ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μήπως τελικά έχουμε περισσότερες απαιτήσεις από κάποιες μάρκες και μας κακοφαίνονται οι ζημιές περισσότερο;

Μήπως τελικά έχουμε περισσότερες απαιτήσεις από κάποιες μάρκες και μας κακοφαίνονται οι ζημιές περισσότερο;

Θέλεις high class, αλλά σου βγαίνει μάπα;

7.499 Επισκέψεις στο άρθρο (17/2/2017)

Μήπως η εντύπωση που δημιουργείται σε αρκετούς ότι κάποιες μάρκες είναι πιο «χάι» δεν μεταφράζεται και σε λιγότερες ζημιές; Μήπως είναι καιρός να δούμε πως ολίγον premium δεν γίνεται, και πως αν δεν είσαι, τότε παίζεις με τους άλλους και βγάζεις παρόμοιες βλάβες; Εσείς τι λέτε;

Μήπως ζυγίζετε το πόσο ζημιάρικο είναι ένα αυτοκίνητο με βάση το πόσο ακριβό είναι; Μήπως μας κακοφαίνεται μία ζημιά σε ένα premium μοντέλο, που αν την έβγαζε ένα άλλο δεν θα μας πείραζε; Μήπως τελικά έχουμε περισσότερες απαιτήσεις από κάποιες μάρκες και μας κακοφαίνονται οι ζημιές περισσότερο;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Όταν ακόμη κυκλοφορούσαν τα Zastava καινούργια στην Ελληνική αγορά, το να μπάζει νερά η οροφή όταν βρέχει, όσο απαράδεκτο κι αν ακουγόταν, κανείς από τους αγοραστές της μάρκας δεν το συζητούσε. Τι περίμεναν άραγε όταν το Yugo κόστιζε το ένα τρίτο της τιμής οποιουδήποτε άλλου μοντέλου της ίδιας κατηγορίας;
Και καλά όμως το Yugo, ήταν όντως μια πολύ πρόχειρη κατασκευή με έμφαση στις ανάγκες της αγοράς της ανατολικής Ευρώπης και όσο το δυνατόν χαμηλότερο κόστος. Η γκρίνια περιοριζόταν στον χλευασμό.

Σήμερα όμως υπάρχει αυτή η λογική; Τη στιγμή που όλα τα μοντέλα της κατηγορίας βρίσκονται από άποψη τιμής μέσα σε ένα 20% από το μέσο όρο, διαφορές όπως αυτές του Yugo δεν υπάρχουν πιά. Κι όμως, κάποιοι εξακολουθούμε να δεχόμαστε στωικά κάποιες ζημιές, ενώ άλλοι, επειδή έδωσαν τρία κατοστάρικα παραπάνω είναι έτοιμοι να σηκώσουν τον κόσμο στο πόδι.

Καλά, σε ένα premium αυτοκίνητο που ξεφεύγει αρκετά στην τιμή, δεν περιμένεις να υπάρχει ούτε δείγμα βλάβης, άσχετα αν είναι εντός ή εκτός εγγύησης. Στο κάτω κάτω, τόσα λεφτά δεν μπορεί να μην μεταφράζονται σε άψογη αξιοπιστία. Έτσι δεν είναι;
Πιθανώς, όμως οι απαιτήσεις αυτές βλέπουμε ότι περνούν και σε αυτοκίνητα που έχουν «αέρα» premium αλλά όχι και ουσία. Κυρίως κάποια γερμανικά μοντέλα που με κάποιον τρόπο έχουν πείσει μερίδα της αγοράς ότι είναι πιο «premium» από τα άλλα, πιθανότατα όμως δεν έχουν την ίδια ακριβή αξιοπιστία με τα πραγματικά premium.

Όμως ο κόσμος αρχίζει να βρίζει. Αρχίζει να φουντώνει που το αυτοκίνητό του, έστω και «οριακά» premium, ή στα δικά του μάτια «πιο premium» από τα άλλα, βγάζει ζημιές. Εξαπατήθηκε; Μήπως νόμιζε ότι επειδή το είδε εκείνος premium θα είναι κιόλας;
Μήπως η εντύπωση που δημιουργείται σε αρκετούς ότι κάποιες μάρκες είναι πιο «χάι» δεν μεταφράζεται και σε λιγότερες ζημιές; Μήπως είναι καιρός να δούμε πως ολίγον premium δεν γίνεται, και πως αν δεν είσαι, τότε παίζεις με τους άλλους και βγάζεις παρόμοιες βλάβες; Εσείς τι λέτε; Υπάρχουν μάρκες που όταν βγάζουν ζημιές σας κάνει περισσότερο εντύπωση; Ποιες και γιατί;
 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
NEXEN ENDIAFERON