To Λονδίνο ετοιμάζεται να ποινικοποιήσει τα supercars αλλά και το θόρυβο!
Τα συμβούλιο των Kensington και Chelsea συζητάει αυτή την περίοδο τρόπους για να περιορίσει την ηχορύπανση στους δρόμους από τα οχήματα, με τα supercars να μπαίνουν στο επίκεντρο των συζητήσεων.Τα τοπικά συμβούλια περιμένουν το πράσινο φως για να εφαρμόσουν μια σειρά από νόμους που θα περιλαμβάνουν ποινές για το θόρυβο από τις υψηλές στροφές του κινητήρα, τις απότομες επιταχύνσεις, αλλά και τη δυνατή μουσική.Στους νέους νόμους θα υπάρχει επίσης κατηγοριοποίηση για την οδήγηση σε μποτιλιάρισμα, πότε επιτρέπεται η χρήση της κόρνας (εσύ πόσο συχνά την πατάς;) αλλά και να αφήνεις το αυτοκίνητο αναμμένο όταν είναι σταθμευμένο.
Φαίνεται πως υπάρχει μία γενικότερη αρνητική στάση, στις «προηγμένες» ευρωπαϊκές χώρες, απέναντι στα supercar, αν αναλογιστεί κανείς και όσα πράττει η αστυνομία του Βερολίνου.
"ΣΥΜΦΩΝΩ" με τα Αγγλάκια, έτσι είναι, τα έθνη, κ.τ.λ. φαίνονται όταν τους δόσεις χρήμα και εξουσία...τώρα λοιπόν που η Αγγλία έχει το πάνω χέρι στην Ευρώπη με δεύτερη την Γαλλία και διεκπαιρεωτή την Γερμανία, μπορεί να περνάει όποιους νόμους θέλει, ΟΜΩΣ ας αναλογιστεί ότι είναι μία χώρα με παράδοση στο χώρο του οχήματος, στην μετατροπή, στην βελτίωση και ας αφήσει τα νάζια ώς άλλη λολίτα και αυτό γιατί ο αυτοεξευτελισμός είναι σαν τον βαυκαλισμό...η βιομηχανία της στο χώρο του οχήματος έχει εξαγοραστεί από τα Γερμανά και τις αποικίες της, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΞΕΦΤΙΛΑ;Μου αρέσει που θέλει να ξαναβγάλει το tvr!Δηλαδή πως θα το βγάλει;Με ηλεκτροκινητήρα και τελικά στα 85 χιλιόμετρα;Δίχως θόρυβο, κ.τ.λ.;
Ονειρά, όνειρα, όνειρα, που θα της γυρίσουν αργά ή γρήγορα μπούμερανγκ!Και μετά λέω για την Ελλάδα.ΕΛΛΑΣ, ΑΓΓΛΙΑ ΣΥΜΜΑΧΙΑ.-
Αυτά είναι απαράδεκτα πράγματα. Τα σουπερκάρς είναι νόμιμα οχήματα έχουν έγκριση να κυκλοφορούν στους δρόμους και μην ξεχνάμε και ότι πληρώνουν τέλη και φόρους πολύ περισσότερα, από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Αφού λοιπόν πληρώνουν περισσότερα, θα έπρεπε να έχουν (τουλάχιστον από ηθικής άποψης) και περισσότερα δικαιώματα.
το πραγματικά γελοίο -γενικότερα- είναι ότι κατασκευάζονται οχήματα χιλιάδων κυβικών τα οποία πρέπει να κινούνται με 80 χιλιόμετρα την ώρα. Σα να πουλάς πιστόλια και να απαγορεύεις τους πυροβολισμούς λειτουργούν τα κράτη με την βιομηχανία. Τελικά ασφαλές και δίκαιο, αφού όλοι μιλάμε για ''ασφάλεια'' και κουραφέξαλα κοροϊδεύοντας τους εαυτούς μας, είναι να μην έχεις πύραυλο για οικογενειακό αυτοκίνητο, αλλά ένα ηλεκτρικό που να κινείται μόνο όπως ο νόμος θέλει. Με 25 λέει ο ΚΟΚ; Ε, να πηγαίνει με 25.
Άντε γιατί την ''ασφάλεια'' μόνο στα ΚΤΕΟ και τα πρόστιμα την έχουμε περιορίσει. Λες κι άμα πέσει ο παλαβός επάνω σου έχει σημασία αν έχει περάσει ή δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ.
"ΣΥΜΦΩΝΩ" με τα Αγγλάκια, έτσι είναι, τα έθνη, κ.τ.λ. φαίνονται όταν τους δόσεις χρήμα και εξουσία...τώρα λοιπόν που η Αγγλία έχει το πάνω χέρι στην Ευρώπη με δεύτερη την Γαλλία και διεκπαιρεωτή την Γερμανία, μπορεί να περνάει όποιους νόμους θέλει, ΟΜΩΣ ας αναλογιστεί ότι είναι μία χώρα με παράδοση στο χώρο του οχήματος, στην μετατροπή, στην βελτίωση και ας αφήσει τα νάζια ώς άλλη λολίτα και αυτό γιατί ο αυτοεξευτελισμός είναι σαν τον βαυκαλισμό...η βιομηχανία της στο χώρο του οχήματος έχει εξαγοραστεί από τα Γερμανά και τις αποικίες της, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΞΕΦΤΙΛΑ;Μου αρέσει που θέλει να ξαναβγάλει το tvr!Δηλαδή πως θα το βγάλει;Με ηλεκτροκινητήρα και τελικά στα 85 χιλιόμετρα;Δίχως θόρυβο, κ.τ.λ.; Ονειρά, όνειρα, όνειρα, που θα της γυρίσουν αργά ή γρήγορα μπούμερανγκ!Και μετά λέω για την Ελλάδα.ΕΛΛΑΣ, ΑΓΓΛΙΑ ΣΥΜΜΑΧΙΑ.-
Αυτά είναι απαράδεκτα πράγματα. Τα σουπερκάρς είναι νόμιμα οχήματα έχουν έγκριση να κυκλοφορούν στους δρόμους και μην ξεχνάμε και ότι πληρώνουν τέλη και φόρους πολύ περισσότερα, από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Αφού λοιπόν πληρώνουν περισσότερα, θα έπρεπε να έχουν (τουλάχιστον από ηθικής άποψης) και περισσότερα δικαιώματα.
το πραγματικά γελοίο -γενικότερα- είναι ότι κατασκευάζονται οχήματα χιλιάδων κυβικών τα οποία πρέπει να κινούνται με 80 χιλιόμετρα την ώρα. Σα να πουλάς πιστόλια και να απαγορεύεις τους πυροβολισμούς λειτουργούν τα κράτη με την βιομηχανία. Τελικά ασφαλές και δίκαιο, αφού όλοι μιλάμε για ''ασφάλεια'' και κουραφέξαλα κοροϊδεύοντας τους εαυτούς μας, είναι να μην έχεις πύραυλο για οικογενειακό αυτοκίνητο, αλλά ένα ηλεκτρικό που να κινείται μόνο όπως ο νόμος θέλει. Με 25 λέει ο ΚΟΚ; Ε, να πηγαίνει με 25. Άντε γιατί την ''ασφάλεια'' μόνο στα ΚΤΕΟ και τα πρόστιμα την έχουμε περιορίσει. Λες κι άμα πέσει ο παλαβός επάνω σου έχει σημασία αν έχει περάσει ή δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ.