5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Οι μάρκες που ξεχώρισαν
292.119 Επισκέψεις στο άρθρο (19/1/2021)
Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη πριν την αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου. Κάθε καταναλωτής αποφασίζει εξ ιδίων κριτηρίων, όμως μπορούμε να πούμε πως υπάρχει ένα μοτίβο που συνθέτει το γενικό προφίλ της αγοράς. Το AutoΤρίτη ξεχώρισε 4 από τις σημαντικότερες παραμέτρους και βράβευσε τις εταιρίες που κέρδισαν το αγοραστικό κοινό.
Οι κατηγορίες αυτές είναι:
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Οι κατηγορίες αυτές είναι:
- Η μάρκα με την καλύτερη ποιότητα
- H μάρκα με τις λιγότερες βλάβες και το μικρότερο κόστος συντήρησης
- Η μάρκα με την καλύτερη εμφάνιση και στυλ
- Η μάρκα με την καλύτερη μεταπωλητική αξία
Ξεκινάμε με το πρώτο βραβείο, αυτό για την καλύτερη ποιότητα!
Η εικόνα ενός μοντέλου σε θέματα ποιότητας χαρακτηρίζει την ίδια την φίρμα στο σύνολό της. Οι premium κατασκευαστές δίνουν μεγάλη προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια κατά την κατασκευή των μοντέλων τους, χρησιμοποιώντας κορυφαίας ποιότητας υλικά και παρουσιάζοντας προσεγμένο επίπεδο συναρμογής και συναρμολόγησης αλλά και ευχάριστο φινίρισμα, έτσι ώστε να απολαμβάνει ο χρήστης την κάθε επαφή με το αυτοκίνητο. Στην Ελλάδα φαίνεται μέσα από το Best Car πως η εταιρεία που έχει συνδέσει το όνομά της άρρηκτα με την ποιότητα κατασκευής είναι η Mercedes-Benz. Η Mercedes ψηφίστηκε λοιπόν για 5η συνεχόμενη χρονιά ως η μάρκα της χρονιάς με την καλύτερη ποιότητα συγκεντρώνοντας 7.638 ψήφους και ποσοστό 32,8 % επί του συνόλου.
Η μάρκα με τις λιγότερες βλάβες και το μικρότερο κόστος συντήρησης
Σταθερή για άλλη μια χρονιά αποδείχθηκε η άποψη του κοινού και για την πιο αξιόπιστη μάρκα της χρονιάς αλλά και αυτή με το μικρότερο κόστος συντήρησης. Συνυφασμένη λοιπόν με την αξιοπιστία αποδεικνύεται στην αντίληψη των καταναλωτών η Toyota η οποία συγκέντρωσε 6.456 ψήφους με ποσοστό 27,5% (άνοδος κατά 2,5 ποσοστιαίες μονάδες) και βρίσκεται στην πρώτη θέση και σε αυτή την ψηφοφορία. Η Ηyundai διατηρεί την 2η θέση της για άλλη μια χρονιά, αυξάνοντας και αυτή οριακά το ποσοστό της. Συνολικά συγκέντρωσε 5.034 ψήφους και ποσοστό 21,5% (από 20,0% πέρυσι). ¶νοδος κατά μία θέση για τη Honda, η οποία με 1.980 ψήφους και ποσοστό 8,4%, κατάφερε με βραχεία κεφαλή να κερδίσει την τρίτη θέση του βάθρου από την Kia, η οποία συγκέντρωσε 1.854 ψήφους (7,9%). Σταθερή στην πρώτη πεντάδα για τις μάρκες με τις λιγότερες βλάβες και το μικρότερο κόστος συντήρησης παραμένει η Ford που την προτίμησε το 4,6% των ψηφοφόρων δίνοντάς της 1.068 ψήφους.
Η μάρκα με την καλύτερη εμφάνιση και στυλ
Μπορεί να μην παρουσίασε κάποιο νέο μοντέλο ωστόσο η Alfa Romeo δεν δυσκολεύτηκε να κερδίσει τις περισσότερες ψήφους στην ερώτηση ποια είναι η μάρκα με την καλύτερη εμφάνιση και στυλ. Η δυναμική και το ιδιαίτερο στυλ των μοντέλων της (νέων και προηγούμενων, αλλά και των μελλοντικών όπως η Tonale) χάρισαν στην Ιταλική φίρμα 3.719 ψήφους και 16,2%. Μάλιστα διεύρυνε τη διαφορά της από την επίσης και πέρσι δεύτερη Mercedes-Benz, η οποία συγκέντρωσε 3.240 ψήφους, πο αντιστοιχεί στο 14,1%. Αλμα δύο θέσεων για την Peugeot, με τη νέα αισθητική των μοντέλων της να την φέρνει κοντά ακόμα και στη δεύτερη θέση, παίρνοντας 3.000 ψήφους και ποσοστό 13,1%. ¶λλωστε δεν είναι τυχαίο που και το 2008 κέρδισε τον τίτλο του πιο ωραίου αυτοκινήτου της χρονιάς. Από μία θέση υποχώρησαν η Audi και η BMW, με τις δύο γερμανικές φίρμες να συγκεντρώνουν 2.337 και 1.980 ψήφους αντίστοιχα. Για τους λάτρεις των ποσοστών οι ψήφοι αυτοί μεταφράζονται σε 10,2 και 8,6%.
Η μάρκα με την καλύτερη μεταπωλητική αξία
Σε άλλη μια σημαντική κατηγορία για τους καταναλωτές της ελληνικής αγοράς, διέπρεψε η Toyota και τα μοντέλα της. Αυτή είναι η κατηγορία της μάρκας με την καλύτερη μεταπωλητική αξία των μοντέλων της, δηλαδή αυτών που «κρατάνε τα λεφτά τους» στο πέρασμα των χρόνων. Η Toyota ψηφίστηκε από 6.558 ψηφοφόρους συγκεντρώνοντας το ποσοστό του 28,2%, καταγράφοντας ανοδική πορεία σε σχέση με πέρυσι. Στη 2η θέση βρίσκουμε την Mercedes-Benz με 6.108 ψήφους και ποσοστό 26,2% αντίστοιχα ανεβασμένο συγκριτικά με το περσινό της ποσοστό. Πιο κάτω στην 3η θέση θα συναντήσουμε την Audi με 1.872 ψήφους και ποσοστό 8%, σημαντικά μειωμένο με το 10,4% που έλαβε πέρσυ. Στην 4η θέση και με πολύ μικρή διαφορά, θα συναντήσουμε τη Volkswagen, η οποία απέσπασε 1.719 ψήφους (7,4%), ενώ στην πέμπτη θέση και μλία χαμηλότερα από το 2020 βρέθηκε η BMW με 1.626 ψήφους.
Η εικόνα ενός μοντέλου σε θέματα ποιότητας χαρακτηρίζει την ίδια την φίρμα στο σύνολό της. Οι premium κατασκευαστές δίνουν μεγάλη προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια κατά την κατασκευή των μοντέλων τους, χρησιμοποιώντας κορυφαίας ποιότητας υλικά και παρουσιάζοντας προσεγμένο επίπεδο συναρμογής και συναρμολόγησης αλλά και ευχάριστο φινίρισμα, έτσι ώστε να απολαμβάνει ο χρήστης την κάθε επαφή με το αυτοκίνητο. Στην Ελλάδα φαίνεται μέσα από το Best Car πως η εταιρεία που έχει συνδέσει το όνομά της άρρηκτα με την ποιότητα κατασκευής είναι η Mercedes-Benz. Η Mercedes ψηφίστηκε λοιπόν για 5η συνεχόμενη χρονιά ως η μάρκα της χρονιάς με την καλύτερη ποιότητα συγκεντρώνοντας 7.638 ψήφους και ποσοστό 32,8 % επί του συνόλου.
A/A | Η μάρκα που τα αυτοκίνητά της έχουν την καλύτερη ποιότητα | Ψήφοι | % |
---|---|---|---|
1. | MERCEDES | 7.638 | 32,8% |
2. | TOYOTA | 2.706 | 11,6% |
3. | AUDI | 2.217 | 9,5% |
4. | BMW | 1.614 | 6,9% |
5. | HONDA | 1.374 | 5,9% |
Η μάρκα με τις λιγότερες βλάβες και το μικρότερο κόστος συντήρησης
Σταθερή για άλλη μια χρονιά αποδείχθηκε η άποψη του κοινού και για την πιο αξιόπιστη μάρκα της χρονιάς αλλά και αυτή με το μικρότερο κόστος συντήρησης. Συνυφασμένη λοιπόν με την αξιοπιστία αποδεικνύεται στην αντίληψη των καταναλωτών η Toyota η οποία συγκέντρωσε 6.456 ψήφους με ποσοστό 27,5% (άνοδος κατά 2,5 ποσοστιαίες μονάδες) και βρίσκεται στην πρώτη θέση και σε αυτή την ψηφοφορία. Η Ηyundai διατηρεί την 2η θέση της για άλλη μια χρονιά, αυξάνοντας και αυτή οριακά το ποσοστό της. Συνολικά συγκέντρωσε 5.034 ψήφους και ποσοστό 21,5% (από 20,0% πέρυσι). ¶νοδος κατά μία θέση για τη Honda, η οποία με 1.980 ψήφους και ποσοστό 8,4%, κατάφερε με βραχεία κεφαλή να κερδίσει την τρίτη θέση του βάθρου από την Kia, η οποία συγκέντρωσε 1.854 ψήφους (7,9%). Σταθερή στην πρώτη πεντάδα για τις μάρκες με τις λιγότερες βλάβες και το μικρότερο κόστος συντήρησης παραμένει η Ford που την προτίμησε το 4,6% των ψηφοφόρων δίνοντάς της 1.068 ψήφους.
A/A | Η μάρκα που τα αυτοκίνητά της έχουν τις λιγότερες βλάβες & το μικρότερο κόστος συντήρησης | Ψήφοι | % |
---|---|---|---|
1. | TOYOTA | 6.456 | 27,5% |
2. | HYUNDAI | 5.034 | 21,5% |
3. | HONDA | 1.980 | 8,4% |
4. | KIA | 1.854 | 7,9% |
5. | FORD | 1.068 | 4,6% |
Η μάρκα με την καλύτερη εμφάνιση και στυλ
Μπορεί να μην παρουσίασε κάποιο νέο μοντέλο ωστόσο η Alfa Romeo δεν δυσκολεύτηκε να κερδίσει τις περισσότερες ψήφους στην ερώτηση ποια είναι η μάρκα με την καλύτερη εμφάνιση και στυλ. Η δυναμική και το ιδιαίτερο στυλ των μοντέλων της (νέων και προηγούμενων, αλλά και των μελλοντικών όπως η Tonale) χάρισαν στην Ιταλική φίρμα 3.719 ψήφους και 16,2%. Μάλιστα διεύρυνε τη διαφορά της από την επίσης και πέρσι δεύτερη Mercedes-Benz, η οποία συγκέντρωσε 3.240 ψήφους, πο αντιστοιχεί στο 14,1%. Αλμα δύο θέσεων για την Peugeot, με τη νέα αισθητική των μοντέλων της να την φέρνει κοντά ακόμα και στη δεύτερη θέση, παίρνοντας 3.000 ψήφους και ποσοστό 13,1%. ¶λλωστε δεν είναι τυχαίο που και το 2008 κέρδισε τον τίτλο του πιο ωραίου αυτοκινήτου της χρονιάς. Από μία θέση υποχώρησαν η Audi και η BMW, με τις δύο γερμανικές φίρμες να συγκεντρώνουν 2.337 και 1.980 ψήφους αντίστοιχα. Για τους λάτρεις των ποσοστών οι ψήφοι αυτοί μεταφράζονται σε 10,2 και 8,6%.
A/A | Η μάρκα που τα αυτοκίνητά της έχουν την καλύτερη εξωτερική μορφή και στυλ | Ψήφοι | % |
---|---|---|---|
1. | ALFA ROMEO | 3.729 | 16,2% |
2. | MERCEDES | 3.240 | 14,1% |
3. | PEUGEOT | 3.000 | 13,1% |
4. | AUDI | 2.337 | 10,2% |
5. | BMW | 1.980 | 8,6% |
Η μάρκα με την καλύτερη μεταπωλητική αξία
Σε άλλη μια σημαντική κατηγορία για τους καταναλωτές της ελληνικής αγοράς, διέπρεψε η Toyota και τα μοντέλα της. Αυτή είναι η κατηγορία της μάρκας με την καλύτερη μεταπωλητική αξία των μοντέλων της, δηλαδή αυτών που «κρατάνε τα λεφτά τους» στο πέρασμα των χρόνων. Η Toyota ψηφίστηκε από 6.558 ψηφοφόρους συγκεντρώνοντας το ποσοστό του 28,2%, καταγράφοντας ανοδική πορεία σε σχέση με πέρυσι. Στη 2η θέση βρίσκουμε την Mercedes-Benz με 6.108 ψήφους και ποσοστό 26,2% αντίστοιχα ανεβασμένο συγκριτικά με το περσινό της ποσοστό. Πιο κάτω στην 3η θέση θα συναντήσουμε την Audi με 1.872 ψήφους και ποσοστό 8%, σημαντικά μειωμένο με το 10,4% που έλαβε πέρσυ. Στην 4η θέση και με πολύ μικρή διαφορά, θα συναντήσουμε τη Volkswagen, η οποία απέσπασε 1.719 ψήφους (7,4%), ενώ στην πέμπτη θέση και μλία χαμηλότερα από το 2020 βρέθηκε η BMW με 1.626 ψήφους.
A/A | Η μάρκα που τα αυτοκίνητά της έχουν την καλύτερη μεταπωλητική αξία | Ψήφοι | % |
---|---|---|---|
1. | TOYOTA | 6.558 | 28,2% |
2. | MERCEDES | 6.108 | 26,2% |
3. | AUDI | 1.872 | 8% |
4. | VOLKSWAGEN | 1.719 | 7,4% |
5. | BMW | 1.626 | 7% |
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)
- Αυτό είναι το Best Car 2021: Τελική κατάταξη
- Αυτό είναι το Best Electric Car 2021!
- Οι μάρκες που ξεχώρισαν
ALFA ROMEO. Μακράν η μάρκα με την καλύτερη εμφάνιση και στυλ. Η 156 ακόμα και μετά από 20 χρόνια έχει θελκτική εμφάνιση σαν μια καλοδιατηρημένη ώριμη κυρία. Κρίμα που σταματά η Giulleta που και αυτή εξακολουθεί να δείχνει τόσο μα τόσο σύγχρονη. κάτι θα κάνει η Stellantis.
TOYOTA YARIS
Θεωρώ ότι η επιλογή του e-2008 ως του καλύτερου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της χρονιάς, ήταν ατυχής και άστοχη, διότι οι ψηφίσαντες το επέλεξαν, κατά πάσα πιθανότητα με κριτήριο την σχεδίασή του μέσα έξω και όχι βάσει της τεχνολογίας τους, της αποδοτικότητάς τους και της αυτονομίας τους.