Πάνω στην ανάπτυξη της νέας M5 εργάζεται η BMW, όπως αποκαλύπτουν πηγές κοντά στο στρατόπεδο της βαυαρικής φίρμας αλλά και οι εμφανίσεις του αυτοκινήτου στην διάσημη πίστα του Nurburgring, πάντα ντυμένο με βαρύ καμουφλάζ έτσι ώστε να μην αντιληφθεί κανείς το νέο κουστούμι που θα φοράει, όταν κάνει το επίσημο ντεμπούτο του.
Αν και δεν γνωρίζουμε πράγματι πολλά πράγματα για τον σχεδιασμό που θα έχει η νέα γενιά, ο ανεξάρτητος οίκος X-Tomi Design παρουσίασε την δική του πρόταση για το πως θα μπορούσε να μοιάζει η νέα M5. Το ψηφιακό σχέδιο αντλεί πολλά στοιχεία από τις νέες Χ5 Μ και Χ6 Μ, λαμβάνει το νευρώδες καπό της M4, λεπτά και τετραγωνισμένα φωτιστικά σώματα, μεγάλη μαύρη γρίλια και φυσικά έναν επιθετικό και σπορτίφ μπροστινό προφυλακτήρα με μεγάλους αεραγωγούς που προειδοποιούν ακόμη και τον πιο αδαή πως δεν πρόκειται για μια απλή Σειρά 5. Οι πιο σχετικοί θα προσέξουν επίσης τους ενισχυμένους θόλους και τους μεγαλύτερους τροχούς, οι οποίοι κρύβουν φυσικά μεγαλύτερα φρένα που υπόσχονται ασφαλή φρεναρίσματα σε κάθε συνθήκη.
Plug-in υβριδική και με περισσότερη ισχύ
Μυστήριο παραμένει το κινητήριο σύνολο που θα τροφοδοτεί την έβδομης γενιάς BMW M5. Οι φήμες λένε ότι η BMW θα της δώσει το Plug-in υβριδικό σύνολο της XM που αποτελείται από έναν 4,4 λίτρων κινητήρα βενζίνης, ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μια μπαταρία 25,7 kWh συνδυαστικής ισχύος 653 ίππων, ενώ δεν λείπουν οι αναφορές πως θα δανειστεί το σύνολο της ισχυρότερης Red Label, το οποίο προσφέρει ισχύ 745 ίππων και 997 Nm ροπής. Θυμίζουμε πως η τωρινή M5 κινείται χάρη σε έναν 4,4 λίτρων twin-turbo κινητήρα που αποδίδει 625 άλογα και 750 Nm ροπής στην έκδοση Competition (600 άλογα στην απλή έκδοση).