητη πλατφόρμα της για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στην πίεση από την A-Class.

Και η Alfa Romeo; Η πισωκίνητη πλατφόρμα είναι έτοιμη από τις Giulia και Stelvio, οπότε το κόστος θα μοιραστεί, ενώ με αυτή την κίνηση η Giulietta θα χαρακτηριστεί σημείο αναφοράς στην εμπειρία του οδηγού, κάτι στο οποίο οι Ιταλοί ποντάρουν ακόμα περισσότερο τα τελευταία χρόνια. Σίγουρα οι σκληροπυρηνικοί της οδήγησης θα βρουν στην Giulietta το καταφύγιο της κατηγορίας.

Εσείς όμως τι λέτε; Βρίσκετε την απόφαση της Alfa Romeo μια όαση στην προσθιοκίνητη επικράτηση; Θα αγοράζατε την πισωκίνητη Giulietta; Μήπως νομίζετε πως είναι λάθος κίνηση και η Alfa θα ζημιωθεί από αυτή; Τι λέτε;

Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA