Μήπως τελικά έχουμε περισσότερες απαιτήσεις από κάποιες μάρκες και μας κακοφαίνονται οι ζημιές περισσότερο;
Θέλεις high class, αλλά σου βγαίνει μάπα;
7.499 Επισκέψεις στο άρθρο (17/2/2017)
Μήπως η εντύπωση που δημιουργείται σε αρκετούς ότι κάποιες μάρκες είναι πιο «χάι» δεν μεταφράζεται και σε λιγότερες ζημιές; Μήπως είναι καιρός να δούμε πως ολίγον premium δεν γίνεται, και πως αν δεν είσαι, τότε παίζεις με τους άλλους και βγάζεις παρόμοιες βλάβες; Εσείς τι λέτε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Όταν ακόμη κυκλοφορούσαν τα Zastava καινούργια στην Ελληνική αγορά, το να μπάζει νερά η οροφή όταν βρέχει, όσο απαράδεκτο κι αν ακουγόταν, κανείς από τους αγοραστές της μάρκας δεν το συζητούσε. Τι περίμεναν άραγε όταν το Yugo κόστιζε το ένα τρίτο της τιμής οποιουδήποτε άλλου μοντέλου της ίδιας κατηγορίας;
Και καλά όμως το Yugo, ήταν όντως μια πολύ πρόχειρη κατασκευή με έμφαση στις ανάγκες της αγοράς της ανατολικής Ευρώπης και όσο το δυνατόν χαμηλότερο κόστος. Η γκρίνια περιοριζόταν στον χλευασμό.
Σήμερα όμως υπάρχει αυτή η λογική; Τη στιγμή που όλα τα μοντέλα της κατηγορίας βρίσκονται από άποψη τιμής μέσα σε ένα 20% από το μέσο όρο, διαφορές όπως αυτές του Yugo δεν υπάρχουν πιά. Κι όμως, κάποιοι εξακολουθούμε να δεχόμαστε στωικά κάποιες ζημιές, ενώ άλλοι, επειδή έδωσαν τρία κατοστάρικα παραπάνω είναι έτοιμοι να σηκώσουν τον κόσμο στο πόδι.
Καλά, σε ένα premium αυτοκίνητο που ξεφεύγει αρκετά στην τιμή, δεν περιμένεις να υπάρχει ούτε δείγμα βλάβης, άσχετα αν είναι εντός ή εκτός εγγύησης. Στο κάτω κάτω, τόσα λεφτά δεν μπορεί να μην μεταφράζονται σε άψογη αξιοπιστία. Έτσι δεν είναι;
Πιθανώς, όμως οι απαιτήσεις αυτές βλέπουμε ότι περνούν και σε αυτοκίνητα που έχουν «αέρα» premium αλλά όχι και ουσία. Κυρίως κάποια γερμανικά μοντέλα που με κάποιον τρόπο έχουν πείσει μερίδα της αγοράς ότι είναι πιο «premium» από τα άλλα, πιθανότατα όμως δεν έχουν την ίδια ακριβή αξιοπιστία με τα πραγματικά premium.
Όμως ο κόσμος αρχίζει να βρίζει. Αρχίζει να φουντώνει που το αυτοκίνητό του, έστω και «οριακά» premium, ή στα δικά του μάτια «πιο premium» από τα άλλα, βγάζει ζημιές. Εξαπατήθηκε; Μήπως νόμιζε ότι επειδή το είδε εκείνος premium θα είναι κιόλας;
Μήπως η εντύπωση που δημιουργείται σε αρκετούς ότι κάποιες μάρκες είναι πιο «χάι» δεν μεταφράζεται και σε λιγότερες ζημιές; Μήπως είναι καιρός να δούμε πως ολίγον premium δεν γίνεται, και πως αν δεν είσαι, τότε παίζεις με τους άλλους και βγάζεις παρόμοιες βλάβες; Εσείς τι λέτε; Υπάρχουν μάρκες που όταν βγάζουν ζημιές σας κάνει περισσότερο εντύπωση; Ποιες και γιατί;
Ως πρωην κατοχος γερμανικων premium συμφωνω 100% με το αρθρο! Το θεμα αξιοπιστια δεν το εχεις στο μυαλο σου οταν αγοραζεις τοσο ακριβα αυτοκινητα γιατι πολυ απλα το εχεις μεσα σου ως ΔΕΔΟΜΕΝΟ! Η εμπειρια μου ομως εδειξε οτι τελικα οτι η αξιοπιστια μονο δεδομενη δεν ηταν. Εκει ειναι που αρχιζεις και τα παιρνεις στο κρανιο γιατι καταρρεει ολο αυτο το premium που ειχες στο μυαλο σου και που ετσι στο πουλησαν και στην αντιπροσωπεια και βλεπεις οτι στην πραγματικοτητα εισαι κατοχος ενος πολυτελους σαραβαλου και τιποτα παραπανω! Με τον Ιαπωνα ή τον Κορεατη εχεις ολο το πακετο! Εισαι και αξιοπιστος και premium αν επιθυμεις ενα ποιοτικο σαλονι ανταξιο των γερμανικων αλλα με τελεια ΣΥΝΑΡΜΟΓΗ που δεν τριζει ουτε ξεφτιζει οπως στα γερμανικα! Οι αλλες διαφορες στις επιδοσεις, στην ποιοτητα κυλισης, στην αισθηση του τιμονιου, στα φρενα, στο κρατημα, στην ηχομονωση, κλπ ειναι ελαχιστες πλεον.
Πάντως για τα BMW- από τις premium μάρκες - Ακούω από τον περίγυρό μου πολλά παράπονα για αρκετά προβλήματα
καταρχην....για ποιο λογο εχετε βαλει μαρκα ασιατικη στη φωτογραφια και οχι ευρωπαικη ή αμερικανικη;;;;φταιει τωρα η hundai να αρχισει τα εξωδικα?
Είχα αγοράσει την Mercedes C180 το 2008 καινούργιο από ελληνικη ονομαστη αντιπροσωπία, το 2014 μου παρουσίασε πρόβλημα το ηχοσυστημα απλά ήταν νεκρό όλες οι λειτουργίες του. Το πήγα λοιπόν στην αντιπροσωπία και αφού έκαναν επιτόπου κάποιες δοκιμές μου είπαν ότι πρέπει να το βγάλουν για να το τσεκάρουν /επισκευασουν τελικα το παρήγγειλα καινούργιο κόστος 850 ευρώ. Νομίζω ότι τέτοια βλάβη δεν δικαιολογεί τον χρόνο λειτουργίας του αυτοκινήτου
Συμφωνώ με άπαντες τους προλαλήσαντες και επαυξάνω. Ελα όμως που αν σου τύχει βλαστημάς. Άσε που οι χαζοβλαβες (και τετοιες φίλε ακόμα και η Ρολς Ρόυς βγάζει) καρακοστίζουν και τη σήμερον ημέρα που ολοταχώς οδεύουμε προς την δραχμή με κούρεμα καταθέσεων δεν είμαστε για τέτοια. Λοιπόν μου χάλασε το ραδιοσιντι στο Χιουντάι Ατος και πήγα και πήρα ένα από γνωστή αλυσίδα με μόλις 70 ευρώ καλύτερο από το νυν υπάρχον. Εγώ βλέπεις δεν έχω πρέμιουμ καρ αλλά λούμπεν προλεταριάτο και καθάρισα με ψιχία σε σχέση με τον συμπεθέστατο φίλο που του κόψανε κουστουμι μια οχτακοσάρα . Αλλά άλλο Μερτσέντες άλλο Χιουντάι Γάτος.Φίλε με τη Μερσεντε ψάξε και λίγο εκτος εξουσιοδοτημένων συνεργείων και παίζει με τρία κατοστάρικα να κάνει τη δουλειά σου. Γιατι σε βλέπουν με Μερσεντε και νομίζουν ότι είσαι και προνομιούχος (εντάξει ρε οτοτριτη δεν είμαστε ρομποτ domo arigato Mr Robato)
Δεν είδα ακόμη την στρατιά κραξιματος της bmw και ανησυχώ πώς και δεν βγήκε χολή ακόμη
... τα έχουμε πει, κ.τ.λ. πάρα πολλές φορές... ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, Κ.Τ.Λ. ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΣΕ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΤΕΛΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΓΕΛΟΙΕΣ ΒΛΑΒΕΣ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΙΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΦΥΓΕΙ... ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ, ΤΟ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ... ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΚΟ, ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ... ΕΠΙΣΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΜΕ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΜΠΙΣΙΟ ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΙΣΙΟ... ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.- ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ.- ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΜΙΚΡΕΣ ΒΙΟΤΕΧΝΙΕΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ... ΤΟ "ΚΑΚΟ" ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΣΕ COUPE, CABRIO, ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ SEDAN, SW, MPV, Κ.Τ.Λ. ΕΚΕΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΑ...