Η κορυφαία έκδοση βενζίνης των 130 ίππων από τον 1,2 PureTech συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8.
Κινητήρες-Κιβώτια: Bενζίνη, diesel, αλλά και ηλεκτρικό
79.394 Επισκέψεις στο άρθρο
Το νέο Peugeot 208 είναι διαθέσιμο με σύγχρονους κινητήρες βενζίνης, αλλά και ως ηλεκτρικό. Στη βάση των βενζινοκινητήρων υπάρχει ο 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1,2 PureTech των 75 ίππων με μέση εργοστασιακή κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 93 γρ./χλμ. Συνδυάζεται μόνο με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Στη συνέχεια υπάρχει ο turbo, άμεσου ψεκασμού, 3κύλινδρος 1,2 PureTech με 100 ίππους. Mε χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων η μέση εργοστασιακή κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2, 93 γρ./χλμ. (4,3 λτ./100 χλμ. και 99 γρ./χλμ με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8). H κορυφαία έκδοση βενζίνης φέρει την top έκδοση του 1,2 PureTech με 130 ίππους συνδυασμένη αποκλειστικά με το EAT8 κιβώτιο (4,4 λτ./100 χλμ. και 103 γρ./χλμ.).
Ως diesel το 208 είναι διαθέσιμο μόνο με τον 1,5 BlueHDi υπερσύγχρονο πετρελαιοκινητήρα που έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας, αποδίδει 100 ίππους και διαθέτει σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με υγρό εξάτμισης Adblue. Mε χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων η μέση εργοστασιακή κατανάλωση 3,2 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2, 85 γρ./χλμ.
Γενικότερα τα μηχανικά σύνολα του 208 διακρίνονται για τη «μεστή» τους λειτουργία από αρκετά χαμηλά και σε μεγάλο φάσμα στροφών, καθώς και την πολιτισμένη λειτουργία χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς και τραχιά λειτουργία.
Το ηλεκτρικό 208-e έχει ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων (3.673-10.000 σ.α.λ.) με 260 Nm ροπής (300-3.673 σ.α.λ.). Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 1 σχέσης+όπισθεν, εκπέμπει μηδενικούς ρύπους και εμφανίζει τις καλύτερες επιδόσεις στη γκάμα του μοντέλου (0-100 σε 8,4 δλ.). Φέρει μπαταρία 50 kWh και η αυτονομία του σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP φτάνει στα 340 χιλιόμετρα. Η πλήρης φόρτιση σε Wallbox 7,4 kW γίνεται σε 8 ώρες.