Mercedes Slk (Βενζίνη) 1796 κυβικά του 2005 |
Χρηστος (14/9/2021, 00:05) καμία ζημιά. 300.000 χιλ |
Mercedes E estate 1800 κυβικά του 2005 |
Alexandridis Sotiris (5/1/2020, 22:16) Ε κομπρέσορας αυτόματο αγορασμένο από Γερμανία το καλοκαίρι του 2009 . Το έφερα με 150.000 χλμ τώρα εχει 260.000 ,το καλοκαίρι άλλαξα την μικρή μπαταρία τόσα χρόνια ειχε την μανισια 180 ευρώ κόστος, πριν 6 χρόνια από δικό μου λάθος χειρισμό //φορτωμένο μ3 300 κιλά μπαγάζια και παρκαρισμένο σε ψηλότερο σημειο ο μπροστινος από τον πισω αξονα // εκαψα τον συμπιεστή της αερανάρτησης κάπου 400 ευρω το κοστος . Εξαιρετικά συνεργεια ο Κουρτίδης στην Πτολεμαϊδα και ο Καφαντάρης στο Ηράκλειο . Όταν θέλεις να κινησε με ασφαλεια στον δρόμο θα πληρώνεις και τα σέρβις ανάλογα με το αυτοκίνητο σου . |
Mercedes Gla-class 1500 κυβικά του 2016 |
Χρηστος βαιοπουλος (2/1/2020, 11:30) Οκ |
Mercedes B-class 1600 κυβικά του 2014 |
Ιωάννης Μπαρδάνης (25/11/2019, 20:07) Αξιόπιστο, υποδειγματικό. |
Mercedes E-class 2200 κυβικά του 2005 |
Νίκος (14/11/2019, 23:08) Ελαττωματική μονάδα φρένων. Αν δεν την αλλάξεις έγκαιρα από όταν σου βγάλει ένδειξη υπάρχει περίπτωση να μην λειτουργήσουν καθόλου τα φρένα!!! Κατά τα άλλα αξιόπιστο. Σε βάθος χρόνου κάπου στις 600.000km με diesel κινητήρα άλλαξα μηχανή. Το σασμάν αν αλλάζεις τακτικά λάδια καιαν πλένεις τη χύτρα και τον εγκέφαλο αντέχει έως ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα. |
Mercedes A-class 1400 κυβικά του 2000 |
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ (7/11/2019, 07:56) ΚΆΘΕ ΜΉΝΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΌΝΟ ΤΟ ΣΑΣΜΆΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ ΌΛΟ ΤΟ ΥΠΌΛΟΙΠΟ ΑΥΤΌ ΚΙΝΗΤΌ ΕΙΧΕ |
Mercedes A-class 1500 κυβικά του 2014 |
Αχιλλέας Παπαχαρίτου (7/11/2019, 09:26) Έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα και σε πόλη μεσα, σταματά ξεκινά, δεν έχει πάθει κάτι ενώ το πήρα μεταχειρισμένο, είναι το diesel με τα 109hp. Έχει πάνω από 180.000 χιλιομετρα |
Mercedes C-class 1790 κυβικά του 2004 |
Γεώργιος Λιολιτσας (7/11/2019, 06:13) Το αυτοκίνητό απλά δε γερνάει.καιει ελάχιστα καύσιμα,δεν καίει γραμμάριο λάδι (αλλαγή κάθε 22000 χλμ). Στα 15 χρόνια κατοχής και μετά από 259.000 χλμ παρουσίασε τα εξής 1.αλλαγη της μηχανικής τρομπας βενζίνης( έχει δύο τρομπες μηχανική και ηλεκτρική) 2. Έσπασε ένα εξάρτημα στο αριστερό ηλεκτρικό παράθυρο οδηγού) Το αμάξι θα μείνει στην οικογένεια και το 2021 θα αγοράσω τη νέα C Class. |
Mercedes C-class 2000 κυβικά του 2003 |
Μιμης (7/11/2019, 09:52) Κ |
Mercedes Cl 1600 κυβικά του 2004 |
Christos loutradis (6/11/2019, 12:06) Αξιόπιστο. Σταθερό. Με τα προβλήματα του χρόνου μόνο αποτυπωμένα. Στα αρνητικά το ακριβό σέρβις και τα ακριβά ανταλλακτικά. |
Mercedes C-class 1600 κυβικά του 2009 |
Δημητρης (13/7/2019, 02:53) Υπερεκτιμημένη μάρκα .Κορυφαιο brand name ,αστέρι στην μάσκα ,αλλά αντικειμενικά σαν αυτοκίνητο δεν βρίσκω μεγάλες διαφοράς από τα φθηνότερα της κατηγορίας . |
Mercedes C-class 1600 κυβικά του 2015 |
Χρήστος (22/3/2019, 23:57) Πολύ καλή έρευνα. Με βρίσκει σύμφωνο στο μεγαλύτερο μέρος της. |
Mercedes C-class 1793 κυβικά του 2002 |
Nikos Kalamakiotis (14/3/2019, 16:51) Σχεδόν άριστο.Από 2011 και μετά σέρβις εκτός αντιπροσωπείας και σώθηκα.Για ανταλλακτικά κι από το internet. |
Mercedes Cla-class 1500 κυβικά του 2014 |
Allears (26/1/2019, 10:04) Ειμαι κατενθουσιασμένος . Η πρώτη μου Mercedes. 46000 Χμ . Ντίζελ Τούρμπο . Ακριβο σερβις. Κανένα πρόβλημα . Η αντιπροσωπεία εξαιρετική, καλοί μηχανικοί, άψογη συμπεριφορά . Το καλο πληρώνεται . Μια φορά τους χρειάστηκα γιατί χτύπησα σε ενα κάθετο πεζοδρόμιο απο κατω μπροστά. Εκτίμησαν τη ζημιά , παραγγειλαν ανταλλακτικά μου έδωσαν μια Α class όσο επισκεύαζαν το αυτοκίνητο και τελικά ήταν και φτηνότερη η επισκευή στο τέλος . Με ειδοποίησαν ακριβως για τη διάρκεια της επισκευής . Δε νομιζω ποτε να αλλάξω αντιπροσωπεία . Είτε για αγορά είτε για επισκευή - σερβις. Το ΚΤΕΟ τετραετίας την έβγαλε σε άψογη κατάσταση, τα σκορ της ήταν πολύ κατω του ορίου . Το ετήσιο σερβις το ακολουθώ πιστα εννοείται μονο με ανταλλακτικά Daimler. Ελπίζω να μείνει έτσι Για πολλα χρόνια . |
Mercedes Ml 30 κυβικά του 2008 |
Charis Koursaros (31/12/2018, 20:23) Πραγματικα πανεμορφο και εξαιρετικης αισθησης οδηγημα! Πολυ κακο σερβις στην αντιπροσωπεια ομως. Πανακριβα εξαρτηματα και χωρις γνωσεις για αλλους μηχανικους να αντεπεξελθουν. Πανακριβα αυτοκινητα με ελαχιστη αντιστοιχια στην ποιοτητα με τη παροδο του χρονου! |
Mercedes Glk 2150 κυβικά του 2014 |
Θεοδωρος (11/12/2018, 18:59) 100,000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!!!!!! ΑΨΟΓΟ!!!! |
Mercedes C-class 1800 κυβικά του 2004 |
Ελευθεριος (10/11/2018, 13:29) Αγόρασα το C230 Σεπτέμβριο του 2004. Ως σήμερα εκτός των προγραμματισμένων service και κάποιων αναλώσιμων ( μπαταρία στα 11 χρόνια αμορτισέρ τα δικά του Sachs στα 14 χρόνια sport ανάρτηση)κανένα πρόβλημα. Η επίσημη αντιπροσωπεία έχει τσιμπημένες τιμές αλλά υπάρχουν πολύ αξιόπιστα συνεργεία με γνήσια ανταλλακτικά και πιο προσιτές τιμές.Γενικα πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο. |
Mercedes B-class 1600 κυβικά του 2013 |
Πανος (25/10/2018, 15:03) Ειχα και το προηγουμενο μοντελο (κυκλοφορια 2006) . Εως τωρα (συνολο 12 ετη) κανενα απο τα δυο δεν μου εβγαλε καποιο προβλημα. Ασφαλη και ανετα. Το μονο μειον ειναι η πολιτικη της εταιρειας για ετησιο service ή 30.000 χλμ. Εγω που εχω ενα μεσο ορο 8.000 - 9.000 χλμ ανα ετος αναγκαζομαι να ακολουθω το ετησιο. |
Mercedes A-class 1600 κυβικά του 2014 |
ΙΟΥΛΙΑ ΚΟΥΣΤΑ (18/10/2018, 08:32) Έχω την Α200 βενζίνης. Στα τεσσερα χρονια που κλεινει σε λιγο, δεν έχει εμφανίσει κανένα πρόβλημα. Το μόνο ήταν η αλλαγή της πλακετας στα φωτα της οπισθεν που είχε τσιμπημενη τιμή. Τα σέρβις γυρω στα 250 ευρω και με καλη εξυπηρετηση. |
Mercedes E-class 1800 κυβικά του 2007 |
ΕΥΘΥΜΙΟΣ (17/10/2018, 21:15) MERCEDES E200 W211 1800cc AVANTGARDE.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2013 ΜΕ 120000 χλμ.ΣΤΑ 180000 χλμ ΕΒΓΑΛΕ ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ (280 ΕΥΡΩ),ΣΤΑ 220000 ΕΚΑΨΕ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗ ΔΕΞΙΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ (80 ΕΥΡΩ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ),ΣΤΑ 230000 χλμ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑ ΒΓΑΖΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ SRS (ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ,ΤΙΜΟΝΙΑ,ABS,ESP) ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ 270000 χλμ ΕΣΠΑΣΕ ΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΜΕ ΟΤΙ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ (1900 ΕΥΡΩ ΦΙΛΙΚΑ) ΨΙΛΟΤΡΙΞΙΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ-ΨΑΛΙΔΙΑ,ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ,ΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΦΤΑΕΙ. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ............. |
Mercedes A-class 1796 κυβικά του 2014 |
Νίκος Βατάλης (16/10/2018, 13:33) Είναι το τρίτο αυτοκίνητο σε σειρά αγορασμένο από mercedes αντιπροσωπεία καινούργιο. Κανένα απολύτως πρόβλημα. Βάζεις μπροστά και σβήνεις μόνο όταν τελειώσει το καύσιμό σου , χωρίς προβληματισμούς. Υπερεκτιμημένα αλλά αξιόπιστα. |
Mercedes Clk 200 1800 κυβικά του 2007 |
Spiros (16/10/2018, 03:20) Το έχω βελτιώσει μηχανικά όσο παίρνει. Έχει το μ271 μοτερ κ ανεβάζει 1.2 bar πίεση με 6μπαρο ρυθμιστή πίεσης καυσίμου και επίσης το έχω κάνει κ μετατροπή σε υγραέριο. Το συντηρώ σχολαστικά αλλά κυριολεκτικά του πίνω το αίμα καθώς το έχω για κόντρες και για γρήγορα ταξίδια. Μέχρι στιγμής μου έχει χαλάσει η τροχαλία του ac όπου ίσως είναι αποτέλεσμα της αυξημένης περιστροφής που της επιβάλλω λόγω αλλαγής τροχαλίας στροφαλου και κομπρεσορα. Το θεωρώ αρκετά αξιόπιστο μοτέρ και γενικότερα σαν όχημα καθώς δεν έχω αντιμετωπίσει άλλο θέμα |
Mercedes A-class 1500 κυβικά του 2010 |
Σταύρος Τσαλίδης (4/2/2018, 19:45) Άψογο αυτοκίνητο |
Mercedes C coupe 1600 κυβικά του 2016 |
ΒΑΣΙΛΗΣ (21/11/2017, 13:35) Η παραλαβη εγινε απο την αντιπροσωπεια της Mercedes στην Πάτρα. Πρωτη φορα οδηγαω αυτοματο και κυριολεκτικα δεν με ενημερωσαν για τιποτα. Σταματησα στο πρωτο βενζιναδικο και δεν ηξερα πως να το ξεκινησω, ευτυχως ενας εργαζομενος απο εκει με βοηθησε και μου ψιλο εξηγησε. Μετα απο μηνα ο γιος μου εκατσε και ασχοληθηκε με τα ηλεκτρονικα συστηματα του αμαξιου(αυτοματο παρκαρισμα, αυτοματο φρεναρισμα κτλ) και μου τα εδειξε. Το αμαξι ειναι 1600cc με 156hp και με 1,5 τονο βαρους. Οι εργοστασιακες του επιδοσεις ειναι λιγο μακρια σε σχεση με αυτα που λενε στην επιταχυνση και στην καταναλωση καυσιμου. Παρολαυτα ειναι ανετο και στιβαρο στον δρομο. Μου εβγαλε ενδειξη για τον αερα στα ελαστικα (οτι χανει αερα ...και τα 4 ελαστικα!!!) και το πηγα σε βουλκανιζατερ οπου εκει μου ειπαν πως τα ελαστικα ηταν οκ. Αλλο ενα προβλημα που μου εβγαλε ηταν στα πισω τακακια. Εκει το πηγα στην αντιπροσωπεια και μου τα αλλαξαν...απορω αμαξι με 15.000 km ενος χρονου και επρεπε να αλλαξω πισω τακακια? Τελος θα ηθενα να πω πως η αντιπροσωπεια στην ελλλαδα της Mercedes δεν μου αφησε την εικονα πως γνωριζει καλα τα νεα της μοντελα που εχουν αρκετα ηλεκτρονικα συστηματα και αυτο με αφηνει καπως...η γενικη εικονα ειναι πως ειναι ενα αμαξι με πολλες ανεσεις και νιωθεις ασφαλεια μεσα σε αυτο |
Mercedes C-class 1800 κυβικά του 2008 |
Ιωάννης Μητσόπουλος (2/11/2017, 07:58) Απολαυστικά άνετο |
Mercedes A-class 1500 κυβικά του 2007 |
ANASTASIA (1/11/2017, 16:00) ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥ !! |
Mercedes C-class 1800 κυβικά του 2003 |
HLIAS (31/10/2017, 17:52) Είναι στην κατοχή μου από το 2009 φέτος ξεκίνησαν τα προβλήματα αυτόματος ρεγουλατόρος ιμάντας δυναμό |
Mercedes A-class 1796 κυβικά του 2013 |
ΑΝΤΩΝΑΚΟΣ (30/10/2017, 15:07) ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ SERVICE ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΩΣ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ |
Mercedes B-class 1600 κυβικά του 2015 |
GIANNIS (30/10/2017, 19:19) ΑΓΟΡΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 15. ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ |
Mercedes Cl 1800 κυβικά του 2005 |
ΓΙΩΤΑ (26/10/2017, 16:48) ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΕΤΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ |
Mercedes E-class 1997 κυβικά του 2001 |
Δημήτρης (15/10/2017, 00:28) Πόλθ αξιοπιστο δεν εχει χρειαστει κατι περισσοτερο απο τα service. Εχει διαχρονικη εμφανιση , ωστοσο απο θεματα ασφαλειας εχει μεινει πισω και εχει υψηλη καταναλωση |
Mercedes Cla-class 1500 κυβικά του 2014 |
Eyzman (29/9/2017, 01:15) Diesel turbo. Αγορασμενο Δεκεμβριο 2014. Συνεργειο: αψογη συμπεριφορα, 2 χρονια δωρεαν σερβις. Το αυτοκινητο δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα. Φοβαμαι τα βρωμικα πετρελαια, αλλα μεχρι στιγμης η ροπη του και η οικονομια του ειναι σταθερα ικανοποιητικοτατες..Δεν το εχω κυκλοφορησει πολυ. μολις 30000 χλμ. Ταξιδια εχω παει. Μολις το παρελαβα πηγα Θεσσαλονικη. Καταναλωση με νομιμη ταχυτητα : 4.6!!! Καταπληκτικη αεροδυναμικη, μεγαλο πορτ μπαγκαζ , ικανοποιητικο αυτοματο κιβωτιο, με ξεκουραζει αφανταστα. Η οδηγηση ειναι τεμπελικη και νωχελικη. Καταπληκτικο το eco-stop. Το αγαπω. Εχω αλλαξει λαστιχα στα 26000 γιατι εφαγα τα μπροστινα και δεν τα διασταυρωσα με τα πισω. Εννοειται οτι πηρα τα ιδια μετα απο μελετη γιατι ειναι η καλυτερη επιλογη, μετα απο ψηφους χρηστων. |
Mercedes Glk 1800 κυβικά του 2003 |
Κωνσταντίνος Καλοβυρνάς (29/9/2017, 18:55) απεριγραπτα καλό και απροβλημάτιστο αυτοκίνητο |
Mercedes B 180 cdi 2000 κυβικά του 2011 |
γιαννακοπουλος δημητρης (26/9/2017, 22:18) χαλι. 2 φορες αυτοματο σαζμαν αλλαγη, συνεχεια η βαλβιδα egr , εγκεφαλοι χαλαγαν, κοπηκε η καδενα στα 500.000χλμ και αλλαγη κορμου. χαλαγε η πλακετα στο τιμονι, αρα οχι esp airbabag, ξεχναγε τα κλειδια μου! 2 φορες η αντλια καυσιμου στο ρεζερβουαρ αλλαγη, χαλαγε αλλη πλακετα και δεν ειχα δεξια φωτα, δεν εφταιγε ο λαμπτηρας, η μιζα? τι να πω ? κατεβαζεις μηχανη για επισκευη. ανεμιστηρας καμπινας? αλλγη. εππαγγελματικο βεβαια αλλα στα 700 000 το πεταξα κυριολεκτικα στα σκουπιδια. αν χαλαγε πεμπτη επειδη δεν δουλευουν στην γερμανια παρασκευη επερναν την παραγγελια δευτερα και ειχα οτι ηθελα παρασκευη. ebay ποιο γρηγορα ηταν. |
Mercedes A-class 1500 κυβικά του 2008 |
ΧΡΗΣΤΟΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΙΔΗΣ (8/2/2017, 18:27) ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ! |
Mercedes 2005 1500 κυβικά του 2005 |
Νίτσα (19/1/2017, 23:31) Αγοράστηκε το 2005 στην έκδοση Avantgarde με ηλιοροφή. Τα προβλήματα άρχισαν πολύ νωρίς. Μέχρι τώρα 3 ηλεκτρικές κλειδαριές έχουν χαλάσει . Η πρώτη εντός της εγγύησης και αλλάχτηκε δωρεάν. Η δεύτερη μόλις είχε λήξει η εγγύηση , και την άλλαξαν χρεώνοντας μόνο τα εργατικά , αλλά μετά από έντονη διαμαρτυρία μου γιατί η ίδια αντιπροσωπεία ήξερε το πρόβλημα, αλλά ποιούσε τη ... πάπια. Η τρίτη φτιάχτηκε σε ιδιώτη γιατι η αντιπροσωπεία ζητούσε 300+ €. Η ηλιοροφή χάλασε και αυτή νωρίς. Κόστος περίπου 400€. Η υδρορροή βούλωσε και έμπαινε το νερό μέσα. Το δοχείο νερού για το παρμπρίζ έχει τρυπίσει - ευτυχώς ψηλά - ανεξήγητα. Του έβαλα silicone. Τα χρώμια στο εσωτερικό έχουν φθαρεί. Τα λάστιχα περιμετρικά του παρμπρίζ και περιμετρικά της ηλιοροφής έχουν φθαρεί υπερβολικά , αν και το αμάξι είναι σε garage. Και η ηλιοροφή έχει θαμπώσει λες και το αμάξι κυκλοφορεί στη Σαχάρα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι απαράδεκτο. Ξερό και σκληρό. Το ανέφερα από το πρώτο service και ισχυρίστηκαν οτι ήταν καινούριο και θα έστρωνε. Παραμένει το ίδιο απαράδεκτο. Περιττό να αναφέρω οτι κάνει μόνο περίπου 6000 χλμ τον χρόνο. Τα μπαλάκια στα ακρόμπαρα αλλάχτηκαν και αυτά νωρίς. Γενικά οι βλάβες και οι ζημιές που έχει παρουσιάσει - δεν τις θυμάμαι όλες - για τη χρήση που γίνεται, ειναι ανεπίτρεπτες . Η χρήση είναι πολύ προσεκτική και πολύ ήπια. Δεν έχει ζοριστεί ποτέ. Όλα τα service έχουν γίνει σε επίσημη αντιπροσωπεία . Ανταλλακτικά και εργασία εξωφρενικά υψηλά. Εμείς οι καταναλωτές πρέπει να στείλουμε το μήνυμα στη Mercedes και στην εδώ αντιπροσωπεία να βελτιώσουν την ποιότητα και την αξιοπιστία και να ρίξουν τις τιμές ,γιατι υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές με καλύτερα προϊόντα και πολύ φτηνότερα. Το " αστέρι" δεν δίνει πια prestige. Το μόνο που κάνει με τέτοια προϊόντα είναι να δημιουργεί προβλήματα και να αδειάζει τις τσέπες των καταναλωτών. Κύριοι τα " παιδιά " μεγαλώσανε και το κυριότερο ξύπνησαν..... Δεν άξιζε 25.000€ που έδωσα το 2005. Το χειρότερο value for money. Το μόνο καλό που έχει είναι οτι έχει αρκετά καλό κράτημα ένεκα πιο σκληρής ανάρτησης ( Avantgarde έκδοση ) Συμβουλή : Μην αγοράζετε αυτοκίνητο με ηλιοροφή. Θα το μετανιώσετε . Ζούμε σε χώρα με ήλιο και σκόνη . Δηλ. ο,τι χειρότερο για την ηλιοροφή . Στερνή μου γνώση .... |
Mercedes A-class 1500 κυβικά του 2006 |
ΒΟΓΙΑΤΖΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (9/1/2017, 20:51) ΧΑΛΙΑ ΜΑΥΡΑ!ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΝΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΣΥΝ ΚΟΡΔΕΛΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΥΝ ΚΛΕΙΔΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΟΧΗΣ ΑΙΣΧΟΣ |
Mercedes A class 180 1600 κυβικά του 2014 |
Νικος (1/12/2016, 13:48) το αμαξι σε δυο χρονια εχει γράψει 40.000 χλμ. Κανένα απολύτος προβλημα,καταναλωση σε πολυ λογικα πλαισια.πολυ καλη ποιοτητα κατασκευής ,ανετο ταξιδι και τον χειμωνα στα βουνα με θερμοκρασιες αρκετα μείον και χιονι κανενα προβλημα |
Mercedes C 1800 κυβικά του 2007 |
ΜΙΧΑΛΗΣ (29/11/2016, 20:40) ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ. |
Mercedes B 1700 κυβικά του 2010 |
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΟΡΦΑΝΟΣ (25/11/2016, 21:04) ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ |
Mercedes C 1800 κυβικά του 2007 |
ΣΤΑΣΙΝΟΣ (25/11/2016, 11:31) ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ |
Mercedes A 1498 κυβικά του 2007 |
ΔΑΝΙΗΛ ΣΤΟΥΠΑΣ (18/11/2016, 09:13) Αξιόπιστο αυτοκίνητο με εξαιρετική ποιότητα κατασκευής. |
Mercedes C 1800 κυβικά του 2004 |
kostantinos (16/11/2016, 11:49) ΑΡΙΣΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ |
Mercedes B 1700 κυβικά του 2010 |
ΚΥΡΙΑΚΟΓΓΟΝΑΣ ΠΑΝ. (15/11/2016, 13:48) ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Ι.ΜΕΙΩΝΕΚΤΙΜΑ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ(ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ) |
Mercedes A 1400 κυβικά του 2003 |
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ (10/11/2016, 19:49) Στα service οι εργατοώρες που χρεώνει η MERCEDES δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα...ούτε το κόστος της εργατοώρας σχετίζεται με αυτό που προσφέρει... |
Mercedes B 1698 κυβικά του 2006 |
ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ (9/11/2016, 11:57) ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΑΚΡΟΜΠΑΡΑ ΕΜΠΡΟΣ ΔΕΞΙΑ. ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΙΞΙΜΟ, ΚΑΜΜΙΑ ΒΛΑΒΗ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ |
Mercedes E 2149 κυβικά του 2009 |
Παναγιώτης Ανδρεαδάκης (9/11/2016, 23:35) Πολλά και ακριβά προβλήματα!!! Απο τον πρώτο μήνα λειτουργίας! |
Mercedes C 1800 κυβικά του 2005 |
Παναγιώτης Γιαννόπουλος (7/11/2016, 10:12) Τα εσωτερικά χερούλια στις πόρτες είναι πλαστικά και σπάζουν εύκολα. Έχω αλλάξει δύο φορές δύο χερούλια. Έστειλα στο εργοστάσιο στη Γερμανία το παράπονό μου με φωτογραφία για να μου στείλουν βελτιωμένο χερούλι, αλλά, αντί αυτού έστειλαν το μήνυμά μου στην αντιπροσωπία στην Αθήνα, η οποία μου τηλεφώνησε και είπα το πρόβλημά μου και μου έδωσαν ένα τηλέφωνο, το οποίο δεν απάντησε ποτέ... Έτσι, τελείωσε άκομψα εκεί το θέμα! Πάντως, δεν έχει γενικώς σημαντικά προβλήματα το αυτοκίνητο και είναι αρκετά οικονομικό σε καύσιμα. |
Mercedes C 200 1800 κυβικά του 2012 |
ΑΤΣΑΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (7/11/2016, 20:40) Έχω το C 200 βενζίνη 1800 κυβικά μοντέλο του 2012.Το αγόρασα καινούριο. Αναξιόπιστο, με αρκετές βλάβες που δεν περιμένεις από ένα αυτοκίνητο του κόστους του. Η αντιπροσωπεία δείχνει να γνωρίζει ότι θα γίνουν και το αντιμετωπίζει με τον χειρότερο τρόπο. Από την πρώτη εβδομάδα αγοράς άρχισαν τα προβλήματα μια δεν έπαιρνε μπροστά την άλλη μπερδευόταν ο εγκέφαλος, την άλλη δήθεν η μπαταρία δεν φόρτιζε κανονικά ,άλλαζαν τάχα το πρόγραμμα του εγκεφάλου,το πρόγραμμα της αντλίας βενζίνης και όλο τέτοιες χαζοδικαιολογίες για ένα αυτοκίνητο που θέλει να λέγετε πολυτελείας .Δεν θα ξαναέπαιρνα Mercedes με τίποτα. |
Mercedes Cls 3500 κυβικά του 2006 |
ΑΤΣΑΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (7/11/2016, 07:25) ΓΙΑ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ |
Mercedes C 1590 κυβικά του 2009 |
Παναγιώτης Παλάτος (6/11/2016, 20:54) Σε γενικές γραμμές θα έλεγα οτι είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο μου.Στα 7 χρόνια που το έχω το μόνο πρόβλημα που μου εχει βγάλει είναι μπροστινό αμορτισέρ στα 5 χρόνια και ενα βραχυκυκλωμένο πισω στοπ.Επίσης εχω αλλάξει ολες τις λάμπες σχεδον πραγμα φυσιολογικό.Το σερβις αρκετά οικονομίκο εώς τώρα,αν λαβω υπόψιν μου οτι πριν είχα ενα HRV της Honda το οποιο κυριολεκτικα το ειχα πληρώσει χρυσό.Αν επρεπε να πω κατι αρνητικό ειναι η υψηλή τιμή αγοράς |
Mercedes B 1800 κυβικά του 2012 |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ (3/11/2016, 22:05) ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ Η 30000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΝΑΤΟ ΚΑΝΩ ΠΟΥ ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΤΟ ΠΟΛΥ 10000 ΧΙΛ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΘΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΣ ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ . |
Mercedes C180 1800 κυβικά του 1993 |
Δημητρης (3/11/2016, 12:16) 180.000χλμ.Αριστη κατασταση μεσα εξω.Κατι μικροπραγματα λογω ετων.Πχ τελικη αρθρωση εξατμισης 20 ευρω.Τελικα τα παλια τα εβγαζαν αθανατα.Το μονο θεμα ειναι οτι για τα σημερινα δεδομενα ειναι λιγο αργο λογω στιβαρης κατασκευης και εχει βαρυ βολαν.Αν θελεις γκαζι παρε RX8.Εγω παντως δεν το αλλαζω το αυτοκινητο.Καθε χλμ ειναι απολαυστικο!Λες και καβαλας συννεφο.Αψογη αποσβεση κραδασμων με αμορτισερ της μαμας ακομη!Οδηγω αλλα αυτοκινητα 2007 2009 μοντελα και τα νιωθω σαν κονσερβοκουτια.Αυτα ειχα να πω για το C180 μου.Ελπιζω να ημουν διαφωτιστικος. |
Mercedes Clk 200 1796 κυβικά του 2005 |
ΑΣΤΕΡΙΟΣ (3/11/2016, 11:38) ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ. ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ - ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΗ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. |
Mercedes C 1600 κυβικά του 2009 |
Βασίλης Παπαδημητρόπουλος (6/2/2016, 12:43) Πραγματικά ΠΟΛΥ ακριβά όλα τα ανταλλακτικά!!!!! |
Mercedes B 180 1699 κυβικά του 2011 |
vasilis (12/12/2015, 10:34) ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΟΛΑ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ. |
Mercedes Slk 1800 κυβικά του 2005 |
dimitris (7/12/2015, 11:41) 100.000 κμ απιστευτα αξιοπιστο αυτοκινητο ποτε και τιποτα απο βλαβες. Οταν λεμε ποτε κ τιποτα το εννοω δεν κρυβω το παραμικρο ποτε δεν εχει αλλαχθει ουτε μια λαμπα. Κ τα τελευταια χρονια εννοειτε δεν παει για service στην επισημη αντιπροσωπεια (ακριβη). Το εσωτερικο αψεγαδιαστο η οροφη λειτουργει τελεια. Μου εχει προκαλεσει μεγαλη εντυπωση η αξιοπιστια του. |
Mercedes C 1800 κυβικά του 2008 |
Κωνσταντινος (6/12/2015, 14:03) Απολυτα ικανοποιημενος, μονο τα service του κι αυτα σχετικα οικονομικα!!!! Κανενα προβλημα!!! |
Mercedes C coupe 2000 κυβικά του 2001 |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ (6/12/2015, 21:22) 110000 χλμ. ειναι ακομα καινουριο οπως βγηκε απο το εργοστασιο. |
Mercedes C180 1800 κυβικά του 1999 |
κωστας (6/12/2015, 11:48) Δεν σπάει δεν χαλάει!ζητάει λίγα και σχετικά φθηνά!!διαρροές μηδέν!ίσα BMW 3γενιες μόνο Κούβα δεν χρειάστηκε!!τριγμούς καθόλου ,καύση λαδιού καθόλου τουλάχιστον στο μάτι στο συνολικά απροβληματιστο!!έχει και ένα μείον είναι σχετικά αργό λόγο βαρύ βολαν |
Mercedes E 1800 κυβικά του 2004 |
Δημήτριος Παπαγεωργίου (6/12/2015, 19:51) Service,σύμφωνα με τις ενδείξεις στον πίνακα ελέγχου του αυτοκινήτου. Χρεώσεις υψηλές ( ανταλλακτικών) Μοναδικό πρόβλημα : Ακινητοποίηση, στο παρελθόν, λόγω βλάβης αντλίας βενζίνης.( χλμ,σήμερα:120000) Γενικά : Ευχαριστημένοι . |
Mercedes C 2000 κυβικά του 2000 |
george (3/12/2015, 11:50) ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΩ MERCDES ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΕΙΧΑ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ |
Mercedes Gla 2200 κυβικά του 2015 |
Λάμπρος Μπιλάλης (3/12/2015, 20:39) Τέλεια εξυπηρέτηση σε ότι μικρό προέκυψε στον 1 σχεδόν χρόνο. Πολύ φιλικοί και πρόθυμοι υπάλληλοι. |
Mercedes B 1796 κυβικά του 2012 |
Νικος (26/11/2015, 12:13) Κανενα Προβλημα ακομα ,ειναι B 200cdi με 136 . Μον 2012 με 28500 χιλ συνεργειο Ισμαηλος τιμες ετσι και ετσι |
Mercedes E 1800 κυβικά του 2005 |
μανωλης (26/11/2015, 20:57) Ως κατοχος Ε200 W211 τωρα κ πριν C200 W203 που εχουν ιδιο κινητηρα...η Ε καποιες ενδειξεις αδιαφορες στο καντραν λογω πιο φορτωμενη με ηλεκτρονικα που ανιχνευουν τα παντα!!!κατα τα αλλα εντελως απροβληματιστα απο βλαβες!!! |
Mercedes Glk 2000 κυβικά του 2001 |
TSAKIRIS (26/11/2015, 15:36) ΓΙΑ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΛΑΒΗ |
Mercedes C 1600 κυβικά του 2012 |
panagiotis (23/11/2015, 09:38) Αψογο |
Mercedes C 1786 κυβικά του 2008 |
Βλάχος Ευάγγελος (23/11/2015, 10:46) Καμμία βλάβη. Κάηκε μόνο μία λάμπα από τα πίσω στοπ. Όλα τα σέρβις στην αντιπροσωπεία ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ στην Θεσσαλονίκη. Αλλαγές στα αναλώσιμα μόνον (τακάκια, φίλτρα, κλπ.). Είμαι πολύ ικανοποιημένος. |
Mercedes Clk200 1800 κυβικά του 2009 |
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ (16/11/2015, 14:40) ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ |
Mercedes C 1756 κυβικά του 2008 |
Δημοσθένης (10/11/2015, 21:31) Στα 7 έτη εμφάνισε ξαφνικά πρόβλημα με την κλειδαριά του (δεν αναγνώριζε κανένα κλειδί) και με "άφησε" στο δρόμο, το κόστος 500Ε, 15 ημέρες χωρίς αυτοκίνητο στην Ελλάδα της κρίσης μέχρι να έρθει το ανταλλακτικό από Γερμανία (Απρίλιο προ Capital Control) |
Mercedes Sportscoupe 1800 κυβικά του 2005 |
Andrew (9/11/2015, 11:34) Απόλυτα ικανοποιημένος. |
Mercedes C 1600 κυβικά του 2009 |
Σταύρος Ζαγκανάς (5/11/2015, 20:45) Μέχρι τώρα έχω κάνει λίγα χλμ (30.000) σε σχέση με τα 6 χρόνια κατοχής του.Κανένα πρόβλημα με το αμάξι. Τα ετήσια service αξίζουν 140,00 ευρώ περίπου, το οποίο θεωρώ φυσιολογικό. Ευγενικοί και εξυπηρετικοί στο επίσημο service. |
Mercedes Clk200 2000 κυβικά του 2001 |
Σπυρος (7/6/2015, 17:48) Το κάθε servis που πληρώνουμε σταεξουσιοδωτημένα συνεργεία είναι πανάκριβα γιαυτό κ η αντιπροσωπεία σου δίνει εγγύηση για δύο χρόνια,να πληρώνεις πολλά χρήματα στον έλεγχο της εγγύησης,και μετά την λήξη είσαι τελειωμένος,το αυτοκινητό μου έβγαλε δυο σοβαρές βλάβες στα πέντε χρόνια απο την αγορά του,και απο μικροβλάβες πολλές στα ηλεκτρονικά της. |
Mercedes Clc 1800 κυβικά του 2008 |
ιωαννης μητροπουλος (30/5/2015, 10:05) Το αυτοκινητο δεν εχει παρουσιασει καμια βλαβη απολυτως στα 90000 km που εχω κανει.εχει σερβις καθε 25000km και το κοστος τους (στην επισημη αντιπροσωπεια) ειναι χαμηλοτερο απο αλλες γερμανικες εταιρειες π.χ vw,audi αλλα και γενικοτερα. |
Mercedes A 1700 κυβικά του 2005 |
NIKOLAOS ZYGOURIS (22/5/2015, 11:04) ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ, ΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΟΥ, ΚΑΚΙΣΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ. MERCEDES ΟΥΤΕ ΔΩΡΟ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΛΕΟΝ. |
Mercedes Clk 163hp 1800 κυβικά του 2003 |
dimitris (12/5/2015, 00:23) για σας ειχα celika 1993 και ειπα να παρω κατι καλυτερο το πηρα μεταχειρισμενο απο χερι με 90000χ η εκδοση ειχε 14000ε εξτρα,αρχιζω απο τα ψιλα,ηθελε reset σχεδον συνεχεια τα καθησματα το τιμονι ηλιοροφη και τα big xenon,τα νικελ απο τους αγωγους και σε κατι κουμπια ξεφλουδηζαν στα 7 χρονια,παμε στα χοντρα μολις το πηρα σκασμενα πισω αμορτισερ,στις100000 εσπασε το κομπρεσερ a/c αλλαγη δισκοφρενα γιατι εκαναν χειλη και εκοβε το αισθιτηρα απο τα τακακια,εκαιγε λαδια αναλογα με τον τροπο οδηγησης αλλωστε το ελεγε και το προσπεκτος 130000 τεντωσε η καδενα και καρφωσε τις βαλβιδες 140000 ο αυτοματος απο τον δυναμο140000 ξανα το κομρεσερ a/c γιατι δεν καθαριστηκε το κυκλωμα.μετα ευθυγραμμιση γιατι φαγωνε τα λαστιχα μονοπατα..τα συν πολυ καλο και ανετο στον δρομο και απροβληματιστο,πολυ οικονομικο για τα γκαζια του και τα κιλα του.ευτιχος το εδωσα και ησυχασα.τωρα που το φιλοσοφισα τα γερμανικα αμαξια ειναι σαν εχεις γυναικα τραγουδιστρια η μανεκεν και τα γιαπωνεζικα γυναικα για σπιτι |
Mercedes C coupe 1800 κυβικά του 2007 |
ΓΚΑΤΣΟΣ (8/5/2015, 15:46) ΟΛΟ ΤΡΙΞΙΜΑΤΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. |
Mercedes A200 amg (w176) 1600 κυβικά του 2014 |
nauxa (3/5/2015, 17:02) Πολύ καλό αυτοκίνητο, μεγάλη η αλλαγή από το προηγούμενο Α Class. Ιδιαίτερα η AMG έκδοση είναι απίστευτα όμορφη και σπορ, μέσα και έξω ενώ στο δρόμο υπόδειγμα. Ο κινητήρας βενζίνης των 1.6 λίτρων αποδίδει πολύ, ενώ η ροπή έρχεται από το ρελαντί, αφού το " από τις 1250 στροφες" που δηλώνεται ισχύει απόλυτα (ίσως το χαμηλότερο σημείο ροπής στην αγορά). Ο συνδυασμός δε με το ημιαυτοματο κιβώτιο δίνει άλλο αέρα στο αυτοκίνητο. Σίγουρα δεν είναι φθηνή επιλογή, αλλά αξίζει κάθε χλμ που διανύεις μετά την αγορά. |
Mercedes C coupe 1800 κυβικά του 2003 |
βουλγαρις αργυρης (19/4/2015, 09:12) agorasa to amaksi metaxirismeno me 117000 xlm.kontevo tora ta 5 xronia stin katoximou tora grafi 168000 xlm. me aftomato kivotio ke doulevi apsoga, to mono provlima pou mou exi vgali itan antikatastasi tou piso aristerou grilou sto ilektriko parathiro pou den katevene giati espase to esoteriko plastiko granazi, episis epidi to aftokinito mporis na anigoklinis ta parathira apo to klidi poles fores kolai parolo pou exo alaksi mpataries sto klidi, mixanika pantos ine aristo , |
Mercedes A 1500 κυβικά του 2009 |
Terry (17/4/2015, 10:12) Το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει βλάβες. Το μόνο αρνητικό ειναι το υψηλό κόστος συντήρησης. Θα ξανά έπερνα Mercedes. |
Mercedes Vito 2000 κυβικά του 2009 |
Θανασης Πηχας (8/4/2015, 10:15) Ποτε πρόβλημα, μονο σερβις |
Mercedes A 1500 κυβικά του 2008 |
themis (5/4/2015, 19:45) αλαγη τρομπας βενζινης 5 φορες, αλαγη ντεποζιτο καυσιμου, και μπεκακια |
Mercedes B 1600 κυβικά του 2012 |
Μιχάλης Δαρζεντας (5/4/2015, 08:21) Πολύ ικανοποιημένος. Χωρίς κανένα πρόβλημα. |
Mercedes C 1600 κυβικά του 2010 |
ασλανακης Αλέξανδρος (4/4/2015, 18:24) μετα απο 2.5 χρονία και μολίς έλειξε η εγγύηση, στα 50000 χ. μου έβγαλε πρόβλημα η κρεμαριερα και στο συνεργειο μου ηπαν οτι το κοστος θα ηταν περιπου 2000 ευρώ. στο εσωτερικό αρχισαν φθωρες στα πλαστικά και το ύφασμα στις πόρτες εβγενε απο τα ασημένια αξεσουάρ . μετα απο αυτά απογοητευμένος το πούλησαν το δεκεμβριο του 2014 |
Mercedes C 1994 κυβικά του 2000 |
MALIOGKAS GEORGIOS (3/4/2015, 19:44) ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ |
Mercedes C coupe 1800 κυβικά του 2003 |
Γιάννης (3/4/2015, 21:53) Έχει 135000 χλμ. σε 12 χρόνια και κάθε χρόνο μου βγάζει τουλάχιστον ένα πρόβλημα. Αντικατάσταση όλου του συστήματος ηλιοροφής που μετά από τέσσερα χρόνια ξαναχάλασε! και δεν την χρησιμοποιώ πια, κιβώτιο ταχυτήτων, τσιπ ψεκασμού, σινεμπλοκ, σωληνάκια κομπρέσσορα και ψυγείου, τροχαλία δυναμό, ξεφλούδισαν τα χρώματα από τα κουμπιά εξαερισμού και έλιωσε!!! το πορτάκι για τα κλειδιά στο υποβραχιόνιο όπως και το τιμόνι έχει φθαρεί, άλλαξα λεβιέ ταχυτήτων και το δερματάκι γύρω του που έλιωσαν, το καντράν όταν έχει πάνω από 23 βαθμούς Κελσίου από την μέση και πάνω δεν δείχνει τίποτε, τα μπροστινά πλαστικά φανάρια έχουν θολώσει, η ζώνη συνοδηγού δεν μαζεύεται, τα αμορτισέρ στην πόρτα του πορτ μπαγκάζ έχουν χαλάσει και άλλα προβλήματα που έχω προσπαθήσει να τα αποβάλλω από την μνήμη μου για να μην συγχίζομαι. Οφείλω βέβαια να τονίσω το πολύ καλό κράτημα και την άριστη ποιότητα κύλισης. Ωστόσο η κακή ποιότητα κατασκευής δεν δικαιολογεί την υψηλή τιμή αγοράς του. |
Mercedes E200 compresor 1800 κυβικά του 2004 |
Σαιτης Δημητριος (3/4/2015, 19:33) Το αγόρασα μεταχειρισμένο από αντιπροσωπεία MERSEDES στο Offenbach της Γερμανίας με 14500 χιλιόμετρα μέσω της αντιπροσωπείας MERCEDES Μεγαγιαννης. Τώρα έχει 137000, σέρβις κάθε 20000 χιλ εκτός από αυτά άλλαξα τρόμπα βενζίνης στα 85000 χιλ ήταν γεμάτη κοκκινόχωμα κόστος 280 ευρο και στα 126000 χιλ τακάκια πίσω bosch 48 ευρο αγορά. Αυτή την στιγμή ένα τέτοιο αυτοκίνητο πουλιέται από 12000 έως 15000 ευρο. Θα έλεγα σε όποιον ενδιαφέρεται για ένα μεσαίο καινούργιο να κοιτάξει και προς τα εκεί. |
Mercedes 200 w123 1988 κυβικά του 1977 |
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΓΑΖΕΑΣ (30/3/2015, 07:38) ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ 39 ΕΤΩΝ (ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 1976). ΕΧΕΙ ΣΥΝΤΗΡΗΘΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΓΝΗΣΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ. ΦΟΡΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (Μ115 ΜΕ ΚΑΡΜΠΙΡΑΤΕΡ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΟΒΑΡΗ ΖΗΜΙΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ. |
Mercedes A 1500 κυβικά του 2007 |
gerasimos (27/3/2015, 16:31) Αξιοπιστο οικογενειακο αυτοκινητο.Στιβαρο, εξαιρετικη ποιοτητα κατασκευης. Πολυ καλό after sales.ποιοτικο service απο τον ισμαηλο. |
Mercedes A 1500 κυβικά του 2012 |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΙΖΟΣ (26/3/2015, 22:04) ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ 40.000 ΧΛΜ. |
Mercedes Slk 1798 κυβικά του 2009 |
Thanos (26/3/2015, 20:19) Πολύ καλή ποιότητα, φυσιολογικές ζημιές, άριστη αντιμετώπιση από την αντιπροσωπεία |
Mercedes Slk 1796 κυβικά του 2005 |
Στεργιος Βρανακης (26/3/2015, 13:47) 10 χρονια, 310,000 km. Το αυτοκινητο ηταν και ειναι αψογο σε ολα!!! |
Mercedes W204 amg 1800 κυβικά του 2007 |
Νικος (22/3/2015, 12:42) 160000 χιλ. ΦΘΟΡΑ ΣΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΩΝ 2000 € ΖΗΜΙΑ |
Mercedes Clk200 1800 κυβικά του 2004 |
Δημήτρης (21/3/2015, 12:19) ... |
Mercedes Cls 3500 κυβικά του 2009 |
Ιωάννης Μπάλλας (21/3/2015, 09:35) To συνεργείο που πηγαίνω την CLS είναι άψογο. Ο ιδιοκτήτης και τεχνικός δούλευε στον Μόζα (MERCEDES) και τώρα άνοιξε δικό του. Ο τύπος είναι έμπειρος, καταρτισμένος, υπομονετικός και ευγενικός. |
Mercedes C 1800 κυβικά του 2004 |
Γιάννης (17/3/2015, 08:48) άψογο σε όλα τα σημεία, εκτός των χώρων για τους πίσω επιβάτες... |
Mercedes C 1800 κυβικά του 2007 |
ΝΙΚΟΣ ΝΤΑΪΟΣ (16/3/2015, 21:06) Γεια σας ! Το αυτοκίνητο αγοράστηκε "μεταχειρισμένο" το 2009 με 10 χ.χ.λ.μ από αντιπροσωπεία της Γερμανίας, έκδοση w 204, Αβανγκάρτ, αυτόματο, με 13.000 € επιπλέον έξτρα από την έκδοση αυτή, όπως ανάρτηση Sachs σταδίου σκληρότητας 01, 205 P.S., πιο φαρδιές ζάντες πίσω (8,5 ιντσών), bi-xenon κ.λ.π. Σήμερα έχει 42.500 χ.λ.μ. και δεν παρουσίασε κανένα απολύτως πρόβλημα, παρά το "βαρύ πόδι" μου ...Τα χ.λ.μ. είναι λίγα διότι τα μοιράζω σε τρία διαφορετικά αυτοκίνητα. Το συγκεκριμένο χρησιμοποιώ για ταξίδια συνήθως και το σέρβις γίνεται εκτός αντιπροσωπίας, σε ειδικευμένο συνεργείο. Υπέροχα τα εργοστασιακά bi-xenon, το ηχοσύστημα και τα φρένα του. Θα ήταν καλύτερο με 7άρι σασμάν. Λογική η κατανάλωση για την ιπποδύναμη και το βάρος του (περίπου 9-10 λίτρα/100 χ.λ.μ.). Ακόμη έχει την εργοστασιακή μπαταρία ! Καλύτερο σε κατασκευή, ηλεκτρικά και ποιότητα κινητήρα από το Ε 200/211 automatic - μοντ. 2006 που είχα προηγουμένως, αν και πιο στενάχωρο σε χώρο επιβατών, ειδικά πίσω. Για τα άλλα οχήματα της οικογένειας : Yaris 2008 - καρότσι λαϊκής στο δρόμο, με τάσεις ανεξαρτησίας του πίσω άξονα παρά τα έξτρα αμορτισέρ, ζάντες και λάστιχα, θορυβώδης καμπίνα, γελοίο σασμάν και κατανάλωση όπως η Mercedes μόλις πιεστεί στην εθνική. Στα υπέρ του πως δεν έχει παρουσιάσει μηχανικά προβλήματα πέραν μιας αλλαγής της μπαταρίας του και με καλύτερες τις λάμπες των αδύναμων φώτων του. Το Kia Ceed μοντ. 2007 αγοράστηκε μεταχειρισμένο από καλό νοικοκύρη με 65.000 χ.χ.λ.μ., συντηρείται στην αντιπροσωπία, φέρει σύστημα αερίου Lovato (οικονομικότατο και χωρίς κανένα πρόβλημα στη λειτουργία του) και ενώ είναι της αυτής χρηματικής αξίας με το Yaris, έχει σαφώς καλύτερη κατασκευή, μηχανή, ανάρτηση, φρένα και κιβώτιο, ενώ εξ όλων αυτών μπορεί να αποτελέσει και το μοναδικό αμάξι μιας οικογένειας. Τα ανωτέρω ως επιστέγασμα τριάντα χρόνων ιδιοκτησίας περίπου 18 αυτοκινήτων συνολικά, από διάφορες μάρκες, κυβισμούς και ιπποδυνάμεις |
Mercedes A class 170 w169 1700 κυβικά του 2005 |
Chris (15/3/2015, 17:55) Πολύ ικανοποιημένος. Πολύ περισσότερα από όσα θα περίμενες για το μικρό της Mercedes, δεν του λείπει τίποτα από τα μεγαλύτερα μοντέλα. Η ποιότητα κατασκευής φαίνεται ακόμα και μετά από 10 χρόνια και 90000 χλμ. Δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα, βέβαια δεν έχω παραλείψει service. Πολύ ευχαριστημένος και από το σερβις ειδικά από τότε που σταμάτησα να κάνω το κάνω στην αντιπροσωπεία. Τα λεφτά του φαίνονται όταν πραγματικά υπάρχει ανάγκη αφού μετά από δυνατό τρακάρισμα (6500 ζημιά), εγώ βγήκα χωρίς γρατζουνιά, και το αυτοκίνητο πήρε αμέσως μπροστά, ενώ το άλλο διαλύθηκε. Ασφάλεια και ποιότητα είναι αυτό που πληρώνεις τελικά. |
Mercedes C 200 kompressor w204 1800 κυβικά του 2007 |
Πανος (15/3/2015, 11:17) Έχουμε 100.000 χλμ στο κοντέρ. Η μόνη βλάβη ήταν εντός εγγύησης , χάλασε ο διακόπτης για το kickdown του αυτόματου σαζμάν, και δεν κατέβαζε ταχύτητες με το πόδι. Κόστος ανταλλακτικού 20 ευρω. Είναι C200 kompressor W204, ανεβασμένο στα 205 άλογα με τροχαλία, δυναμομετρημένο . Λάδια αλλάζω κάθε χρόνο και μου καίει το πολύ ένα λίτρο μετά τις 12000 χλμ. Τα σέρβις είναι πολύ οικονομικά σε συνεργείο εκτός δικτύου, περίπου τα ίδια λεφτά με τα αντίστοιχα σέρβις ενος VW Polo 1.2 tsi που έχουμε επίσης στην οικογένεια. Δεν έχω αλλάξει ακόμη τη μπαταρία της μάνας του! |
Mercedes A 1500 κυβικά του 2006 |
ΝΑΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (14/3/2015, 17:05) ΕΧΩ ΞΟΔΕΨΕΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΙΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΗΜΗ ΤΗΣ. 1)ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ (ΟΠΟΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ) ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ 550 Ε ΕΚΤΟΣ 250 Ε. 2)ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ 3 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΩ ΑΠΟ ΜΠΟΥΖΟΚΑΛΟΔΙΑ, ΜΠΟΥΖΙ,ΒΑΛΒΙΔΕΣ. ΚΟΣΤΟΣ 380-430 Ε (ΤΕΛΙΚΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΟΣ ΒΕΝΖΙΝΗ) 3) ΔΕΝ ΠΕΤΑΓΑΝ ΝΕΡΟ ΤΑ ΠΙΤΣΙΛΙΤΙΡΙΑ (ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΒΟΥΛΟΜΕΝΑ )ΣΤΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΟΣΤΟΣ 250Ε ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΣΕ 5 ΛΕΠΤΑ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ 2 ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΡΥΠΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.4)ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΒΟΥΛΩΣΕΙ Η ΘΗΚΗ ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΤΑ ΕΦΕΡΝΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ ΚΟΣΤΟΣ ΦΙΛΤΡΟΥ 55 Ε ΚΑΙ 25 Ε ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ ΒΡΗΚΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ 18 Ε ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ 5) ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΙΣ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ 2.500 Ε 6)ΑΚΡΟΜΠΑΡΑ ΔΞ ΑΡ ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΔΞ ΑΡ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗ ΟΛΑ ΠΑΚΕΤΟ 680-700 Ε ΣΤΑ 150.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΚΟΜΑ 7)ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ SERVICE ΚΑΘΕ 20.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 350-440 Ε. ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΕΠΙ 2 ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΖΗΜΙΑ ΕΒΓΑΖΕ ΤΟ ΕΝΑ ΕΒΓΑΖΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ. ΘΕΛΑΜΕ MERCEDES?? ΠΛΗΡΩΣΕ |
Mercedes E 2000 κυβικά του 1997 |
ellinas (14/3/2015, 12:02) Αν και μοντέλο του 1997 (E 200 w210) το αυτοκίνητο που έχει τώρα 250.000 κμ δεν έχει παρουσιάσει καμια σοβαρή βλάβη. Λειτουργεί όπως όταν ήταν καινούργιο. Αντικατάσταση μιας ηλεκτρονικής που ρυθμίζει την ταχύτητα του βεντιλατέρ στα 215.000κμ (70 ευρώ μετ/νο) καθώς και συμπλήρωμα του διαφορικού με βαλβολίνη ανά 30.000κμ (δεν χάνει ώστε να στάζει απλά είναι ελαφρώς βρεγμένο). Θα σας πω ότι τα μαμά αμορτισέρ είναι στο 70%. |
Mercedes Slk 1800 κυβικά του 2005 |
aeron (14/3/2015, 10:35) Eιναι 10 χρονων το ειχα παρει μεταχειρισμενο πριν απο 4 χρονια εχει 95000κμ και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Ολα δουλευουν τελεια κ ποτε δεν εχει αναψει ουτε ενα λαμπακι! σκορδα μην το ματαματιασω. Μονο καποια τριξιματα απο την οροφη. |
Mercedes A του 2002 |
GIORGOS (13/3/2015, 20:04) A class 160, 2 φορές φτιάξαμε το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Την πρώτη στα 55.000Km . Μακριά από αυτομάτα κιβώτια, ειδικά Γερμανικά. Το αλλάξαμε με Citroen C3 το 2012 |
Mercedes E 2300 κυβικά του 1973 |
ΣΩΤΗΡΗΣ (13/3/2015, 13:55) Καλησπέρα σας. Έχω από τον παατέρα μου το οικογενειακό μας αυτοκίνητο μια mercedes w115 2,3 του 1973.... λόγω κρίσης μετετράπη σε ιστορικό όχημα. Στη σαραντάχρονη συμβίωση έμαθα όσο κανελις άλλος που πονάει η μερσεντές αλλά και να το λύνω-δένω και να το φτιάχνω μόνος μου. Ολες οι μερσεντές εκείνης της εποχής αλλά και πιο μετά μέχρι και τις αρχές της δεκατίας του 90 είχαν το πρόβλημα των φρένων που δεν ήταν αποτελεσματικά. όχι λόγω τεχνικού προβλήματος (θυμίζω ότι έχει αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός και δίσκους αρκετά μεγάλους πίσω τη στιγμή που η bmw αρχιζε να βάζει δίσκους πίσω μετά το 1998 προς το 2000!!! στη σειρά 3 για παράδειγμα), αλλά λόγω αυξημένου βάρους που φτάνει τους 2 τόνους! Ακόμη έβγαζε θέμα με το ψυγείο καθότι δικύψελο δεν τα εβγαζε πέρα με τη ζέστη της Ελλάδας ειδικά το καλοκαίρι με κλιματισμό άναβε και κρυβόταν ο δείκτης θερμοκρασίας... Το πρόβλημα λύθηκε όταν μπήκε ψυγείο τετρακύψελο όπου η θερμοκρασία δεν πάει πάνω από τους 80 σε καμμία περίπτωση. Άλλο θέμα εκείνης της εποχής είναι ότι το σαζμάν είναι τεσάρων σχέσεων και μετά τα 110 νιώθεις ότι θέλει μια πέμπτη να ξεκουραστεί ο κινητήρας και να μην βουήζει τόσο πολύ. Μετά από τόσο χρόνια αλλ΄΄αχθηκαν σχεδόν όπως είναι φυσικό όλα τα εξαρτήματα τουλάχιστον μια φορά με το συμπέρασμα να είναι πως ο κινητήρας του εργοστασίου έκανε 1.000.000 χλμ απροβλημάτιστα, η τρόμπα νερού κ βενζίνης άντεξαν για 350.000 χλμ, σαζμάν μετά από 600.000 χλμ ήθελε αλλαγή μόνο του συγχρονιζέ και εξάτμιση αλλαγή στα πρώτα 23 χρόνια λειτουργίας! Να μην πω για τις δισκόπλακες που αλλάχθηκαν το 1993 τελευταία φορά όπως και τα ακρόμπαρα... Με λίγα λόγια τέρας αξιοπιστίας αλλά για όσο το προσέχεις στην ώρα του. όταν ο πατέρας μου δεν άλλαζε μπουζί λάδια και πλατίνες πήγαινε σαν σαπιοκάραβο με κατανάλωη 15 λίτρα στα 100... στα χέρια μου από την φροντίδα και την αλλαγή ημισυνθετικού λαδιού κάθε 5000 χλμ σο ξεκίνημα στα φανάρια πολλοί γρήγοροι αν το ανοίξω με ψάχνουν! Αυτά για τη γερμανική αξιοπιστία και τα ίδια και καλύτερα ισχύουν και για ενα toyota corolla ΕΕ90 του 1990 το οποίο μετά από 250.000 χλμ χρειάστηκε ακρόμπαρα, φούσκα ημιαξονίου και καθαρθισμό ψυγείου!! Ο Ιάπωνας θέλει λάδια μπουζί νερό στο ψυγείο και βενζίνη και πολύ απλά γερνάς μαζί του... |
Όλες οι αναφορές/επιβραβεύσεις ελέγχονται.