Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Βλέπετε το τρέχον Toyota C-HR GR Sport.

Βλέπετε το τρέχον Toyota C-HR GR Sport.

Πλατφόρμα για τα ευρωπαϊκά υβριδικά και ηλεκτρικά φέρνει η Toyota

1.993 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2021)

Σε μία νέα πλατφόρμα με την ονομασία E3 θα βασιστεί η Toyota αναφορικά με την ευρωπαϊκή της γκάμα, υποστηρίζοντας σε αυτή τα μελλοντικά compact μοντέλα, ξεκινώντας από το επόμενο C-HR.

Η Ε3 θα βασίζει υβριδικά και ηλεκτρικά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η Toyota ετοιμάζει μια νέα πλατφόρμα, ειδικά για την Ευρώπη που θα φιλοξενεί υβριδικά, Plug-in υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα, ανάλογα με τις συνθήκες της αγοράς και τις προτιμήσεις των πελατών. Η νέα αρχιτεκτονική που θα ονομάζεται Ε3, θα συνδυάζει στοιχεία της παγκόσμιας συμπαγούς πλατφόρμας της Toyota (GA-C) και της πλατφόρμας e-TNGA που αφορά τα ηλεκτρικά μοντέλα του ιαπωνικού κολοσσού.
 

Εισαγωγή τα μοντέλα με βάση την πλατφόρμα e-TNGA

Η Toyota χρειάζεται μια νέα αρχιτεκτονική για την Ευρώπη γιατί έχει αποφασίσει πως δεν θα κατασκευάζει οχήματα με βάση την πλατφόρμα e-TNGA στην περιοχή, αλλά θα τα εισάγει από την Ιαπωνία. Η αρχή θα γίνει με το αμιγώς ηλεκτρικό crossover bZ4X που ήδη έχει παρουσιαστεί. Μάλιστα σε δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Motor Europe, Matt Harrison ανέφερε πως «το ταξίδι προς την ουδετερότητα άνθρακα δεν θα είναι μόνο ηλεκτρικό, θα είναι εκλεκτικό – δηλαδή, θα αγκαλιάσει πολλαπλές τεχνολογίες και καύσιμα που όλα οδηγούν στον ίδιο προορισμό».
 

Θα εγκατασταθεί στα ευρωπαϊκά εργοστάσια της μάρκας

Η Toyota θα εγκαταστήσει την πλατφόρμα E3 στα εργοστάσιά της στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Τουρκία, τα οποία ήδη κατασκευάζουν μοντέλα με βάση την αρχιτεκτονική GA-C. Τα δύο εργοστάσια έχουν συνολική παραγωγική ικανότητα άνω των 450.000 μονάδων ετησίως.
 

Έρχεται από το 2025 και θα βασίσει το νέο C-HR

Σύμφωνα με τον Harrison, η πλατφόρμα E3 θα τεθεί σε παραγωγή το δεύτερο μισό αυτής της δεκαετίας. Θα υποστηρίξει την αυξανόμενη γκάμα συμπαγών μοντέλων της Toyota, η οποία έχει επεκταθεί με το νέο SUV Corolla Cross που μπαίνει ανάμεσα από τα C-HR και RAV4. Μάλιστα η Toyota θα χρησιμοποιήσει επίσης την αρχιτεκτονική E3 για να υποστηρίξει το νέο C-HR.

Ε3 θα ονομάζεται η νέα πλατφόρμα της Toyota για την Ευρώπη.
-Θα βασίζει υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα!
-Το επόμενο C-HR θα είναι το πρώτο που θα την χρησιμοποιήσει.
-Θα συνδυάζει στοιχεία της GA-C και της e-TNGA.
Η Toyota δεν ρίχνει το βάρος μόνο στα ηλεκτρικά παρά την τάση της εποχής. Πιστεύεις πως θα δικαιωθεί για αυτή την κίνηση;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
NISSAN