10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
O πλουραλισμός στη γκάμα του Fiat Panda έφερε μέχρι και την άγρια 4X4 έκδοση Cross.
Αξονας: Value For Money
39.751 Επισκέψεις στο άρθρο
Ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά μιας φίρμας, μιας και όλοι θέλουμε το καλύτερο πληρώνοντας όσο το δυνατόν λιγότερα. Aυτοί είναι οι MVP της Fiat, της Dacia, της Hyundai, της Opel και της Skoda…
FIAT Panda
Quick Info
- Από 69-95 άλογα
- Σε βενζίνη & diesel
- Και 4Χ4 3 Από 10.600 ευρώ
High-Light
Το 3ης γενιάς Panda ήταν από τα πρώτα μίνι με αυτόματο φρενάρισμα, όταν αυτό δεν ήταν διαθέσιμο ακόμη και σε λιμουζίνες.
Oι Ιταλοί της Fiat είναι «μανούλες» σε μοντέλα, που αφορούν τις μετακινήσεις της καθημερινής ρουτίνας. Όταν οι ίδιοι οι άνθρωποι της ιταλικής φίρμας χαρακτηρίζουν το Panda ως το «ψωμί τους» δεν έχουμε κανένα λόγο να μην θεωρήσουμε το μίνι Fiat ως το πολυτιμότερο μοντέλο της γκάμας της. Βλέπετε, το μικρό Fiat έχει σημειώσει στις 2 πρώτες γενιές του (1980-2012) 6,5 εκατ. πωλήσεις, τη στιγμή που περί τα 14.000.000 οδηγοί κάθε ηλικίας, φύλου και κοινωνικής τάξης έχουν εκτιμήσει δεόντως την απλότητα και την πρακτικότητα του. Η σημερινή 3η γενιά έχει απογειώσει τα παραπάνω νούμερα συνδυάζοντας στυλ, νεανικό χαρακτήρα, compact διαστάσεις, πρακτικότητα και ευρυχωρία, καθώς και γκάμα με οικονομικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.
Οpel Astra
Moντέρνα σχεδίαση, νεανικός χαρακτήρας και προσεγμένη συναρμογή για το Fiat Panda.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
FIAT Panda
Quick Info
- Από 69-95 άλογα
- Σε βενζίνη & diesel
- Και 4Χ4 3 Από 10.600 ευρώ
High-Light
Το 3ης γενιάς Panda ήταν από τα πρώτα μίνι με αυτόματο φρενάρισμα, όταν αυτό δεν ήταν διαθέσιμο ακόμη και σε λιμουζίνες.
Oι Ιταλοί της Fiat είναι «μανούλες» σε μοντέλα, που αφορούν τις μετακινήσεις της καθημερινής ρουτίνας. Όταν οι ίδιοι οι άνθρωποι της ιταλικής φίρμας χαρακτηρίζουν το Panda ως το «ψωμί τους» δεν έχουμε κανένα λόγο να μην θεωρήσουμε το μίνι Fiat ως το πολυτιμότερο μοντέλο της γκάμας της. Βλέπετε, το μικρό Fiat έχει σημειώσει στις 2 πρώτες γενιές του (1980-2012) 6,5 εκατ. πωλήσεις, τη στιγμή που περί τα 14.000.000 οδηγοί κάθε ηλικίας, φύλου και κοινωνικής τάξης έχουν εκτιμήσει δεόντως την απλότητα και την πρακτικότητα του. Η σημερινή 3η γενιά έχει απογειώσει τα παραπάνω νούμερα συνδυάζοντας στυλ, νεανικό χαρακτήρα, compact διαστάσεις, πρακτικότητα και ευρυχωρία, καθώς και γκάμα με οικονομικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.
Οpel Astra
Quick Info
- Από 1.000 κυβικά με 105 άλογα
- Με τον ισχυρότερο single turbo 1,6 diesel (136 PS)
- Και σε έκδοση Sport Tourer (στέισον)
- Aπό 17.300 ευρώ
High-Light
High-Light
Η υπηρεσία OnStar, που είναι στάνταρ σε κάποιες εκδόσεις και που προσφέρεται δωρεάν για 5 χρόνια.
Το Astra είναι το μοντέλο, που έκανε πράξη τον εκλαϊκισμό της τεχνολογίας της Opel προσφέροντας στοιχεία, που μόνο σε πανάκριβες λιμουζίνες θα μπορούσε να βρει κάποιος και όχι σε ένα mainstream οικογενειακό μοντέλο. Ανατομικά καθίσματα με έγκριση από την ένωση ορθοπαιδικών, που κάνουν μάλιστα και μασάζ, κάμερα Opel Eye για ανάγνωση σημάτων και αναγνώριση πεζών ή αλλων εμποδίων μπροστά για αυτόματο φρενάρισμα, «έξυπνα» φώτα που προσαρμόζουν το φωτισμό στις εκάστοτε οδηγικές και καιρικές συνθήκες, είναι μερικές μόνο από τις προηγμένες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας που έφερε στη πιο «λαϊκή» κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ το Opel Astra. Kαι μέσα σε όλα και την βραβευμένη υπηρεσία OnStar, που είναι διαθέσιμη ακόμη και στο μικρό Corsa, ένας φύλακας-άγγελος και προσωπικός γραμματέας με 24ώρη καθημερινή λειτουργία που προσφέρει μεταξύ άλλων: Αυτόματη απόκριση σε περίπτωση ατυχήματος, διαγνωστικό έλεγχο του οχήματος από απόσταση, υπηρεσία έκτακτης ανάγκης, υποστήριξη οδικής βοήθειας, wi fi στο αυτοκίνητο και αποστολή/λήψη προορισμού στο σύστημα πλοήγησης.
Dacia Duster
Το Astra είναι το μοντέλο, που έκανε πράξη τον εκλαϊκισμό της τεχνολογίας της Opel προσφέροντας στοιχεία, που μόνο σε πανάκριβες λιμουζίνες θα μπορούσε να βρει κάποιος και όχι σε ένα mainstream οικογενειακό μοντέλο. Ανατομικά καθίσματα με έγκριση από την ένωση ορθοπαιδικών, που κάνουν μάλιστα και μασάζ, κάμερα Opel Eye για ανάγνωση σημάτων και αναγνώριση πεζών ή αλλων εμποδίων μπροστά για αυτόματο φρενάρισμα, «έξυπνα» φώτα που προσαρμόζουν το φωτισμό στις εκάστοτε οδηγικές και καιρικές συνθήκες, είναι μερικές μόνο από τις προηγμένες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας που έφερε στη πιο «λαϊκή» κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ το Opel Astra. Kαι μέσα σε όλα και την βραβευμένη υπηρεσία OnStar, που είναι διαθέσιμη ακόμη και στο μικρό Corsa, ένας φύλακας-άγγελος και προσωπικός γραμματέας με 24ώρη καθημερινή λειτουργία που προσφέρει μεταξύ άλλων: Αυτόματη απόκριση σε περίπτωση ατυχήματος, διαγνωστικό έλεγχο του οχήματος από απόσταση, υπηρεσία έκτακτης ανάγκης, υποστήριξη οδικής βοήθειας, wi fi στο αυτοκίνητο και αποστολή/λήψη προορισμού στο σύστημα πλοήγησης.
Dacia Duster
Quick Info
- Μέχρι 125 άλογα από τον 1,2 TCe κινητήρα
- Mε 205 χλστ. από το έδαφος
- Σε 4Χ2 & 4Χ4
- Από 13.910 ευρώ
High-Light
Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση εμπλέκεται μετά από επιλογή του οδηγού από περιστροφικό διακόπτη.
H εξαγορά της Dacia από τη Renault έδωσε την ευκαιρία στην δεύτερη να αποκτήσει τη δική της χαμηλού κόστους φίρμα και στην πρώτη να έχει πρόσβαση σε καλά υλικά για τις δικές της συνταγές. Το SUV Duster εκφράζει απόλυτα τον value for money χαρακτήρα της Dacia, αφού με 13.910 ευρώ (έκδοση 1,6 4Χ2) είναι το φθηνότερο πραγματικό SUV στην αγορά. Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (205 χλστ.) και οι τονισμένες γωνίες αναρρίχησης κάνουν το Duster αγρίμι πέρα από την άσφαλτο (ειδικά οι εκδόσεις 4Χ4). Μπορεί το φινίρισμα της ευρύχωρης καμπίνας να μην είναι τέλειο, αλλά η εξαιρετική λειτουργία της ανάρτησης και η γεροδεμένη κατασκευή μας έκανε να δούμε αλλιώς την Dacia συνολικά.
Skoda Octavia
Quick Info
- Τurbo κινητήρες από 110 -150 άλογα
- Με 550 λτ. χώρο ποσκευών
- Και στέισον έκδοση Scout με crossover ανησυχίες
- Από 16.900 ευρώ
High-Light
Η έκδοση G-TEC της Οctavia χρησιμοποιεί το σύστημα αεριοκίνησης (CNG) της VW και καταφέρνει κόστος κίνησης περί τα 3 ευρώ ανά 100 χλμ!
Από την πρώτη της κιόλας γενιά η Octavia αποτέλεσε, βασισμένη στο πάτωμα και τα μηχανικά μέρη του VW Golf, μια άκρως ελκυστική Value For Money οικογενειακή πρόταση. Έτσι και με την σημερινή, 3η γενιά, που βασίζεται στην σοφιστικέ πλατφόρμα MQB του Golf, η Οctavia αποτελεί μια οικογενειακή έκδοση του Golf σε εξαιρετικά χαμηλότερες τιμές. Είναι το «εικόνισμα» της Skoda, το πολυτιμότερο μοντέλο στη γκάμα, αλλά και στην ιστορία της. Στην 21 ετών (σύγχρονη) ιστορία της έχει καταφέρει πάνω από 5,5 εκατ. πωλήσεις. Σήμερα η Octavia προσφέρεται και με 1,0 λτ. turbo κινητήρα, εκφράζοντας απόλυτα τον Value For Money χαρακτήρα της φίρμας, ενώ πάνω από 30 Simply Clever λύσεις απογειώνουν την πρακτικότητα της Octavia.
High-Light
Η έκδοση G-TEC της Οctavia χρησιμοποιεί το σύστημα αεριοκίνησης (CNG) της VW και καταφέρνει κόστος κίνησης περί τα 3 ευρώ ανά 100 χλμ!
Από την πρώτη της κιόλας γενιά η Octavia αποτέλεσε, βασισμένη στο πάτωμα και τα μηχανικά μέρη του VW Golf, μια άκρως ελκυστική Value For Money οικογενειακή πρόταση. Έτσι και με την σημερινή, 3η γενιά, που βασίζεται στην σοφιστικέ πλατφόρμα MQB του Golf, η Οctavia αποτελεί μια οικογενειακή έκδοση του Golf σε εξαιρετικά χαμηλότερες τιμές. Είναι το «εικόνισμα» της Skoda, το πολυτιμότερο μοντέλο στη γκάμα, αλλά και στην ιστορία της. Στην 21 ετών (σύγχρονη) ιστορία της έχει καταφέρει πάνω από 5,5 εκατ. πωλήσεις. Σήμερα η Octavia προσφέρεται και με 1,0 λτ. turbo κινητήρα, εκφράζοντας απόλυτα τον Value For Money χαρακτήρα της φίρμας, ενώ πάνω από 30 Simply Clever λύσεις απογειώνουν την πρακτικότητα της Octavia.
Hyundai i20
Quick Info
- Από 1,0 λτ. και μέχρι 120 ίππους
- Ευρύχωρη καμπίνα
- Χώρος αποσκευών 326 λτ.
- Από 10.990 ευρώ
High-Light
Ο 1,0 T-GDi, 3κύλινδρος, turbo κινητήρας βενζίνης.
Η δεύτερη γενιά του i20 είναι αυτό ακριβώς που έψαχνε η Hyundai ως εκπρόσωπό της στην πλέον ενδιαφέρουσα κατηγορία της αγοράς: Τα μικρά. Χωρίς κινήσεις εντυπωσιασμού αλλά με προσεγμένη δοσολογία σε όλα του τα συστατικά, γενναιοδωρία στην ευρυχωρία και σωστή τιμή, το μικρό της Hyundai βάζει τη δική του υπογραφή του στη σελίδα της κατηγορίας του ειδικά σε ότι έχει να κάνει με το Value For Money.. Καλοφτιαγμένο και εφοδιασμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας γύρω από την παθητική και ενεργητική ασφάλεια, αλλά και με σύστημα πολυμέσων iView (με έγχρωμη οθόνη αφής 8ΆΆ, κάμερα οπισθοπορίας, Bluetooth και δυνατότητα σύνδεσης στο internet) το μικρό της Hyundai αποτελεί μια από τις πιο Value for Money επιλογές εξαργυρώνοντας στο έπακρο τη σχετική φήμη κορεάτικης φίρμας.
Αυτο το σχολιο περι Γερμανικης ποιοτητας με ιταλικο Design στην Giulia.....με ξεπερνα.....ακομα και δειχνοντας την Giulia παντα αναφερεται Γερμανους και Γερμανικο.......Η ποιοτητα του εσωτερικου δεν ειναι μονο Γερμανικο προνομιο οπως θελετε να το παρουσιαζεται για να συντηρειται η δηθεν παντοτινη Γερμανικη ανωτεροτητα.Ο προμηθευτης της Gιulia ειναι Γαλλικη εταιρεια που προμηθευει και τους τρεις Γερμανους.......με την υποσημειωση οτι το εσωτερικο της Giulia ειναι ποιοτηκοτερο με βαση τα λεγομενα του ιδιου του προμηθευτη ,με πιο προηγμεναυλικα που οι τρεις Γερμανοι θα τοποθετησουν στα μοντελα τους οταν θα ανανεωσουν την γκαμα τους.