ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τα μερίδια αγοράς ανά κατηγορία

Τα μερίδια αγοράς ανά κατηγορία

10.018 Επισκέψεις στο άρθρο (13/2/2024)

Τα SUV συνεχίζουν να είναι της μόδας, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ, αφού από τις 134.484 ταξινομήσεις που σημειώθηκαν το 2023, παραπάνω από τις μισές αφορούσαν SUV αυτοκίνητα κάθε μεγέθους, από τα μίνι όπως το Toyota Aygo έως μεγάλες SUVάρες όπως η Mercedes GLC. Σημειολογικά, το ποσοστό των SUV που πουλήθηκαν στην Ελλάδα το 2023 έφτασε το 56,5%.

Όσον αφορά τις επιμέρους κατηγορίες αυτοκινήτων, η κατηγορία των B-SUV ήταν η πιο δημοφιλής με 26,6%, ενώ πολύ κοντά της ήταν τα μικρά αυτοκίνητα με ποσοστό 25%. Συνδυαστικά, τα μικρά και μικρά SUV αποτέλεσαν το 51,6% των συνολικών πωλήσεων που σημειώθηκαν στο 2023. Στην τρίτη θέση του θεωρητικού πόντιουμ, βρέθηκαν τα οικογενειακά SUV με ποσοστό 21,6%. Από εκεί και πέρα, οι υπόλοιπες κατηγορίες σημείωσαν έχουν μερίδια αγοράς κάτω του 10%. Η άλλοτε κραταιά κατηγορία των μικρομεσαίων είχε μερίδιο αγοράς 8,3%, ενώ τα μίνι αποτέλεσαν το 7,5% των πωλήσεων του 2023. Δείτε αναλυτικά τον παρακάτω πίνακα:
 

Κατηγορία Μερίδιο αγοράς 
Μίνι  7,5%
Μίνι SUV 2,2%
Μικρά 25%
Μικρά SUV 26,6%
Μικρομεσαία 8,3%
Μικρομεσαία SUV 21,6%
Μεσαία  1,6%
Μεσαία SUV 5,1%
Μεγάλα και μεγάλα SUV 0,5%

Σελίδα 1Ποια είναι τα αυτοκίνητα που αγόρασαν περισσότερο οι Έλληνες;
Σελίδα 2+28% οι πωλήσεις σε σχέση με το 2022 - Ποιες εταιρείες προτιμήθηκαν
Σελίδα 3Πρώτο σε πωλήσεις το Opel Corsa
Σελίδα 4Τα μερίδια αγοράς ανά κατηγορία
Σελίδα 5Ποια μοντέλα πρώτευσαν στην κατηγορία τους
Σελίδα 6Καύσιμα: Ανεβαίνουν υβριδικά και ηλεκτρικά, πέφτει η βενζίνη και το diesel
Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR