Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Toyota bZ4X | 2κίνητο με 204 PS

16.066 Επισκέψεις στο άρθρο (12/7/2024)
Δοκιμή: Toyota bZ4X | 2κίνητο με 204 PS
3 Φωτογραφίες »

- Με την κορυφαία εγγύηση μπαταρίας για να κάνεις 25 φορές το γύρο της Γης
- Με 35.990 ευρώ είναι 2 χιλιάρικα φθηνότερο από το υβριδικό Toyota RAV4
- Με έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα μπροστά που βγάζει 204 άλογα
- Καίει 10% λιγότερο και βγάζει περίπου 40 χλμ παραπάνω από το τετρακίνητο με μια φόρτιση

Με την κορυφαία εγγύηση μπαταρίας για να κάνεις 25 φορές το γύρο της Γης

Η μπαταρία του προσθιοκίνητου Toyota bZ4X παραμένει ίδια με του 4Χ4 που δοκιμάσαμε πριν λίγο καιρό. Μιλάμε για υγρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου της Panasonic με χωρητικότητα 71,4 kWh (64,0 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα με το μεγάλο buffer-διαφορά να βοηθά στη μακροζωία της μπαταρίας που υπόσχεται 8.000 κύκλους φόρτισης). Το πιο σημαντικό είναι πως Toyota, με σχετικό ετήσιο έλεγχο EV Health Check, προσφέρει έως 11 χρόνια ή 1.000.000 χλμ. εγγύηση ή άλλιώς κάνεις 25 φορές το γύρο της Γης χωρίς το άγχος για το τι θα γίνει με τη μπαταρία μετά τα 6-7 χρόνια.

Με 35.990 ευρώ είναι 2 χιλιάρικα φθηνότερο από το υβριδικό Toyota RAV4

 Mε 35.990 ευρώ ( με την κρατική επιδότηση) το δικίνητο bZ4X προσφέρεται σε μια άκρως ανταγωνιστική τιμή για τα δεδομένα των ηλεκτρικών αυτού του μεγέθους (δείτε εδώ αναλυτικά τις τιμές και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων). Μάλιστα, το δικίνητο bZ4X είναι 2 χιλιάρικα από το δικίνητο full υβριδικό RAV4, στο ίδιο επίπεδο εξοπλισμού, Active.


Μόνο η απουσία του σήματος AWD φανερώνει την απουσία τετρακίνησης. Το Toyota bZ4X προσφέρεται σε ανταγωνιστική (για τα δεδομένα των ηλεκτρικών μεσαίων SUV) τιμή. Τα 11 χρόνια ή το 1.000.000 χλμ. εγγύηση για την μπαταρία είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
3 Φωτογραφίες »

Μόνο η απουσία του σήματος AWD φανερώνει την απουσία τετρακίνησης. Το Toyota bZ4X προσφέρεται σε ανταγωνιστική (για τα δεδομένα των ηλεκτρικών μεσαίων SUV) τιμή. Τα 11 χρόνια ή το 1.000.000 χλμ. εγγύηση για την μπαταρία είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Με έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα μπροστά που βγάζει 204 άλογα

Το δικίνητο Toyota bZ4X διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα μπροστά και όχι έναν μπροστά και έναν πίσω από 109 ίππους έκαστος, όπως το 4Χ4. Στην πράξη και κυρίως λόγω της διαφοράς απόδοσης σε σχέση με την έκδοση 4Χ4 (-12 ίπποι και -71 Nm ροπής), το δικίνητο bZ4X επιταχύνει με κατάτι λιγότερη ένταση (0-100 σε 7,9 αντί 6,7 δλ. 60-100 σε 4,2 αντί 3,6 δλ. και 80-120 σε 5,9 αντί 4,7 δλ.), χωρίς όμως να χάνει όμως τίποτα σε αθόρυβη λειτουργία, αμεσότητα απόκρισης και γραμμική απόδοση.

Καίει 10% λιγότερο και βγάζει περίπου 40 χλμ. παραπάνω από το τετρακίνητο με μια φόρτιση

Το δικίνητο bZ4Xείναι πιο οικονομικό σε κατανάλωση από το 4Χ4 (14,7 KWh/100 χλμ. αντί 16,5), οπότε δεν είναι έκπληξη η αύξηση της πραγματικής μέσης αυτονομίας από τα 400 στα περίπου 440 χλμ.. Εντός πόλης, τα 500 χλμ. είναι εφικτά, ενώ στον αυτοκινητόδρομο, όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα θα κάνει μέχρι 330 χλμ.. (300 χλμ. το 4Χ4)

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τη δοκιμή του δικίνητου ηλεκτρικού Toyota bZ4X των 204 ίππων.

Σελίδα 2Εξοπλισμός, εσωτερικό, τιμή
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Ελάχιστες απώλειες σε επιδόσεις, κέρδη σε αυτονομία
Σελίδα 4Στο δρόμο: Υποστρέφει πιο νωρίς, διατηρεί την υψηλή ποιότητα κύλισης
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
CORAL GAS NIKHTHS OIKONOMIAS