Οι εκδόσεις AMG είναι εστιασμένες στο δυναμισμό, φέροντας διαφοροποιήσεις στα μηχανικά μέρη του οχήματος,
όπως οι αναρτήσεις.
Οι «πυραυλοκίνητες» AMG
84.830 Επισκέψεις στο άρθρο
Η AMG, το τμήμα που είμαι υπεύθυνο για τις εκδόσεις επιδόσεων της Mercedes περιέλαβε και τη νέα GLA διαμορφώνοντας τρεις διαφορετικές εκδόσεις του μοντέλου, την πιο ισορροπημένη GLA 35 AMG, τη σπορ 45 AMG και την σκληροπυρηνική 45 S, όλες φυσικά με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
H GLA 35 4MATIC που παίρνει ισχύ από το γνώριμο 2λιτρο τετρακύλινδρο turbo μοτέρ βενζίνης με απόδοση 306 ίππων και 400 Nm ροπής επιτρέπει στο μοντέλο να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα από στάση σε 5,1 δευτερόλεπτα. Στην AMG GLA 45 ο 2,0 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας έχει ρυθμιστεί για να προσφέρει 387 ίππους και 480 Nm ροπής, ενώ στην πιο ισχυρή AMG GLA 45 S τα άλογα ανέρχονται στα 421 και τα Nm ροπής στα 500.
Αμφότερες εφοδιάζονται με το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό και torque control, που στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Η Mercedes ανακοινώνει ότι η GLA 45 μπορεί να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα, ενώ η GLA 45 S χρειάζεται 4,3 δευτερόλεπτα για το ίδιο σπριντ, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 250 και 270 χλμ./ώρα αντίστοιχα.