Από τρεις εκδόσεις σε βενζίνη και diesel, όλες αυτόματες
84.517 Επισκέψεις στο άρθρο
Η GLA διαθέτει μια διευρυμένη γκάμα συνόλων, η οποία απαριθμεί συνολικά έξι υπερτροφοδοτούμενες διαφορετικές εκδόσεις. Στη βάση της γκάμας των βενζινοκίνητων μοντέλων θα συναντήσουμε την GLA 180, που τροφοδοτείται από τον 1,33 λτ. κινητήρα της φίρμας, σε απόδοση 136 ίππων. Το ίδιο τετρακύλινδρο σύνολο θα συναντήσουμε και στην GLA 200, μόνο που σε αυτή την περίπτωση, αποδίδει 163 ίππους, τονίζοντας παραπάνω τις επιδόσεις του μοντέλου. Το σύνολο τραβάει θετικά και γεμίζει με περίσσια ευκολία, ενώ χάρη στο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων περιορίζει και την κατανάλωση. Μάλιστα το πετυχαίνει χωρίς να περιορίσει τις επιδόσεις, οι οποίες χάρη και στο συνδυασμό με το 7άρι DCT κιβώτιο είναι πολύ καλές.
Ακόμα πιο τονισμένες βέβαια, είναι στην GLA 250, η οποία χρησιμοποιεί τον μεγαλύτερο δίλιτρο τούρμπο κινητήρα, ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 224 άλογα με μέγιστη ροπή τα 240 Nm και συνδυάζεται με 8άρι κιβώτιο. Σαφέστατα πιο αέρινο το συγκεκριμένο μοτέρ, ωστόσο είναι και πιο απαιτητικό σε καύσιμο, όπως μπορείτε να δείτε και στον πίνακα.
Βεβαίως για οικονομία καταλληλότερες είναι οι οι εκδόσεις πετρελαίου. Η GLA 180d, η 200d και η 220 d, όλες εφοδιασμένες με κινητήρα 1.950 κ.εκ., σε απόδοση 116, 150 και 190 ίππων αντίστοιχα, σε συνεργασία με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων. Διαβάζοντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά των τριών εκδόσεων, είναι σαφές πως η ισχυρότερη εκδοχή είναι η πιο αποδοτική, αλλά και απαιτητική σε καύσιμο, με το νούμερο της κατανάλωσης ωστόσο να είναι ακόμα και στη 220d αρκετά χαμηλό, στα 4,7 λτ./100 χλμ..