H Mercedes συμπληρώνει την γκάμα της ανανεωμένης GLA με μια Plug-in υβριδική που απευθύνεται κυρίως σε εταιρικούς χρήστες αλλά και σε όσους θέλουν να κάνουν ακόμη και 70 χλμ. μέσα στην πόλη χωρίς να καίνε σταγόνα βενζίνης και παράλληλα να μην έχουν το «άγχος της αυτονομίας», έχοντας πάντα «καβάτζα» το θερμικό μοτέρ.
Στην έκδοση αυτή με όνομα 250 e, το Plug-in υβριδικό σύνολο της GLA αποτελείται από τον 1,33 λτ. turbo βενζινοκινητήρα κινητήρα, του οποίου η απόδοση φτάνει πλέον τους 163 (+3 PS) με 270 Nm ροπής (από 230), μια νέα μπαταρία με ίδια ονομαστική χωρητικότητα (15,6 kWh) αλλά με υψηλότερη ενεργειακή απόδοση (ωφέλιμη χωρητικότητα 11,5 kWh από 10,6) και έναν ηλεκτρικό κινητήρα με ισχύ 109 άλογα. Όπως είδαμε στην πράξη, στην δοκιμή μας, η ηλεκτρική αυτονομία του αυτοκινήτου φτάνει τα 70 χλμ. ενώ η μέση κατανάλωση βενζίνης στα 100 χλμ. φτάνει 5,5 λτ. Τέλος, τα δορυφορικά μας όργανα μέτρησης έδειξαν 0-100 σε 8,2 δλ. και για το προσπέρασμα με 60-100 και 80-120, 4,0 και 5,3 δλ.
Στο κομμάτι της φόρτισης, οι μπαταρίες φορτίζουν σε 1 ώρα και 45 λεπτά από ένα wallbox των 7,4 kW., όμως και σε απλή πρίζα δεν χρειάζονται πάνω από 5μιση ώρες για να φορτιστούν πλήρως. Με ταχυφορτιστή 22 kW δε, η φόρτιση του 80% γίνεται σε μόλις 25 λεπτά.
Το κόστος της Mercedes GLA 250 e είναι 56.500 ευρώ.