Το υγραέριο κλείνει 15 χρόνια στην αγορά καυσίμων αυτοκινήτων και παραμένει σταθερά το οικονομικότερο καύσιμο.
Ποια είναι η καλύτερη λύση για χαμηλότερο κόστος κίνησης;
7.102 Επισκέψεις στο άρθρο (13/1/2015)
Το υγραέριο κλείνει 15 χρόνια στην αγορά καυσίμων αυτοκινήτων και παραμένει σταθερά το οικονομικότερο καύσιμο. Και η τιμή είναι μόνο ένα από τα πλεονεκτήματα του υγραερίου. Εσείς όμως το ξέρετε;
Βλέπεις οι Ευρωπαίοι κατάλαβαν πως μπορούν να έχουν αυτοκίνητα κάθε κυβισμού και ισχύος, ακόμη και μοντέλα με υψηλές καταναλώσεις, χωρίς να τους στοιχίζει ο κούκος αηδόνι σε καύσιμα. Μια βόλτα στις υπεραγορές μεταχειρισμένων αρκεί για να δει κανείς πως όλα τα βενζινοκίνητα MPV και SUV, ειδικότερα τα μεγάλα μοντέλα πολυτελείας όπως τα Range Rover, οι Mercedes ML και οι BMW X5 προσφέρονται σχεδόν αποκλειστικά με σύστημα υγραερίου.
Το υγραέριο προσφέρει σταθερά το χαμηλότερο κόστος καυσίμου με διαφορά, το σημαντικότερο όπως όφελος πέρα από το κόστος, είναι ότι χρησιμοποιείται σε κινητήρες βενζίνης. Αυτό σημαίνει πως τα αυτοκίνητα υγραερίου απολαμβάνουν τα χαρακτηριστικά ενός βενζινοκινητήρα, με υψηλή ισχύ, απαλή λειτουργία, μεγάλο φάσμα στροφών και όμορφο ήχο.Η υψηλή δημοφιλία του υγραερίου σημαίνει ότι υπάρχει ένα απόλυτα αξιόπιστο κιτ μετατροπής για κάθε κινητήρα.
Εκεί που υπάρχει έλλειψη είναι στα ολοκαίνουργια μοντέλα, αφού τα κιτ υγραερίου χρειάζονται από το λανσάρισμα ενός νέου μοτέρ, μερικούς μήνες ώστε να σχεδιαστούν, να προσαρμοστούν και να δοκιμαστούν ενδελεχώς από τις εταιρείες.
Με 15 χρόνια στην αγορά, το υγραέριο αυτή τη στιγμή καλύπτει κάθε μοντέλο, από μικρά αυτοκίνητα για την πόλη μέχρι τα μεγάλα θηρία με τους V8 κάτω από τα καπό τους. Μπορεί να παραπονιούνται οι αυτοκινητοβιομηχανίες για το ότι οι στόλοι αυτοκινήτων στην Ευρώπη έχουν γεράσει, με τον μέσο όρο να πλησιάζει τα 7 χρόνια (12 στην Ελλάδα), όμως η είσοδος του υγραερίου στην αγορά καυσίμων αποτέλεσε λόγο για πολύ κόσμο αιτία να κρατήσει και απλά να αναβαθμίσει το αυτοκίνητό του, πετυχαίνοντας υψηλή οικονομία και καλύτερη αξία μεταπώλησης.
Ειδικά στις χώρες της νότιας Ευρώπης που βυθίστηκαν στην ύφεση, το υγραέριο αποτέλεσε σανίδα σωτηρίας για εκατομμύρια οδηγούς που βρήκαν φτηνό καύσιμο χωρίς να χρειαστεί να αλλάξουν αυτοκίνητο. Εσείς είστε ένας από αυτούς; Έχετε μετρήσει τα χρήματα που γλιτώσατε από τη μετατροπή; Αν δεν το έχετε κάνει ακόμη, έχετε σκεφτεί πόσα χρήματα χάνετε κάθε μέρα που καθυστερείτε; Τι λέτε λοιπόν;
το υγραέριο είναι φυσικά το πιο συμφέρον, με δεδομένο ότι κρατάς το αυτοκίνητό που ήδη έχεις. Δηλαδή δεν ξοδεύω για να πάρω κάτι άλλο. Θέλει μεγάλη προσοχή στην επιλογή συνεργείου που θα κάνεις τη μετατροπή.
Τα ΜΜΜ, το ποδήλατο σε όποιον μπορεί και τα μικρά μηχανάκια, είναι οι καλύτερες λύσεις για αστικές μετακινήσεις. Σε όσους μένουν σε επαρχία και αναγκάζονται να κάνουν πολλά χιλιόμετρα λόγω εργασίας, τα μικρά βενζινοκίνητα π.χ. χιλίων κυβικών και τα μικρά και οικονομικά diesel είναι μια σχετικά αποδεκτή λύση. Το υγραέριο είναι μια πρόσκαιρη λύση που παρέχει μια σχετική οικονομία αλλά έχει μεγάλο ρίσκο για τις αντοχές του αυτοκινήτου, συν το κόστος μετατροπής.
ειναι λογικο οταν εχεις αυτοκινητο το οποιο καιει για παραδηγμα 6-7 λιτρα και μπωρεισ να το κανεις αεριο να το κρατισεις και να μην το δωωσεις για καποιο ποιο καινουριο.εγω το εχω μετατρεψει εδω και 5 χρονια και κανω περιπου 30 χιλιαδες χιλιομετρα τον χρονο.μιλαμε εγω κανει αποσβεση 10 φορες τα λεφτα που εδωσα για την μετατροπη.και σιγουρα δεν πτοηθικα απο τα λογια καποιον που προσπαθησαν να με αποτρεψουν.εκεινοι συνεχιζουν να καινε τα ευρο τους ενω εγω οχι!!!!!!και 10 χιλιαδες να κανει καποιος και λιγο να καιει το αυτοκινητο του δεν μπωρω να καταλαβω γιατι να μην θελει να εποφεληθει καποιος απο την μετατροπη αυτη.δινεις μερικα κατοσταρικα και γλιτωνεις μερικες χιλιαδες.αυτα και ευχαρηστω εκ των προτερων
για μετακινησεις αποκλειστικα και μονο εντος πολης π.χ σπιτι δουλεια βολτα , Μ Η Χ Α Ν Α Κ Ι 150CC SCOOTER !!!!
Αν αγόραζα αυτοκίνητο σήμερα θα κοίταζα για ντίζελ, ενώ σε λίγα χρόνια για υβριδικό ή φυσικού αερίου. Τα υγραέριο το θεωρώ μεταβατική λύση, καλή μετατροπή για τα υπάρχοντα βενζινοκίνητα εφόσον κάνουν αρκετά χιλιόμετρα, έχουν μεγάλη κατανάλωση και με την προϋπόθεση ότι το αυτοκίνητο τη δέχεται χωρίς ειδική φροντίδα στη συνέχεια.
Η μετατροπή του αυτοκινήτου σε υγραεριοκίνητο εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Εγώ έχω ένα ΑΤΟΣ και όπως μου είπαν δεν αξίζει το κόπο και τα εξόδα
Είναι μονόδρομος τα Μ.Μ.Μ. (Μέσα Μαζικής Μεταφοράς).