Η έκδοση N Line είναι εμπνευσμένη από τη τμήμα επιδόσεων «Ν» και αισθητικά προσδίδει ακόμη περισσότερο δυναμισμό στο Kona.
Σε σπορτίφ N Line & βενζινοκίνητες εκδόσεις έως 198 PS
53.759 Επισκέψεις στο άρθρο
Στη νέα σπορτίφ έκδοση Ν Line
Το Kοna έγινε για πρώτη φορά διαθέσιμο στις επιλογές βενζίνης και diesel και σε έκδοση N Line, εμπνευσμένη από τη τμήμα επιδόσεων «Ν» για ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση. Αισθητικά η N Line έκδοση έχει πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά μπροστά και πίσω, επιμέρους στοιχεία βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος και ειδικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών. Συγκεκριμένα, η μπροστινή ποδιά έχει αντικατασταθεί από ένα αεροδυναμικό χείλος σε χαρακτηριστικό στιλ «Ν» με πτερύγια τοποθετημένα χαμηλά στις γωνίες, οι αεραγωγοί έχουν γίνει μεγαλύτεροι και τα περιμετρικά πλαστικά είναι στο χρώμα του αμαξώματος. Η δυναμική και συναισθηματική εικόνα του Kona N Line ολοκληρώνεται στο πίσω μέρος, όπου ο προφυλακτήρας ενσωματώνει στο κέντρο του έναν μεγάλο διαχύτη, σε χρώμα που δημιουργεί αντίθεση με το αμάξωμα, ενώ στα άκρα διαθέτει πτερύγια τύπου Ν για καλύτερη ροή του αέρα.
Με κινητήρες βενζίνης έως 198 ίππους και 5 διαφορετικές εκδοχές
Όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα του Kona, ξεκινώντας από τις επιλογές βενζίνης, θα συναντήσουμε δύο τούρμπο επιλογές, σε πέντε διαφορικές εκδοχές. Όλοι οι Turbo βενζινοκινητήρες του νέου ΚΟΝΑ ενσωματώνουν την επαναστατική νέα τεχνολογία SmartStream CVVD, η οποία ελέγχει την διάρκεια βύθισης των βαλβίδων, προσαρμόζοντας την ταχύτητα και την διάρκεια της καύσης ανάλογα με τις οδηγικές απαιτήσεις.
Στη βάση του μοντέλου θα συναντήσουμε τον τρικύλινδρο 1.000άρη T-GDΙ, ο οποίος αποδίδει 120 ίππους και 177 Nm ροπής, σε συνδυασμό με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7-DCT. Το συγκεκριμένο σύνολο το έχουμε συναντήσει σε αρκετά μοντέλα, όντας γνωστό για τα πολιτισμένα χαρακτηριστικά του και την γεμάτη λειτουργία του, καταφέρνοντας να ισορροπήσει πολύ καλά ανάμεσα σε επιδόσεις και κατανάλωση. Για ακόμη μεγαλύτερη οικονομία, ειδικά εντός πόλης, μπορείτε να επιλέξετε την ήπια υβριδική εκδοχή του συνόλου που συνδυάζει το μοτέρ με ένα κύκλωμα 48V. Το σύνολο αυτό συνεργάζεται με το έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο iMT, το οποίο όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι κατά την οδήγηση, αποσυνδέεται από τον κινητήρα επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να εισέλθει σε λειτουργία coasting εξοικονομώντας καύσιµο.
Οι άλλες δύο επιλογές αφορούν στον ισχυρότερο 4κύλινδρο τούρμπο κινητήρα των 1.598 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 198 ίππους και 265 Nm ροπής. Αυτός όπως είναι φυσικό εστιάζει περισσότερο στον τομέα των επιδόσεων χαρίζοντας έτσι πολύ καλές τιμές επιτάχυνσης στο μικρό crossover μοντέλο της Hyundai και εντυπωσιάζει με τη λειτουργία του. Το σύνολο συνεργάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο DCT, ωστόσο προσφέρεται και σε 4κίνητες εκδόσεις με άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω.
ωραιο απεξω..ψευτικο μεσα....