Το νέο smart #3 θα κάνει το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του στην έκθεση αυτοκινήτου του Μόναχο, λίγους μήνες μετά το παγκόσμιο ντεμπούτο του στη Σαγκάη. Αναμένεται μάλιστα να βγει στην αγορά κάπου στο πρώτο μισό του 2024.
Η σχεδίαση του smart #3 είναι παρόμοια με αυτή του #1, αφού και τα δύο ξεχωρίζουν χάρη στην τραπεζοειδή γρίλια τους χαμηλά και τα σχεδόν ολόιδια φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω που συνδέονται μεταξύ τους και στις δύο περιπτώσεις με μια μπάρα LED. Σε αντίθεση πάντως με το #1 που έχει boxy χαρακτηριστικά, το smart #3 έχει πιο coupe οροφή και σχεδιασμό συνολικά.
Το smart #3 έχει μήκος 4.400 χλστ. πλάτος 1.800 χλστ. ύψος 1.600 χλστ. και μεταξόνιο 2.785 χλστ. Ως εκ τούτου το νέο ηλεκτρικό smart θα έχει διαστάσεις παρόμοιες με το VW ID.4, μπαίνοντας και αυτό στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV. Το νέο smart #3 βασίζεται στην πλατφόρμα Sustainable Experience Architecture (SEA) της Geely, όπως ακριβώς και το #1. Αυτό θα κάνει το νέο #3 το μεγαλύτερο μοντέλο στην ιστορία της smart.
Δεσπόζουν οι δύο οθόνες
Ομοιότητες υπάρχουν και μέσα στην καμπίνα, με το smart #3 να υιοθετεί την ίδια αρχιτεκτονική και να εξοπλίζεται με μια οθόνη αφής 12,8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό για την υποστήριξη του συστήματος infotainment και μια δεύτερη ψηφιακή οθόνη πίσω από το τιμόνι που παίρνει το ρόλο του πίνακα οργάνων.
Ουσιαστικά, η μόνη μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα φαίνεται πως είναι ο σχεδιασμός των αεραγωγών στο κέντρο, αφού στη μια περίπτωση, αυτή του #1, είναι ορθογώνιοι και δύο στον αριθμό, και στην άλλη είναι τρεις και στρογγυλοί.
Με το κινητήριο σύνολο του smart #1 απόδοσης 272 PS
Η smart δεν αποκάλυψε πληροφορίες για το ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο του #3, οι πληροφορίες πάντως αναφέρουν πως θα πάρει δάνειο το σύνολο του #1 το οποίο έχει ως πηγή ισχύος έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 272 ίππων και 343 Nm ροπής που αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία NCM (νικέλιο, κοβάλτιο, μαγγάνιο) 66 κιλοβατώρων.
Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, ενώ η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 180 χιλιόμετρα την ώρα. Πιθανή είναι και η άφιξη μιας BRABUS έκδοσης, η οποία θα λάβει δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ και συνδυαστική ισχύ 428 ίππων.